רסלמניה 26 - רוצה וחושב

Oisun

New member
רסלמניה 26 - רוצה וחושב

אדג' נגד ג'ריקו על אליפות העולם רוצה: אדג' חושב: אדג' אנדרטייקר נגד שון מייקלס בקרב סטריק נגד קריירה רוצה: מייקלס חושב: טייקר באטיסטה נגד ג'ון סינה על אליפות WWE רוצה: באטיסטה חושב: סינה MITB: כריסטיאן נגד זיגלר נגד קיין נגד סוואגר נגד MVP נגד מאט הארדי נגד אוון בורן נגד דרו מקינטייר רוצה: כריסטיאן חושב: כריסטיאן. מקווה מאוד שלא מקינטייר ברט הארט נגד וינס מקמהן- נו הולדס בארד רוצה: ברט חושב: ברט שואומיז נגד מוריסון וטרות' על אליפות הזוגות רוצה: שואומיז חושב: שואומיז טריפל H נגד שיימוס רוצה: שיימוס חושב: טריפל H ריי מיסטריו נגד פאנק רוצה: פאנק חושב: פאנק. אלא אם יעשו את זה שיער נגד מסכה ואז חושב שריי.
 

pufpuf

New member
חושר ורוצב

אדג' נגד ג'ריקו על אליפות העולם רוצה: ג'ריקו. מגיעה לו תקופת אליפו אחת ארוכה נורמלית. חוץ מזה, נמאס לי כבר מחילופי תארים. חושב: אדג' אנדרטייקר נגד שון מייקלס בקרב סטריק נגד קריירה רוצה: מייקלס, אף פעם לא הייתי באמת אוהד של טייקר. חושב: טייקר. באטיסטה נגד ג'ון סינה על אליפות WWE רוצה: סינה. בטיסטה לנצח יהיה מהפחות האוהבים עלי ברוסטר. חושב: סינה MITB: כריסטיאן נגד זיגלר נגד קיין נגד סוואגר נגד MVP נגד מאט הארדי נגד אוון בורן נגד דרו מקינטייר רוצה: אוון בורן, אחד המתאבקים האהובים עלי ברוסטר. חושב: כריסטיאן.מגיע לו כבר לקבל את הפוש לשלב הבא. הוא מוכן לזה. ברט הארט נגד וינס מקמהן- נו הולדס בארד רוצה: לא אכפת לי האמת חושב: ברט. די ברור, לא? שואומיז נגד מוריסון וטרות' על אליפות הזוגות רוצה: שזה לא יהיה קרב חושך. חושב: שזה יהיה קרב חושך. טריפל H נגד שיימוס רוצה: שיהיה קצר חושב: טריפל H ריי מיסטריו נגד פאנק רוצה: פאנק חושב: פאנק. הפיוד הזה רק מתחיל.
 

MOR149

New member
הדעות שלך

גרמו לי להבין שיוצא אירוע של פייסים שזה קצת מוזר אפילו ברסלמניה. נראה לי אחד מהאלופים ההילים ישמור (מקווה שג'ריקו), מיז ושואו ישמרו ופאנק יקח כדי לאזן את הנצחונות של ההילים.
 

kendog keds

New member
שהאורות כבים, טייקר נכנס לקרב ומחסל את כולם.

ע"ע סמאקדאון של שבוע שעבר כשנכנס לקרב של הארד דיינסטי וקריים טיים. וברצינות, זה פשוט קרב שלא משודר בטלוויזיה (בד"כ לפני תחילת האירוע בטלוויזיה)
 

רם חיים

New member
לא תמיד מקבלים מה שרוצים.

