מבט מכיוון "צומת הקרח".רמלה - הפרדה מפלסית 208
הנה מספר תמונות, רגע לפני שחוק ההתיישנות מאלץ אותי להשליך את החומר...
בתמונה: רמפת הירידה מכביש 44 לרחוב יוספטל בלוד.
יציאה ללודרמלה - הפרדה מפלסית 208
הנה מספר תמונות, רגע לפני שחוק ההתיישנות מאלץ אותי להשליך את החומר...
בתמונה: רמפת הירידה מכביש 44 לרחוב יוספטל בלוד.
הרמפה המזרחית וגשר ההפרדה.רמלה - הפרדה מפלסית 208
הנה מספר תמונות, רגע לפני שחוק ההתיישנות מאלץ אותי להשליך את החומר...
בתמונה: רמפת הירידה מכביש 44 לרחוב יוספטל בלוד.
אקסטריםרמלה - הפרדה מפלסית 208
הנה מספר תמונות, רגע לפני שחוק ההתיישנות מאלץ אותי להשליך את החומר...
בתמונה: רמפת הירידה מכביש 44 לרחוב יוספטל בלוד.
מכאן מתחילות הצרותרמלה - הפרדה מפלסית 208
הנה מספר תמונות, רגע לפני שחוק ההתיישנות מאלץ אותי להשליך את החומר...
בתמונה: רמפת הירידה מכביש 44 לרחוב יוספטל בלוד.
מזל שרחוב מרדכי היהודי סמוך לרחוב לוחמי הבריגדה...מכאן מתחילות הצרות
קבלן ההפרדה המפלסית משלים את חלקו ואת מעגל התנועה הסמוך לקצהו המערבי של רחוב מרדכי היהודי. ממעגל זה תצא דרך שתוביל למעגל תנועה נוסף בקצהו המזרחי של הרחוב ומשם לחניון הרכבת החדש. אלן, תתכונן לפרק נוסף בסדרת המופת. (2 תמונות)
Ramla mi vidaרמלה - הפרדה מפלסית 208
הנה מספר תמונות, רגע לפני שחוק ההתיישנות מאלץ אותי להשליך את החומר...
בתמונה: רמפת הירידה מכביש 44 לרחוב יוספטל בלוד.
האמת שלא לגמרי ברור לי מה יהיה המצב הסופי לפי התכנוןRamla mi vida
פרק נוסף בסדרת המופת. מאחר שמנהלנו האהוב, אלן, הנו הצופה הנאמן היחיד של הסדרה ובקיא עד מאוד בעלילותיה, אוותר על העלאת תקציר הפרקים הקודמים ואגש ישר לעלילת הפרק הנוכחי.
ובכן, אחת הבעיות שהטרידו את תושבי הרחוב הייתה דרך הגישה החדשה שתוכננה עבורם. ע"פ התכנון, העבודות על מעגל התנועה המזרחי עתידות לחסום את הכניסה לרחוב מכיוון תחנת הדלק. לאחר חסימה זו, הכניסה והיציאה מהרחוב תתנהל אך ורק באמצעות דרך הגישה החדשה שנראית בתמונה. עבור הדיירים שמתגוררים סמוך לתחנת הדלק מדובר בהארכה לא משמעותית שמפריעה בעיקר למי שהורגל ביציאה מהירה אל כביש 44.
בטח שלא יהיה לך ברור.האמת שלא לגמרי ברור לי מה יהיה המצב הסופי לפי התכנון
הנה קישור למפה של OSM:
http://osm.org/go/xtG05EyvF-?relation=1381458
 
כפי שאתם רואים יש כבר תכנון למעגל תנועה מערבי אבל לא צוייר מעגל התנועה המזרחי. אני מניח שהמפגש שמחבר בין דרך תחנת הדלק לרחוב מרדכי היהודי יבוטל ולכן יש איזו דרך חלופית והפרדה מפלסית שלא נראית במפה. אחרת התושבים יאלצו להצפין עד לרחוב הרצל או להדרים עד לרחוב אצ"ל כדי להגיע לרחוב החשמונאים.
אה, עכשיו זה ברור - תודה על ההבהרה!בטח שלא יהיה לך ברור.
המפה, כמו ראש העירייה, אינה מכירה בבתי הרחוב שמצדן האחר של המסילות. סמוך לתחנת הדלק (בדיוק בין התחנה לבית הראשון של הרחוב) יוקם מעגל תנועה וממנו תצא דרך שתאגף את מרדכי היהודי ממזרח ותתחבר למעגל התנועה שנראה במפה שהעלית.
