רכש של קרונות רכבת בישראל

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
רכש של קרונות רכבת בישראל

רכש של קרונות רכבת בישראל
בעקבות התערבות שרת התמ"ס תבצע חברה קנדית רכש של קרונות רכבת בישראל. בפגישה שנערכה בין שרת התמ"ס, דליה איציק לנשיא חברת בומברדייה הקנדית, פייר לורטי, המייצרת לרכבת ישראל רכבות קומותיים סוכם כי המפעל הקנדי יבצע בארץ עבודות באמצעות החברה הישראלית רמתא בבאר שבע המייצרת קרונות. החברה הקנדית נענתה בכך לדרישת שרת התמ"ס כי היא תעמוד בהתחייבותיה לבצע רכש גומלין בישראל בהתאם לחוק הישראלי. עד היום, למרות החוק הקיים, ביצעה החברה רכש גומלין בסך 4 מיליון יורו בלבד במקום לבצע רכש גומלין בסך 38 מיליון יורו. השרה איציק אמרה כי בהתאם למדיניות זו היא תדרוש מכל חברה זרה לעמוד במיכסת רכש הגומלין הנדרשת עפ"י החוק הישראלי. מקור: לשכת הדובר במשרד התעשייה והמסחר
 

Brendan

New member
בטיחות בתחבורה ציבורית

רכש של קרונות רכבת בישראל
בעקבות התערבות שרת התמ"ס תבצע חברה קנדית רכש של קרונות רכבת בישראל. בפגישה שנערכה בין שרת התמ"ס, דליה איציק לנשיא חברת בומברדייה הקנדית, פייר לורטי, המייצרת לרכבת ישראל רכבות קומותיים סוכם כי המפעל הקנדי יבצע בארץ עבודות באמצעות החברה הישראלית רמתא בבאר שבע המייצרת קרונות. החברה הקנדית נענתה בכך לדרישת שרת התמ"ס כי היא תעמוד בהתחייבותיה לבצע רכש גומלין בישראל בהתאם לחוק הישראלי. עד היום, למרות החוק הקיים, ביצעה החברה רכש גומלין בסך 4 מיליון יורו בלבד במקום לבצע רכש גומלין בסך 38 מיליון יורו. השרה איציק אמרה כי בהתאם למדיניות זו היא תדרוש מכל חברה זרה לעמוד במיכסת רכש הגומלין הנדרשת עפ"י החוק הישראלי. מקור: לשכת הדובר במשרד התעשייה והמסחר
בטיחות בתחבורה ציבורית
דיון של ועדת החקירה הפרלמנטרית בנושא תאונות הדרכים. פרוטוקול מס´ 11 יום שלישי 15 לחודש. בעיית הבטיחות של הרכב הכבד והרכב הציבורי; הכשרת הנהג המקצועי, קציני הבטיחות, וניהול ציי הרכב מבחינה בטיחותית (משאיות, אוטובוסים ומוניות). מוזמנים: מנהל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מר יצחק אשל, סמנכ”ל בכיר תנועה במשרד התחבורה מר צבי יוזנט, מנהל אגף הרישוי מר שוקי שדה, אגף קציני הבטיחות במשרד התחבורה, אגף הרכב במשרד התחבורה, נציגי חברות הדלק ”פז” ”דלק” ”סונול”, משרד העבודה והרווחה, איגוד קציני הבטיחות, קציני בטיחות במוסדות ובמפעלים, מועצת המובילים, איגוד בתי הספר לנהיגה, חברת ”אגד”, קואופרטיב ”דן”, ארגון בעלי המוניות, איגוד נהגי המוניות, עיתונאי רכב, ד”ר משה בקר, המשרד לביטחון פנים, משרד המשפטים, משרד האוצר, משרד החינוך, משרד הבריאות, מרכז השלטון המקומי. מקום הישיבה: בחדר סיעת העבודה, קומה 5
 

Carl Freeborne

New member
למה לא מזמנים את החברות האחרות?

בטיחות בתחבורה ציבורית
דיון של ועדת החקירה הפרלמנטרית בנושא תאונות הדרכים. פרוטוקול מס´ 11 יום שלישי 15 לחודש. בעיית הבטיחות של הרכב הכבד והרכב הציבורי; הכשרת הנהג המקצועי, קציני הבטיחות, וניהול ציי הרכב מבחינה בטיחותית (משאיות, אוטובוסים ומוניות). מוזמנים: מנהל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מר יצחק אשל, סמנכ”ל בכיר תנועה במשרד התחבורה מר צבי יוזנט, מנהל אגף הרישוי מר שוקי שדה, אגף קציני הבטיחות במשרד התחבורה, אגף הרכב במשרד התחבורה, נציגי חברות הדלק ”פז” ”דלק” ”סונול”, משרד העבודה והרווחה, איגוד קציני הבטיחות, קציני בטיחות במוסדות ובמפעלים, מועצת המובילים, איגוד בתי הספר לנהיגה, חברת ”אגד”, קואופרטיב ”דן”, ארגון בעלי המוניות, איגוד נהגי המוניות, עיתונאי רכב, ד”ר משה בקר, המשרד לביטחון פנים, משרד המשפטים, משרד האוצר, משרד החינוך, משרד הבריאות, מרכז השלטון המקומי. מקום הישיבה: בחדר סיעת העבודה, קומה 5
למה לא מזמנים את החברות האחרות?
למה לא מזמנים את נציגי החברות האחרות כמו מרגלית, מטרופולין, נתיב טורס או סופרבוס.. אם רוצים שלא יהיה מונופול צריך להתייחס לכך גם בפועל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה