Snow white2
New member
רעידת אדמה במזרח הרחוק../images/Emo16.gif../images/Emo182.gif
יהיה זכרם ברוך של הנהרגים והנספים ברעידת אדמה במזרח הרחוק.8.9 בסולם ריכטר. אחותי בדיוק נמצאת בהודו
ואני מה זה דאגתי לה אז שלחתי לה אי-מייל והיא שלחה חזרה אחרי חמש דקות שהיא בכלל בצפון הודו ושהיא בכלל לא ידעה על איזה רעדית אדמה אנחנו מדברים...
מזל...
אז הכל בסדר
(ושתחזור כבררררררר)
יהיה זכרם ברוך של הנהרגים והנספים ברעידת אדמה במזרח הרחוק.8.9 בסולם ריכטר. אחותי בדיוק נמצאת בהודו