אדג' - ג'ריקו רוצה: ג'ריקו. כי מגיעה לו ריצה יותר ארוכה ומשכנעת עם התואר פעם אחת. חושב: ג'ריקו. כי נראה לי שהולכת להיות פה סוג של הפתעה עם מנצח ה- MITB, ואדג' כמובן יחזור להיות היל בעקבות תסכול מההפסד. מייקלס - טייקר רוצה: אין לי דעה. חושב: טייקר. כי שבירת הסטריק תוריד ממנו המון, ומייקלס רוצה לפרוש. באטיסטה - סינה רוצה: באטיסטה. כי אני מתעב את סינה עם התואר, הוא משעמם וכל מה שהוא מעורב בו משעמם כשהוא אלוף. חושב: סינה. כי אין ל- WWE ביצים להפתיע פה. MITB רוצה: כריסטיאן. האהוב עליי מכל המתמודדים. חושב: כריסטיאן. הכי פחות קבור והכי מתאים. ברט - מקמהן רוצה: קרב מיותר, לא אכפת לי ממנו. חושב: ברט. לא צריך להוסיף. HHH - שיימוס רוצה: שיימוס! כי אני ממש מחבב אותו. חושב: HHH, כי ל- WWE גם פה אין ביצים. אליפות הזוגות רוצה: שהתואר יפונה. חושב: שואו ומיז, כי מוריסון ואר טרות' בדרך לפיוד אחד נגד השני. מיסטריו - פאנק רוצה: פאנק. המתאבק האהוב עליי כיום לצד ג'ריקו. חושב: מיסטריו, כי ל- WWE אין ביצים (3) לעשות משהו מעניין עם מיסטריו.
 
רוצה שרק הילים ינצחו

אדג' נגד ג'ריקו על אליפות העולם רוצה: ג'ריקו. אין טעם שאדג' יקבל אליפות מס' 51459043854 חושב: אדג' אנדרטייקר נגד שון מייקלס בקרב סטריק נגד קריירה רוצה: ??? לא ממש יודע מה אני רוצה כאן. רוצה שיהיה קרב טוב ומותח. חושב: טייקר באטיסטה נגד ג'ון סינה על אליפות WWE רוצה: באטיסטה. כמו עם אדג', אין צורך באליפות מספר 75098604 לסינה. באטיסטה הוא היל מעניין לאחרונה. חושב: יש מצב שבאטיסטה. MITB: כריסטיאן נגד זיגלר נגד קיין נגד סוואגר נגד MVP נגד מאט הארדי נגד אוון בורן נגד דרו מקינטייר רוצה: זיגלר או סוואגר חושש (לא רק חושב): דרו מקינטייר ברט הארט נגד וינס מקמהן- נו הולדס בארד רוצה: ברט חושב: ברט שואומיז נגד מוריסון וטרות' על אליפות הזוגות רוצה: שואומיז. מוריסון סתם יתבזבז עם אר-טרות באליפות זוגות. חושב: שואומיז טריפל H נגד שיימוס רוצה: שיימוס חושב: טריפל H ריי מיסטריו נגד פאנק רוצה: פאנק חושב: פאנק. הפיוד רק מתחיל.
 

connex

Active member
בקצרה

אליפות עולם: אדג' נגד ג'ריקו רוצה-אדג' חושב-ג'ריקו בפסילה MITB רוצה-כריסטיאן חושב-מקינטייר בטיסטה נגד סינה רוצה-בטיסטה חושב-בטיסטה מיסטריו-פאנק רוצה-פאנק חושב-פאנק טייקר נגד שון רוצה-שון חושב-טייקר שואומיז נגד ר-תרות' ומוריסון רוצה-שואומיז חושב-שואומיז שיימוס נגד טריפל אייץ' רוצה-שימי חושב-שימי ברט נגד וינס רוצה-ברט חושב-ברט ובעקבות הרצונות מוסיף עוד קרב פדיון המזוודה רוצה-אדג' נגד כריסטיאן-> אדג' (ותחילת פיוד בין אדג' הפייס לכריסטיאן ההיל) חושב-אדג' נגד מקינטייר->אדג' עם עזרה מכריסטיאן כך שימשיך הפיוד בין אדג' לג'ריקו ויתחיל פיוד בין כריסטיאן למקינטייר על הביניבשתית
 
רוצץ ת'חוצץ

אדג' נגד ג'ריקו על אליפות העולם רוצה: ג'ריקו חושב: אדג' אנדרטייקר נגד שון מייקלס בקרב סטריק נגד קריירה רוצה: מייקלס חושב: טייקר באטיסטה נגד ג'ון סינה על אליפות WWE רוצה: פציעה כפולה חושב: סינה MITB: כריסטיאן נגד זיגלר נגד קיין נגד סוואגר נגד MVP נגד מאט הארדי נגד אוון בורן נגד דרו מקינטייר רוצה: מאט הארדי חושב: MVP ברט הארט נגד וינס מקמהן- נו הולדס בארד רוצה: בראט חושב: בראט שואומיז נגד מוריסון וטרות' על אליפות הזוגות רוצה: מוריסון וטרות' חושב: מוריסון וטרות' טריפל H נגד שיימוס רוצה: הפרעה של הקהל כבוז לקרב המסריח חושב: טריפל H ריי מיסטריו נגד פאנק רוצה: ריי חושב: ריי
 

iRoNBaLLz

New member
רוצה וחושב...

