רמזורי חציה למטרונית בק. ים וחיפה -סכנת נפשות

מצב
הנושא נעול.

tapuzo1

New member
רמזורי חציה למטרונית בק. ים וחיפה -סכנת נפשות

רמזורי חציה למטרונית בק. ים וחיפה -סכנת נפשות
ליד התחנה בין שד' ירושלים למסלול האמצע של הנת"צ הרמזורים פשוט סכנת נפשות
כמעט 90% מהולכי הרגל לא עוברים ברמזור הירוק עקב הזמן הרב שלוקח לתחלופה.
הדבר הוחמר בעקבות אוטובוסי המטרונית.
כשרואים את האוטובוס מגיע אנשים חוצים באדום אם אין כלי רכב, אפילו אם יש יצא
לי לראות מקרה שאדם פשוט רץ בתוך הכביש, קפץ מעל גדר התחנה שמפרידה עם
הכביש כדי להספיק לאוטובוס.
אותו דבר בעיר בדרך העצמאות אנשים קופצים בכביש באדום כדי להספיק
לאוטובוסים דבר שלא קרה כמובן כשהאוטובוסים היו במדרכות צד ימין של הכבישים

המינימום היה להציב לפחות לחצנים על הרמזורים שהולכי רגל יוכלו לקבל עדיפות
בירוק על פני התנועה הסואנת שפרק הזמן עבורה בין רמזורים אדומים ארוך מאד.

רק שאלה של זמן לפני שמדווחים על תאונה קטלנית. למי שמכיר זאת הצומת
לפני הבניינים הגבוהים בשד' ירושלים תחנת ז'בוטינסקי
 
אם היה חוק בארץ, המתאבדים האלה היו עפים לכלא

רמזורי חציה למטרונית בק. ים וחיפה -סכנת נפשות
ליד התחנה בין שד' ירושלים למסלול האמצע של הנת"צ הרמזורים פשוט סכנת נפשות
כמעט 90% מהולכי הרגל לא עוברים ברמזור הירוק עקב הזמן הרב שלוקח לתחלופה.
הדבר הוחמר בעקבות אוטובוסי המטרונית.
כשרואים את האוטובוס מגיע אנשים חוצים באדום אם אין כלי רכב, אפילו אם יש יצא
לי לראות מקרה שאדם פשוט רץ בתוך הכביש, קפץ מעל גדר התחנה שמפרידה עם
הכביש כדי להספיק לאוטובוס.
אותו דבר בעיר בדרך העצמאות אנשים קופצים בכביש באדום כדי להספיק
לאוטובוסים דבר שלא קרה כמובן כשהאוטובוסים היו במדרכות צד ימין של הכבישים

המינימום היה להציב לפחות לחצנים על הרמזורים שהולכי רגל יוכלו לקבל עדיפות
בירוק על פני התנועה הסואנת שפרק הזמן עבורה בין רמזורים אדומים ארוך מאד.

רק שאלה של זמן לפני שמדווחים על תאונה קטלנית. למי שמכיר זאת הצומת
לפני הבניינים הגבוהים בשד' ירושלים תחנת ז'בוטינסקי
אם היה חוק בארץ, המתאבדים האלה היו עפים לכלא
לכמה שנים טובות
 

עדירמר

New member
תכנון תחנות המטרונית

אם היה חוק בארץ, המתאבדים האלה היו עפים לכלא
לכמה שנים טובות
תכנון תחנות המטרונית
את מי שתכנן את תחנות ה"טמטומית" היה צריך להשליך לכלא ולזרוק את המפתח לים!
תחנה בלי מעבר עילי או תת קרקעי, באופן שתפריד לחלוטין את הולכי הרגל מה"תחבורה החכמה". ממש חכם!

מהגיגי מקלדתו של ה"גולש ההזוי והבזוי" וה"גולש ששכח לקחת את הכדורים הנכונים"

התגובה של "חול נטוש" מראה שאין הגיון בדבריו.
 

highrise

New member
יש שעות שהקו עובר כל 15-20 דקות אז אתה מצפה

אם היה חוק בארץ, המתאבדים האלה היו עפים לכלא
לכמה שנים טובות
יש שעות שהקו עובר כל 15-20 דקות אז אתה מצפה
שמישהו שרואה את הקו מגיע לא ירוץ?
כל יום אני רואה בגשר הגיבורים אנשים עוברים באדום
 
לא זוכר לגבי שדרות ירושלים

רמזורי חציה למטרונית בק. ים וחיפה -סכנת נפשות
ליד התחנה בין שד' ירושלים למסלול האמצע של הנת"צ הרמזורים פשוט סכנת נפשות
כמעט 90% מהולכי הרגל לא עוברים ברמזור הירוק עקב הזמן הרב שלוקח לתחלופה.
הדבר הוחמר בעקבות אוטובוסי המטרונית.
כשרואים את האוטובוס מגיע אנשים חוצים באדום אם אין כלי רכב, אפילו אם יש יצא
לי לראות מקרה שאדם פשוט רץ בתוך הכביש, קפץ מעל גדר התחנה שמפרידה עם
הכביש כדי להספיק לאוטובוס.
אותו דבר בעיר בדרך העצמאות אנשים קופצים בכביש באדום כדי להספיק
לאוטובוסים דבר שלא קרה כמובן כשהאוטובוסים היו במדרכות צד ימין של הכבישים

המינימום היה להציב לפחות לחצנים על הרמזורים שהולכי רגל יוכלו לקבל עדיפות
בירוק על פני התנועה הסואנת שפרק הזמן עבורה בין רמזורים אדומים ארוך מאד.

