רסיבר וסט סטליטים בתקציב נמוך

Chooch

New member
רסיבר וסט סטליטים בתקציב נמוך

אני מתעניין במערכת לחדר קטן בתקציב של כ2500-3000 ש"ח. חשוב לי לקבל איכות סאונד גבוהה ככל האפשר ושיהיה פרולוג'יק 2. שמעתי אונקיו HT-S590 ופיוניר 151 וממש לא אהבתי (חוץ מזה שהסאב פסיבי בראשונה). בנוסף שמעתי ימאהה (אני לא בטוח בדגם, אולי RXV450) וגם הרמן 132 עם מרנץ SS1460. את אותם רסיברים שמעתי גם עם אינפיניטי TSS450. ההרמן היה הרבה יותר טוב מהימאהה. לגבי הרמקולים התלבטתי אבל אולי האינפיניטי. חשבתי גם על קף KHT1005 עם רסיבר דנון באולסייל לייב (קפיצה במחיר) תוכלו לתת לי מידע עליהם?
 
ה KEF הוא שידרוג רציני למערכת !

אבל עדיין אם איכת סאונד גבוהה חשובה לך ככל האפשר אז למה סטאליטים ?
 

Chooch

New member
ת

הקף עם הדנון יהיה טוב? במידה ולא, עדיף אינפיניטי או מרנץ מהדגמים שציינתי. אני הולך על סטליטים משיקולי מקום ועלות. אם הייתה לי אפשרות ברור שהייתי מחליט אחרת.
 

abroitm

New member
אתה לא תאמין כמה לא תרגיש בהבדלים

בין מגבר כזה או אחר בטווח המחיר האלה. רמקולים דווקא כן ואני בהחלט מציע לך ללכת על ה-KEF לא תצטער מצד שני אל תצפה גם כאן לאיזה סאונד אלהי...אבל אני מניח שזה ברור לך בהצלחה.
 
חולק על גישתך ומסכים עם פותח השרשור

שלום אחת הבעיות שיש לחדר קטן הוא המיקום, ובמיוחד KEF שדורש הרחקה של כ-40 ס"מ או אפילו 60 ס"מ מהקיר. רמקול לוויון מאוד גמיש במיקום הלווינים. הסאב - קצת יותר מפונק (פינה, לא לסגור בין רהיטים וכו') אבל זה הרבה יותר פשוט וקל. בשורה התחתונה, בלא קשר לאיכות הרמקול (נניח שה-KEF עדיף, בהינתן שניתן למקם אותו ע"פ המלצת היצרן), במגבלות החדר, לווין יפיק צליל ובמה עדיפים.
 

yairf

New member
יש לי חדר בדיוק בגודל הזה ובחיים לא תאמין

איזה מפלצות הכנסתי לשם. אתה ממש לא חייב להגביל את עצמך לסטליטים קטנים (ומעצבנים לדעתי). לך על רסיבר עם יכולות RC (נניח דנון 2807 שהומלץ עליו כאן בעבר), ורמקולים שיתנו לך קצת יותר
 
למעלה