רכישת אופנוע לרוכב חדש

idoga

New member
לי יש KLE, זה אומר שמעכשיו אני יכול

להציג את עצמי כרוכב על R1?
עשיתי חתיכת התקדמות בנפח ב- 20 שניות האחרונות. כבוד!
 

AVNER XR

New member
איזה שטויות קולט ,במה נופל הKLE מהDR?

ולטומי בכביש הוא גם עולה על XR-DR-KLR מכל בחינה. למה במירוצי השטח מנצח יוני על דו"ש אומנם משופר חיות שטח מקצועיות שנולדו ככאלה כדוגמת קטמ-WR . הרי לפי ההיגיון שלך הוא אמור היה להפסיד לא? ומה עם פנגס והאפריקה בשטח שעושה בית ספר לכלים יותר "מקצועיים" ממנו. הכל ביידים של הרוכב לא?
 

C O L T

New member
לא

אז לפי הסדר, עליונות של הKLE בכביש מכל מיני XR-DR-KLR היא חלק מהיותו אופנוע כביש. זה מה שכתבתי, אין מקום למחלוקת. אז או שאתה מסכים איתי או שזה "שטויות". תחליט. ולגבי השטח, אם אתה ברצינות שואל במה הוא,הKLE, נופל מהDR350, אנסה לפרט: הוא אופנוע כביש! כבד, שביר, פגיע, רכרוכי במתלים ובעל אספקת כח ויחס העברה של, כמה מפתיע, אופנוע כביש. כל תכונותיו הן תכונות של אופנוע כביש, חוץ מעיצוב "פאריז דקאר בכאילו" וגלגל 21 קדמי. יש דו"שים (DR350, DRZ ודומיהם) ויש אופנועי כביש, כמו הKLE, או הסטרום. אז כאשר יוני ינצח מירוצים על KLE לא משופר, תוכל לכתוב לי "שטויות" ופאנגס אמנם תופעת טבע, אבל כל פעולותיו האגדתיות על האפריקה לא יעשו את הKLE לאופנוע שטח. גם לא את האפריקה, אגב, זה מקרה שידי הרוכב באמת חשובות, אבל לא חושב שכולם כאן פאנגס או יוני. אז ברור מילים קצת בקפדנות, בינתיים אני לא זה שכתב כאן שטויות.
 

iec

New member
והנה דוקאטי 695 דו"ש...עושה את כל פריז דקאר

על עגלה
 

idoga

New member
אתה חושב שאם היה אפשר לקחת נינג'ה

בליסינג, העבירות שלו היתה יותר גבוהה משל DR או KTM - על משקל מאזדה-ליסינג שיש לה עבירות יותר גבוהה משל טרנו או ריינג'רובר?
 

gerber

New member
KLE יכול מאוד לנסוע בשבילים+וידאו מפליל../images/Emo202.gif

אני וחבר בשם דני נסענו איתו הרבה באיזור בן-שמן , עלינו את משל"ט 21 במדום שבו בחור עם קטום 525 לא הצליח לעלות ואני לא אומר שהאופנוע לא טוב אלא הרוכב שהיה עליו. לבסוף הרבה מאד זה הרוכב ולא האופנוע. KLE יכול להיות בכירה מצויינת ולתת גם נסיעה יומיומית וגם שבילים וקצת יותר מזה הנה סרטון מפליל
 
למעלה