רק שאלה של זמן לפני שמדווחים על תאונה קטלנית. למי שמכיר זאת הצומת
לפני הבניינים הגבוהים בשד' ירושלים תחנת ז'בוטינסקי
לא זוכר לגבי שדרות ירושלים
בשדרות העצמאות יש לחצנים. כך גם ברוב העיר התחתית.
 

במודו

New member
בחיפה ליד נתיב המטרונית אכן יש בעיה

רמזורי חציה למטרונית בק. ים וחיפה -סכנת נפשות
ליד התחנה בין שד' ירושלים למסלול האמצע של הנת"צ הרמזורים פשוט סכנת נפשות
כמעט 90% מהולכי הרגל לא עוברים ברמזור הירוק עקב הזמן הרב שלוקח לתחלופה.
הדבר הוחמר בעקבות אוטובוסי המטרונית.
כשרואים את האוטובוס מגיע אנשים חוצים באדום אם אין כלי רכב, אפילו אם יש יצא
לי לראות מקרה שאדם פשוט רץ בתוך הכביש, קפץ מעל גדר התחנה שמפרידה עם
הכביש כדי להספיק לאוטובוס.
אותו דבר בעיר בדרך העצמאות אנשים קופצים בכביש באדום כדי להספיק
לאוטובוסים דבר שלא קרה כמובן כשהאוטובוסים היו במדרכות צד ימין של הכבישים

המינימום היה להציב לפחות לחצנים על הרמזורים שהולכי רגל יוכלו לקבל עדיפות
בירוק על פני התנועה הסואנת שפרק הזמן עבורה בין רמזורים אדומים ארוך מאד.

רק שאלה של זמן לפני שמדווחים על תאונה קטלנית. למי שמכיר זאת הצומת
לפני הבניינים הגבוהים בשד' ירושלים תחנת ז'בוטינסקי
בחיפה ליד נתיב המטרונית אכן יש בעיה
הרמזור שליד רכבת מרכז. לוקח 7 דקות להמתין לרמזור ירוק עבור הולכי הרגל.
 

arielguelman

New member
מה אתה אומר ..

רמזורי חציה למטרונית בק. ים וחיפה -סכנת נפשות
ליד התחנה בין שד' ירושלים למסלול האמצע של הנת"צ הרמזורים פשוט סכנת נפשות
כמעט 90% מהולכי הרגל לא עוברים ברמזור הירוק עקב הזמן הרב שלוקח לתחלופה.
הדבר הוחמר בעקבות אוטובוסי המטרונית.
כשרואים את האוטובוס מגיע אנשים חוצים באדום אם אין כלי רכב, אפילו אם יש יצא
לי לראות מקרה שאדם פשוט רץ בתוך הכביש, קפץ מעל גדר התחנה שמפרידה עם
הכביש כדי להספיק לאוטובוס.
אותו דבר בעיר בדרך העצמאות אנשים קופצים בכביש באדום כדי להספיק
לאוטובוסים דבר שלא קרה כמובן כשהאוטובוסים היו במדרכות צד ימין של הכבישים

המינימום היה להציב לפחות לחצנים על הרמזורים שהולכי רגל יוכלו לקבל עדיפות
בירוק על פני התנועה הסואנת שפרק הזמן עבורה בין רמזורים אדומים ארוך מאד.

רק שאלה של זמן לפני שמדווחים על תאונה קטלנית. למי שמכיר זאת הצומת
לפני הבניינים הגבוהים בשד' ירושלים תחנת ז'בוטינסקי
מה אתה אומר ..
צומת ז'בוטינסקי/שדרות ירושלים בקרית ים הוא צומת שלפני שהיה בכלל שם הנתיב מטרונית נחשב לצומת מסוכן כי שדה הראיה שם בעייתי לדעתי הבעיה הגדול מאוד של הצומת הזה הוא התכנון הלקוי של הרמזורים כי גם שלא היה שם את הנתיב מטרונית הסנכרון בינהם היה רע מאוד אני עד למעל ל20 תאונות שם ומתוכן כ5 קטלניות
מישהו חייב להתעורר שם
 

tapuzo1

New member
נכון ולצערי זה עדיין מסוכן להולכי רגל !