אדג' נגד ג'ריקו על אליפות העולם רוצה: ג'ריקו. ושירוץ עם האליפות עד סמארסלאם לפחות. חושב: אדג'. אפילו שהוא פייס גרוע... אנדרטייקר נגד שון מייקלס בקרב סטריק נגד קריירה רוצה: האמת? לא יודע.. שייתנו קרב טוב וזהו :O חושב: מייקלס. טייקר קיבל את הריצת אליפות שאמרו שייקבל לקראת הפרישה. ועכשיו הגיע הזמן לפרוש. ברסלמניה. באטיסטה נגד ג'ון סינה על אליפות WWE רוצה: באטיסטה. כי נמאס מסינה. חושב: סינה. עוד פיוד סופרמן שלו. MITB: כריסטיאן נגד זיגלר נגד קיין נגד סוואגר נגד MVP נגד מאט הארדי נגד אוון בורן נגד דרו מקינטייר רוצה: זיגלר / סוואגר. כי ככה הם יצאו מהמיד קארד ואולי יצליחו לפרוץ סוף סוף. חושב: מקינטייר. היחידי שהיה לו סטוריליין עם הקרב. ואם לא ינצח, הוא ימצא דרך להשיג את המזוודה. ברט הארט נגד וינס מקמהן- נו הולדס בארד רוצה: שיהיה קרב חושך. חושב: ברט. שואומיז נגד מוריסון וטרות' על אליפות הזוגות רוצה: שואומיז + טרות' מגיע צרוד לקרב ולא מתחיל לחפור. חושב: מוריסון וטרות'. נראה שאיכשהו הם ינצחו, ובקרב החוזר יפסידו כשמוריסון עושה היל טרן. טריפל H נגד שיימוס רוצה: טריפל מפסיד בקרב פרישה. חושב: טריפל. הוא לא באמת ירד ללאו קארד של מניה בשביל להפסיד, גם ניצחון של שיימוס פה לא יגרום לו להיות ממש לגיטימי... ריי מיסטריו נגד פאנק רוצה: פאנק!!! הוא פשוט מעולה. וצריך לצרף לסטייבל עוד מתאבק ולהריץ את כל הסטייבל באפר קארד / מיינאבנט. חושב: ריי... לא באמת ייתנו לו להפסיד במניה.. הוא "הזמין את כולם לבית שלו" ... מזל שלו שהוא מתאבק דיי טוב.. אחרת הוא היה באמת הדמות המאוסה בארגון ( זה כי אני מאמין שהוא הפייס אנדרדוג הנצחי.. ועדיין חושב שסינה יכול להיות מעניין אם רק ייתנו לו גירויים נכונים.. והיל טרן )
 

Nomaed Dominus

New member
למה אי אפשר לקבל את כל מה שרוצים?

אדג' נגד ג'ריקו על אליפות העולם רוצה: ג'ריקו חושב: אדג' אנדרטייקר נגד שון מייקלס בקרב סטריק נגד קריירה רוצה: טייקר, רק כי אני לא רוצה שהסטריק ישבר. חושב: טייקר באטיסטה נגד ג'ון סינה על אליפות WWE רוצה: באטיסטה חושב: סינה MITB: כריסטיאן נגד זיגלר נגד קיין נגד סוואגר נגד MVP נגד מאט הארדי נגד אוון בורן נגד דרו מקינטייר רוצה: כריסטיאן חושב: כריסטיאן, כי הוא היחיד שיכול להכנס לפיוד על תואר עולמי (קיין לא נחשב). ברט הארט נגד וינס מקמהן- נו הולדס בארד רוצה: ברט חושב: ברט שואומיז נגד מוריסון וטרות' על אליפות הזוגות רוצה: שואומיז חושב: שואומיז טריפל H נגד שיימוס רוצה: HHH חושב: HHH ריי מיסטריו נגד פאנק רוצה: פאנק חושב: ריי מיסטריו
 

