רמזורי חציה למטרונית בק. ים וחיפה -סכנת נפשות
רמזורי חציה למטרונית בק. ים וחיפה -סכנת נפשות
ליד התחנה בין שד' ירושלים למסלול האמצע של הנת"צ הרמזורים פשוט סכנת נפשות
כמעט 90% מהולכי הרגל לא עוברים ברמזור הירוק עקב הזמן הרב שלוקח לתחלופה.
הדבר הוחמר בעקבות אוטובוסי המטרונית.
כשרואים את האוטובוס מגיע אנשים חוצים באדום אם אין כלי רכב, אפילו אם יש יצא
לי לראות מקרה שאדם פשוט רץ בתוך הכביש, קפץ מעל גדר התחנה שמפרידה עם
הכביש כדי להספיק לאוטובוס.
אותו דבר בעיר בדרך העצמאות אנשים קופצים בכביש באדום כדי להספיק
לאוטובוסים דבר שלא קרה כמובן כשהאוטובוסים היו במדרכות צד ימין של הכבישים
המינימום היה להציב לפחות לחצנים על הרמזורים שהולכי רגל יוכלו לקבל עדיפות
בירוק על פני התנועה הסואנת שפרק הזמן עבורה בין רמזורים אדומים ארוך מאד.
רק שאלה של זמן לפני שמדווחים על תאונה קטלנית. למי שמכיר זאת הצומת
לפני הבניינים הגבוהים בשד' ירושלים תחנת ז'בוטינסקי
רמזורי חציה למטרונית בק. ים וחיפה -סכנת נפשות
ליד התחנה בין שד' ירושלים למסלול האמצע של הנת"צ הרמזורים פשוט סכנת נפשות
כמעט 90% מהולכי הרגל לא עוברים ברמזור הירוק עקב הזמן הרב שלוקח לתחלופה.
הדבר הוחמר בעקבות אוטובוסי המטרונית.
כשרואים את האוטובוס מגיע אנשים חוצים באדום אם אין כלי רכב, אפילו אם יש יצא
לי לראות מקרה שאדם פשוט רץ בתוך הכביש, קפץ מעל גדר התחנה שמפרידה עם
הכביש כדי להספיק לאוטובוס.
אותו דבר בעיר בדרך העצמאות אנשים קופצים בכביש באדום כדי להספיק
לאוטובוסים דבר שלא קרה כמובן כשהאוטובוסים היו במדרכות צד ימין של הכבישים
המינימום היה להציב לפחות לחצנים על הרמזורים שהולכי רגל יוכלו לקבל עדיפות
בירוק על פני התנועה הסואנת שפרק הזמן עבורה בין רמזורים אדומים ארוך מאד.
רק שאלה של זמן לפני שמדווחים על תאונה קטלנית. למי שמכיר זאת הצומת
לפני הבניינים הגבוהים בשד' ירושלים תחנת ז'בוטינסקי