רמזים לספויילר אפשרי לפרק האחרון

The Human

New member
רמזים לספויילר אפשרי לפרק האחרון../images/Emo58.gif

היי.. יש 2 דברים שמצאתי לאחרונה שעשויים לרמוז על האופן שבו 24 עשוייה להסתיים. אז לפני שאתם ממשיכים לקרוא תדעו שזה יכול להרוס ואולי גם לדרבן אותכם עוד יותר לראות מה הולך להיות שם. עבורי זה האחרון. לקחתי מרווח מספיק ע"מ שאנשים לא יקראו אותם בעל כורחם.. אז בכל מקרה, תהנו.
אוסליו (auselio)- מבקר טלויזיה שידוע בפרסום ספוילרים על תוכניות טלויזיה נתן רמז אחרון לאופן שבו הסדרה הולכת להסתיים. הוא כותב שהמילים האחרונות שייאמרו בתוכנית הן: _ _ o _ _ _ _ _ _ _ ההערכה הגוברת אצל המגיבים לחידה הזו שמדובר ב- "Jack is gone".. האמת, קשה לי לחשוב על משהו אחר שמתאים יותר. ספוילר שנתקלתי בו לאחרונה מציג סצנה מתוך 24 מתוך תוכנית אירוח של אחת בשם צ'לסי שאליו התראיינה מארי לין רייקסוב(קלואי). בסצנה קלואי מתעמתת עם ג'ק במטרה למנוע ממנו להמשיך. היא אומרת לו שהבניין מכותר ואין לו אפשרות לצאת משם בחיים אלא אם כן ייכנע. הוא בתגובה לופת אותה עד לאיבוד הכרה. http://www.twitvid.com/VHJOL מבחינתי מדובר בעוד רמז מאוד עבה שג'ק לא הולך לשרוד את סוף התוכנית.
 

RoyBO

New member
../images/Emo58.gif לא חושב כמוך

יכולים להיות מלא תרחישים לסיום כמו למשל שג'ק יכול לביים את מותו (תרחיש מאוד סביר) לא חסר אפשרויות בכלל.
 
אני לא בטוחה שזה אכן הסוף

ממה שאני קוראת בעיתונים, בכל כתבה על הסיום,ציטוטים של אנשי הפקה א. מבהירים שג'ק לא מת. ב. כתוב שג'ק ימצא את עצמו במקום שמעולם לא היה בו..... מעניין מה זה המקום הזה (מן הסתם סיטואציה שלא היה בה קודם....) לביים את מותו כבר ביים. להעלם כבר נעלם. להרוג ולענות כבר הרג ועינה.... גם חברים קרובים אליו עינה, או מתו. אנשים יקרים לו מתו. ג. מצויין שזה לא סוף טוב אלא סוף ריאלי. ד. אין ספק שהוא לא מת מאחר ועובדים על סרט קולנוע שבטח יהווה המשך. אגב, בחודש האחרון צפיתי בכל העונות מההתחלה..... אני כעת בתחילת העונה השביעית. חוויה מדהימה של צפייה. סדרה מעולה! כך שלא אצפה עם כולם בפרק הסיום ולא קוראת הודעות הקשורות לעונה השמינית. בכל אופן, הסוף בהחלט מסקרן..... ומקווה שלא יאכזבו....
 

RoyBO

New member
טוב אז בסוף ../images/Emo58.gif

כמובן שטעית, המשפט היה: "Shut it down" בנוגע לכיבוי של המזל"ט. LOL
 

דנה1982

New member
חחח (בלי ספוילרים, מבטיחה)

מצחיק אותי איך מזה שיש משפט עם 3 מילים ובמילה השלישית יש O אנשים הגיעו למסקנה שזה המשפט שנאמר. על סמך מה? יש אינסוף אפשרויות למלא את האותיות החסרות (ואפילו בלי לקנות אהו"י). אני לא אגיד איזה משפט נאמר, אם זה מתאים לאותיות וכו', כי אני לא רוצה לעסוק בספוילרים, אבל העובדה שעל סמך איזה קוד הזוי וחסר משמעות אנשים כבר הסיקו מסקנות. גדול!
 
למעלה