hirshfe

New member
לרצות זה טוב - לחשוב זה כואב

אדג' נגד ג'ריקו על אליפות העולם רוצה: ג'ריקו חושב: אדג' מנמק : ג'ריקו - צריך ריצה ארוכה עם אליפות מגיע לו. אבל מי שייקבל אותה זה אדג' אנדרטייקר נגד שון מייקלס בקרב סטריק נגד קריירה רוצה: מייקלס חושב: מייקלס מנמק :אמרתי כבר - נגיד שוב, לא רואה את מייקלס מפסיד פעמיים לאותו יריב ברציפות ברסלמניה. טייקר גמור והפסד ברסלמניה בהחלט יכול להוביל לפרישה שלו (וכן אני יודע שאני אומר את כל שנה כבר קרוב לחמש). אני חושב שהיה עדיף שטייקר היה מפסיד למתאבק צעיר שצריך בניה (ולמחרת בראו מכריז על קרב חוזר ברסלמניה הבאה שלו נגד אותו צעיר). באטיסטה נגד ג'ון סינה על אליפות WWE רוצה: סינה חושב: סינה מנמק : אני אוהב את סינה. והוא יוצא הביץ' של בטיסטה כל הזמן לכן ברסלמניה הוא יינצח. MITB: כריסטיאן נגד זיגלר נגד קיין נגד סוואגר נגד MVP נגד מאט הארדי נגד אוון בורן נגד דרו מקינטייר רוצה: סוואגר חושב: מאט הארדי מנמק : מאחר שיש בקרוב PPV שלם לנושא ברור לי שמהמנצח פה יהי הראשון שניצול ההזמנה שלו ייכשל - מאט הארדי הוא האיש - הוא סופסוף ייקבל את מיינאבנט ב-PPV אבל בשביל להכשל. ברט הארט נגד וינס מקמהן- נו הולדס בארד רוצה: שקרב הזה לא היה מתקיים חושב: ברט מנמק : כן אני יודע שאני בדעת מיעוט - אבל מעולם לא הייתי חסד של ברט. הרבה הערכה אבל לא מעבר ולכן לי ברור שהקרב הזה רק ייבזה את הקרחחרה הנפלאה שלו. שואומיז נגד מוריסון וטרות' על אליפות הזוגות רוצה: שואומיז חושב: שואומיז מנמק : אין טעם לתת למוריסון וטרוט את האליפות טריפל H נגד שיימוס רוצה: טריפס חושב: טריפל H מנמק : טריפס במיד קארד לש אירוע - טריפס מנצח ריי מיסטריו נגד פאנק רוצה: פאנק חושב: רייריי. ארחי סמאק האחרון. ה-WWE מצאו איך לעשות טרן לריירייץ הוא ייצטרף ל-SES אבל מרצונו לכן פה הוא מנצח.
 

סלים וארזה

New member
מנהל
איפה הטריפל ת'רט? אדג' נגד ג'ריקו על אליפות העולם רוצה: ג'ריקו חושב: ג'ריקו (אדג' יותר מדי פעמים יותא אובר על ג'ריקו) אנדרטייקר נגד שון מייקלס בקרב סטריק נגד קריירה רוצה: מייקלס חושב: טייקר באטיסטה נגד ג'ון סינה על אליפות WWE רוצה: באטיסטה חושב: באטיסטה (היל גדול) MITB: כריסטיאן נגד זיגלר נגד קיין נגד סוואגר נגד MVP נגד מאט הארדי נגד אוון בורן נגד דרו מקינטייר רוצה: כריסטיאן חושב: כריסטיאן ברט הארט נגד וינס מקמהן- נו הולדס בארד רוצה: ברט כדי לסגור מעגל חושב: ברט שואומיז נגד מוריסון וטרות' על אליפות הזוגות רוצה: מוריסון וטרות'. זה יתן עניין ושוב יציג את מוזוריסון באותה זירה. למיז כבר יש חגורה אחרת. חושב: שואומיז טריפל H נגד שיימוס רוצה: שיימוס חושב: שיימוס ריי מיסטריו נגד פאנק רוצה: ריי מיסטריו. אני אוהב אותו בזירה ולא רוצה אותו כחלק מאיזה סטייבל מגוחך. חושב: פאנק. לא היו פותחים את הסטיפולציה אם ריי לא יפסיד טריפל ת'רט: רוצה: קודי רודס חושב: רנדי אורטון
 

סלים וארזה

New member
מנהל
תיקון ל-MITB רוצה: מאט הארדי. מגיע לו צ'אנס אחרון לעלות לאפר מיד קארד חושב: כריסטיאן. יתנו לו בגלל ה-ECW.
 
למעלה