"רעידת אדמה" - איך רושמים ביידיש?

matanpt

New member
תופעות טבע ביידיש

ביידיש, אני אוהבת את הביטוי "לקוי-חמה", כי זה נשמע כמו ליקוק.
אני מאחלת לכל חברי הפורום בריאות וכל טוב.
 
למעלה