אזור הקרבות.רמלה - הפרדה מפלסית 208
הנה מספר תמונות, רגע לפני שחוק ההתיישנות מאלץ אותי להשליך את החומר...
בתמונה: רמפת הירידה מכביש 44 לרחוב יוספטל בלוד.
יש גבולרמלה - הפרדה מפלסית 208
הנה מספר תמונות, רגע לפני שחוק ההתיישנות מאלץ אותי להשליך את החומר...
בתמונה: רמפת הירידה מכביש 44 לרחוב יוספטל בלוד.
יש גבול
מעודד מהמומנטום, ניסה ראש העירייה להפיל את התיק הכבד של פינוי הפולשים על ר"י, אלא שהפעם ציפתה לו הפתעה. האירועים האלימים שליוו את הכפלת מסילות "המן הרשע" לא נשכחו כ"כ מהר ברכבת; גם לא 800K השקלים שמהם נהנתה חברת האבטחה במהלך אותן העבודות. מחשש להתחדשות הקרבות, נעמדו ברכבת על הרגליים האחוריות וטענו (ובצדק!) כי פינוי הפולש הנו באחריות העירייה. חלפו השנים וגם ביהמ"ש למד לעמוד על טיבה של עיריית רמלה ("הכול בסדר, תתחילו לעבוד"). העירייה שהצהירה כי הגיעה להסכם "שביתת נשק" עם הדיירים במהלך העבודות העתידיות על מעגל התנועה, לא הצליחה להביא לכך סימוכין בכתב בביהמ"ש. זה האחרון קיבל את עמדת הרכבת, ופסק כי על העירייה לפנות את הפולשים. משלא הצליחה העירייה לעשות כן, נזקקה להארכה רחמנית בת שלושה חודשים מאת ביהמ"ש. ברכבת התכוננו בינתיים להפעלת תכנית מגירה, במקרה ששוב תיכשל העירייה, אלא שהפעם קרה הבלתי ייאמן והעירייה העדיפה להתמודד עם הפינוי מאשר עם השלכות אי הפינוי ( וגם כאן מתחבא לו סיפור אחר ומלא נפתולים כמיטב המסורת הרמלאית). בליווי משטרתי כבד ובאירוע שהוגדר כ"אירוע גדול", בוצע צו ביהמ"ש.
התוצאות בשתי התמונות שלפניכם.
ומה הסיפור? אתה צריך למכור את הסדרה לטלוויזיהיש גבול
מעודד מהמומנטום, ניסה ראש העירייה להפיל את התיק הכבד של פינוי הפולשים על ר"י, אלא שהפעם ציפתה לו הפתעה. האירועים האלימים שליוו את הכפלת מסילות "המן הרשע" לא נשכחו כ"כ מהר ברכבת; גם לא 800K השקלים שמהם נהנתה חברת האבטחה במהלך אותן העבודות. מחשש להתחדשות הקרבות, נעמדו ברכבת על הרגליים האחוריות וטענו (ובצדק!) כי פינוי הפולש הנו באחריות העירייה. חלפו השנים וגם ביהמ"ש למד לעמוד על טיבה של עיריית רמלה ("הכול בסדר, תתחילו לעבוד"). העירייה שהצהירה כי הגיעה להסכם "שביתת נשק" עם הדיירים במהלך העבודות העתידיות על מעגל התנועה, לא הצליחה להביא לכך סימוכין בכתב בביהמ"ש. זה האחרון קיבל את עמדת הרכבת, ופסק כי על העירייה לפנות את הפולשים. משלא הצליחה העירייה לעשות כן, נזקקה להארכה רחמנית בת שלושה חודשים מאת ביהמ"ש. ברכבת התכוננו בינתיים להפעלת תכנית מגירה, במקרה ששוב תיכשל העירייה, אלא שהפעם קרה הבלתי ייאמן והעירייה העדיפה להתמודד עם הפינוי מאשר עם השלכות אי הפינוי ( וגם כאן מתחבא לו סיפור אחר ומלא נפתולים כמיטב המסורת הרמלאית). בליווי משטרתי כבד ובאירוע שהוגדר כ"אירוע גדול", בוצע צו ביהמ"ש.
התוצאות בשתי התמונות שלפניכם.
תודה שהבאת את התמונות ואת המשך הסיפור!רמלה - הפרדה מפלסית 208
הנה מספר תמונות, רגע לפני שחוק ההתיישנות מאלץ אותי להשליך את החומר...
בתמונה: רמפת הירידה מכביש 44 לרחוב יוספטל בלוד.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.