"רעידת אדמה" - איך רושמים ביידיש? יש למישהו מושג? תודה.
M matanpt New member 27/12/04 #4 תופעות טבע ביידיש ביידיש, אני אוהבת את הביטוי "לקוי-חמה", כי זה נשמע כמו ליקוק. אני מאחלת לכל חברי הפורום בריאות וכל טוב.
תופעות טבע ביידיש ביידיש, אני אוהבת את הביטוי "לקוי-חמה", כי זה נשמע כמו ליקוק. אני מאחלת לכל חברי הפורום בריאות וכל טוב.