שלום רב, אני מעוניין לרכוש שני שלטים של WII , המחיר עליהם כולל המשלוח עולה כ 25$. לפי מה שאני יודע איני אמור לשלם מס כלשהו אך מצד שני השלטים נחשבים לפריטי אלקטרוניקה. מישהו יכול להאיר את עיני בנושא? תומר
רק באחרונה אזרתי אומץ להזמין דברים באייבי, אני נדהם כל פעם מחדש מהחיסכון שניתן להשיג. לדוגמא: השלטים שהזמנתי עלו 25$ כולל המשלוח בעוד שבארץ רצו עבורם כ 300 ש"ח (80$) שוב תודה וחג שמח
אני בזמנו הזמנתי את ווי פליי של המשחק+שלט דרך איביי אנגליה, מקורי כמובן - שילמתי 156 ש"ח כולל משלוח כשבארץ זה עלה 399 ש"ח... בכלל המון משחקים קניתי בזמנו דרך איביי אנגליה ההכי יקר עלה לי 100 ש"ח או משהו כזה. חלקם חדשים בניילון. אגב יש לי כמה משחקים שאני רוצה למכור אם מעניין אותך צור קשר במסר
תבדוק טוב טוב אם לא מדובר בזיוף. רוב מוצרי ה WII שנמכרים ב EBAY- מזוייפים, במיוחד אם קונים ממוכרים שנמצאים במזרח. אך גם אם קונים מוצרים מקוריים, ניתן לחסוך לא מעט כסף לעומת המחירים בישראל.
מקווה שהאיכות תהיה ראויה. אני בזמנו מצאתי סט מקורי ב $45 ממוכר פרטי, ששלח לי אותם חדשים לחלוטין ארוזים באריזה מקורית. לא יצא לי "לחוש" את החיקויים הללו עדיין. אם לא שילמת הרבה- אז לא קרה כלום.