רעידת אדמההה אמא אמא אמא אמא

מסטולית

New member
אוף איתכם!!!!

רק אני לא הרגשתי את זה???? עד שיש אקשן אני לא מרגישה אותו... אוף זה כל כך מבאס!!!
 
סיפור רעידת האדמה ../images/Emo140.gif

היינו באמצע שיעור גאוגרפיה ואנחנו אומרים כזה למורה רעידת אדמה והיא לא הרגישה ואמרה לנו שאנחנו מושפעים מהשיעור שהיה לנו עם ציפי (ציפי זאת המורה השניה לגאוגרפיה שהיה לנו שיעור איתה לפני הרעידה הי מלמדת על רעידות אדמה ודברים כאלה) ואז כזה אנחנו אומרים למורה יש רעידה וזה ואז מישהו מכיתה י"ב בא ואמר לצאת מהכיתות וזה אני גיליתי את המקור לרעידת האדמה כנראה רעות הפרה שלי רצה והיא עשתה רעידת אדמה או שמור וטול השמנות האלה קפצו או משהו בשיעור ספורט סתם אני אוהב אותך טול!!!!!!!! נראה לי אני מתעלל בך יותר מידי מצטער את יודעת שזה מאהבה ובקשר לרעות ומור מה לעשות אתן שמנות חחח במיוחד רעות הפרה אבל גם אותכן אני אוהב!!!!!
 

בנאשי

New member
סיפור רעידת האדמה שלנו!!!!

אחנו בשיעור ספרות מורחב...ואנחנו התחלנו להתווכח אם הנסיך הקטן (אנחנו לומדים הנסיך הקטן) מת או לא מת בסוף הסיפור..פתאום 3 ילדות צורחות למורה שבועטים להם בכיסא ..חחחחחח....ואז אני כזה: "מפגרות..אתם מדמיינות או מה?! אין מאחוריכן אף אחד!!!!!" [אני לא הרגשתי כלום..בעצם כמעט כל הכיתה לא הרגישה כלום) ואז הן הסתובבו ובאמת ראו שאין אף אחד מאחורה..ואז איזה ילד אחר אמר שזו בטח רעידת אדמה..והוא אמר את זה בצחוק..ואז היה צלצול וכולנו יצאנו להפסקה של 5 דקות..בהפסקה התברר לנו שבאמת הייתה רעידת אדמה..ובקומות העליונות הרגישו את זה יותר..(אנחנו היינו בקומת קרקע) ואז התחיל שוב השיעור והתחלנו ללמוד כרגיל..ואז פתאום איזה מורה הודיעה ברמקולים להתפנות למגרש ספורט...ואז התפננו למגרש ספורט..והיינו שם בערך שעה..אולי פחות...ואז המשכנו ללמוד כרגיל!!!!!!! ואת חלק מהבתי ספר בכלל שחררו!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רק אותנו לא!!!! זהו...זה היה יום מוזר..
 
אנחנו גם היינו קומת קרקע והרגשנו

מאוד! אבל לא המשכנו ללמוד. אחרי השהיתה רעידת אדמה ישר יצאנו החוצה ואחרי כמה זמן היתה ההפסקה.. ואיי ליאור נכון היה כייף בשעה שהיינו בחוץ?
 

ליאורנר

New member
מה רע בזה? אני בחופש מהחיים......

כיף לחלום חלומות יפים על אממממממממממ.... חסוי.... ולהתעורר ב 14:30 שאבא שלי מעיר אותי לאכול ואז אני מתעצבן עליו ותמיד אני מתעורר לצלילי אביב גפן מההופעה באמפי וואהל 2001 כי מצאתי את הקסטה לפני שבועיים והתגעגעתי להופעה הזאת..... קיצר לישון זה ממש כיף.... תנסי גם את
 
אני בדיוק הייתי בשיעור ו..

פתאום השמשות של החלונות זזו ממש כאילו עוד שניה מתנפצות ואני הייתי יכול להיות הקורבן אם חבר שלי.. מזל ! ואז גם הריצפה רעדה וחבר שלי נפל מהכיסא לכיוון שלי והמורה גם זרקה עליו מרוב לחץ את העט בטעות אף לה המיד אז הוא יצא די מסכן ... ואז כולם יצאו לבחוץ כול הכיתות אבל לא שיחרורו אף אחד ואחרי עשרים דקות המשכנו ללמוד ... אמרו לי שזה היה 30 שניות הרעידה ואצלנו זה היה בקושי 5 שניות... אבל מזל שלא קרה אסונות גדולים , אבל עוד אמרו שמצפה לנו רעידה יותר גרועה מזו שהייתה היום ..
 
רעידת אדמה???????

וואי אילת חופשי מנותקת מהמדינה הזאת....... בקיצור פה לא הייתה שום רעידת אדמה.. ואל תהיו כל כך מאושרים ששחררו אתכם מבית ספר... כי באיראן הרעידת אדמה הזאת שיחררה 40 אלף אנשים מהחיים
 

shaniebnovember

New member
אני ישנתי

ואז הרגשתי את המיטה שלי זזה (וזה מיטה ענקית וכבדה)אבל מה זה באגרסיביות חשבתי שזאת אחותי הבהמה שמנסה אולי להעיר אותי ושקלטתי שזה רעידת אדמה ישר פתחתי חלון וראיתי אנשים נגנבים בחוץ חופשי זה היה מפחיד והזוי . חופשי השיר הזה מתאים עכשיו: אל תשכחי שאמרתי לך אל תשכחי שהכל כבר ידוע מראש אנו כאן להעביר את הזמן אל תכעסי שאהבת אותי אל תכעסי שירים שטבולים בשקרים הענקתי לך כמו שושנים סוף העולם סוף העולם זה התחיל שהפסקנו לחלום שהפסקנו כבר לקוות ילד סינתטי כבוי מול מסך שדולק תסתכל על הרחוב איך הוא ריק כבר שכחנו איך לשחק מגפה אורבת לנו בכל פינה מחכה שנחטא במגע כבר שכחנו מה זאת אהבה סוף העולם סוף העולם זה התחיל שהפסקנו לחלום שהפסקנו כבר לקוות אז תיקח את הכדור שיעיף אותך הרחק מכאן בסוף ימצאו אותך מת יכתבו שהיית שותק אם מתים רק יכלו לדבר מה היית אומר היית צועק לכולם תסתכלו זהו סוף העולם
 

shaniebnovember

New member
גם חברה שלי שהיא גרה באילת לא הרגי

הרגישה כלום אבל אמרו דווקא שבאילת הרגישו את זה ממש חזק (מוזר)
 
איזה קטעים!../images/Emo39.gif

הייתי באמצע שיעור אנגלית, כל התלמידים התחילו להרגיש את רעידת האדמה, (האמת שאני בקושי הרגשתי.. רק ראיתי דברים זזים! חחח)... קיצר.. מסתבר שהמורה שלי לא הרגישה, וכולם התחילו להיבהל ולעשות רעש- אז הסתומה עשתה לנו בחון פתע!!! והיא לא האמינה לנו שהייתה רעידת אדמה.. חחחחח זה היה פשוט מצחיקקקקקקק אבל הבצפר שלי לא עשה עם זה כלום.. המשכנו ללמוד כרגיל...!
 
למעלה