רכישת שלטי WII באיביי

burton01

New member
רכישת שלטי WII באיביי

שלום רב, אני מעוניין לרכוש שני שלטים של WII , המחיר עליהם כולל המשלוח עולה כ 25$. לפי מה שאני יודע איני אמור לשלם מס כלשהו אך מצד שני השלטים נחשבים לפריטי אלקטרוניקה. מישהו יכול להאיר את עיני בנושא? תומר
 

evilihi

New member
אין שום בעיה,

ועשיתי את זה בעבר
תהנה!
 

בבא1

New member
למען ההבהרה

אין שום חשיבות למה אתה מקבל- חלקי אלקטרוניקה, יודאיקה או משהו אחר, כל עוד שווי החבילה כולל משלוח מתחת ל-50$ אין מכס או מע"מ.
 

burton01

New member
תודה על התשובות

רק באחרונה אזרתי אומץ להזמין דברים באייבי, אני נדהם כל פעם מחדש מהחיסכון שניתן להשיג. לדוגמא: השלטים שהזמנתי עלו 25$ כולל המשלוח בעוד שבארץ רצו עבורם כ 300 ש"ח (80$) שוב תודה וחג שמח
 

שוהם א

New member
השלטים שמוכרים ב-25$ הם לא מקוריים

ולא משנה כמה פעמים יכתבו עליהם "נינטנדו" שתקבל אותם תגלה שזה לא מה שמוכרים פה ב-300 ש"ח. איכות הסאונד ירודה והחומרים עצמם שונים. מניסיון
 

Lady T

New member
צודק, ומוסיפה

הם עשוים מפלסטיק זול, ואיכותם בכלליות ירודה. אבל השלטים המקוריים באמת יקרים מדי...
 

noam weissman

New member
הזמנתי שלטים ובעוד כשבוע אקבל ..

אוכל לכתוב חוות דעת עליהם...
 

evilihi

New member
אשמח לשמוע חוו"ד על השלטים שלך,

אני בזמנו הזמנתי את ווי פליי של המשחק+שלט דרך איביי אנגליה, מקורי כמובן - שילמתי 156 ש"ח כולל משלוח כשבארץ זה עלה 399 ש"ח... בכלל המון משחקים קניתי בזמנו דרך איביי אנגליה ההכי יקר עלה לי 100 ש"ח או משהו כזה. חלקם חדשים בניילון. אגב יש לי כמה משחקים שאני רוצה למכור אם מעניין אותך צור קשר במסר
 

Sanchez

Member
תבדוק טוב טוב אם לא מדובר בזיוף. רוב מוצרי ה WII שנמכרים ב EBAY- מזוייפים, במיוחד אם קונים ממוכרים שנמצאים במזרח. אך גם אם קונים מוצרים מקוריים, ניתן לחסוך לא מעט כסף לעומת המחירים בישראל.
 

noam weissman

New member
השלט לא מקורי !

השלט והנונצקו נקנו מספק בסין ישירות ולא בקניה מאיביי. קראתי תגובה של קונה שאמר שהאכות לא רעה בכלל יחסית למחיר. אז סיכנתי קצת כסף לא קרה שום אסון
. כשיגיע נראה. סה"כ אני לא מבין גדול וזה בשביל בתי ככה שאני לא חושב שיהיה הבדל גדול... בוא נראה
 

Sanchez

Member
מקווה שהאיכות תהיה ראויה. אני בזמנו מצאתי סט מקורי ב $45 ממוכר פרטי, ששלח לי אותם חדשים לחלוטין ארוזים באריזה מקורית. לא יצא לי "לחוש" את החיקויים הללו עדיין. אם לא שילמת הרבה- אז לא קרה כלום.
 
למעלה