מה אתה אומר ..
צומת ז'בוטינסקי/שדרות ירושלים בקרית ים הוא צומת שלפני שהיה בכלל שם הנתיב מטרונית נחשב לצומת מסוכן כי שדה הראיה שם בעייתי לדעתי הבעיה הגדול מאוד של הצומת הזה הוא התכנון הלקוי של הרמזורים כי גם שלא היה שם את הנתיב מטרונית הסנכרון בינהם היה רע מאוד אני עד למעל ל20 תאונות שם ומתוכן כ5 קטלניות
מישהו חייב להתעורר שם
נכון ולצערי זה עדיין מסוכן להולכי רגל !
 

amitk83

New member
יש עוד סכנה

נכון ולצערי זה עדיין מסוכן להולכי רגל !
יש עוד סכנה
יש עוד סכנה שקשורה למטרונית. האוטובוסים באופן קבוע עוצרים במרחק של יותר מ 5 ס"מ בין הרציף לדלתות האוטובוס. שמעתי כבר כמה פעמים שעיוורים / כבדי ראייה (הנעזרים בכלבי נחייה) ונכים נפלו כבר. כתוצאה מהנפילות כלבי הנחייה מפחדים לעלות לאוטובוסים מה שגורם להם להרתע מלעלות למטרונית או לפציעה.

האם זה מעניין את מישהו ביפה נוף או חברת דן בצפון ? כל כך הרבה פעמים התרענו על זה והערנו לנהגים וזה פשוט לא מזיז לאף אחד.
 

highrise

New member
5 ס"מ מהמדרכה? מה דעתך על 50 ס"מ?

יש עוד סכנה
יש עוד סכנה שקשורה למטרונית. האוטובוסים באופן קבוע עוצרים במרחק של יותר מ 5 ס"מ בין הרציף לדלתות האוטובוס. שמעתי כבר כמה פעמים שעיוורים / כבדי ראייה (הנעזרים בכלבי נחייה) ונכים נפלו כבר. כתוצאה מהנפילות כלבי הנחייה מפחדים לעלות לאוטובוסים מה שגורם להם להרתע מלעלות למטרונית או לפציעה.

האם זה מעניין את מישהו ביפה נוף או חברת דן בצפון ? כל כך הרבה פעמים התרענו על זה והערנו לנהגים וזה פשוט לא מזיז לאף אחד.
5 ס"מ מהמדרכה? מה דעתך על 50 ס"מ?
צולם ב-8.4
 

amitk83

New member
אוקי מקבל את זה

5 ס"מ מהמדרכה? מה דעתך על 50 ס"מ?
צולם ב-8.4
אוקי מקבל את זה
אני לא עמדתי עם סרגל למדוד את זה.

השבוע דיברתי עם עוד כמה עיוורים שסובלים מהמרחק הגדול הזה. אם לא יתחיל לחץ ציבורי אז המצב באמת ימשיך להיות רע. מבחינת יפה נוף הסיבה היא שהנהגים מפחדים לפנצ'ר את הגלגלים.
 

amit1270

New member
מה קרה ל"רכבת קלה על כביש" שהבטיחו לנו?

אוקי מקבל את זה
אני לא עמדתי עם סרגל למדוד את זה.

השבוע דיברתי עם עוד כמה עיוורים שסובלים מהמרחק הגדול הזה. אם לא יתחיל לחץ ציבורי אז המצב באמת ימשיך להיות רע. מבחינת יפה נוף הסיבה היא שהנהגים מפחדים לפנצ'ר את הגלגלים.
מה קרה ל"רכבת קלה על כביש" שהבטיחו לנו?
אחד המאפיינים של המערכת כפי שתוארה בזמנו היה הנחיה מגנטית של האוטובוסים ועצירה בצמוד לרציפי התחנות, כמו רכבת קלה.
 

שימי810

New member
רגע, זה לא קיים היום והנהגים פשוט מתעלמים?

מה קרה ל"רכבת קלה על כביש" שהבטיחו לנו?
אחד המאפיינים של המערכת כפי שתוארה בזמנו היה הנחיה מגנטית של האוטובוסים ועצירה בצמוד לרציפי התחנות, כמו רכבת קלה.
רגע, זה לא קיים היום והנהגים פשוט מתעלמים?
או שזו עוד אחת מהמערכות שעדיין לא הופעלו? ראיתי בוודאות מספר קרני לייזר\לד מוארים ממשטח האלומיניום\מתכת שבשפת הרציף. אני די בטוח שמדובר במנגנון כשלהוא שנועד למטרת ההצמדות לרציף. באמת לא מבין מה העניין... לקבל מהם תשובות על דברים טכניים זה בלתי אפשרי. על ההבדל בין מטרונית רגילה להיברידית הם לא ידעו לענות...
 

smaug777

New member
האם אפשר בכלל לפתור את זה..?

אוקי מקבל את זה
אני לא עמדתי עם סרגל למדוד את זה.

השבוע דיברתי עם עוד כמה עיוורים שסובלים מהמרחק הגדול הזה. אם לא יתחיל לחץ ציבורי אז המצב באמת ימשיך להיות רע. מבחינת יפה נוף הסיבה היא שהנהגים מפחדים לפנצ'ר את הגלגלים.
האם אפשר בכלל לפתור את זה..?
הרי ברכבת יש מסילה שמכתיבה את המסלול.. כאן אין מסילה. איך מצפים מהנהג להיות צמוד למדרכה מבלי לדפוק את האוטובוס?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה