רכישת אופנוע לרוכב חדש

creth11

New member
המחיר מתאים לטריידאין ברהט

לאחרונה הם הגדילו את המלאים וההיצע
 

Spondylus

New member
אתה יכול למצוא KLE ישן ש...

עם זוג ידיים טובות, חלקים מ-ebay וקצת מזל, יכול להכנס לאזור התקציב שלך. אישית, לא הייתי ממליץ להכנס להרפתקאה זו, אבל תאורטית אפשרי.
 

Spondylus

New member
טוב שלא הגזמת בכלל../images/Emo3.gif

דו"ש = דו שימושי = כביש+שבילים (לא שטח). אף אופנוע דו"ש הוא גם אופנוע שטח. KLE הוא הרבה יותר דו"ש מאשר R1. נקודה. אתה רוצה להגיד לי ש-R1 יצלח בשבילים כמו KLE? הרשה לי לפחפח. לך לקורסי יס"מ של המשטרה ותראה מה הם עושים בשבילים, בשטח קל ובחולות עם KLE. אי אפשר לעשות את זה עם R1. נקודה. עבור פותח השרשור, במגבלות התקציב שלו, יכול להיות שהוא גמיש ויבחר אופנוע כביש עם אוריינטציה לדו"ש. זה הכל. לא צריך לדבר שטויות.
 

34TK

New member
דבר ראשון R1 בהילוך ראשון לוקח כל KLE בחמישי.

דבר שני השאלה המקורית הייתה על אופנוע דו"ש עם נטיות שטח. הכנסת KLE ? יש לו נטיות שטח? גם לשאר אופנועי הכביש יש יכולת שבילים בדוק. דו-שימושיות אינה אוריינטציה אלא הטווח שבין כביש נטו ושטח נטו,כל מה שיכול לנסוע (כמו KLE)בשבילים וגם בכביש יהיה דו"ש אך בכל מקרה כמעט כל הכלים עדיפים על ה KLE גם בכביש וגם בשבילים. רק אל תפחפח יותר מדי .
 

ב ו Z י

New member
פששש כותרת מפוצצת שמראה על הרבה הבנה

 

iec

New member
אתה רואה שלא רק אני כותב שטויות?../images/Emo67.gif

 

iec

New member
אתה לא חייב לספר לכולם מה עשיתי לך עם התספורת

החדשה....
 

Spondylus

New member
אני רוצה גם ממה שלקחת../images/Emo187.gif

מה הכותרת קשורה לדיון אין לי מושג. "דו-שימושיות אינה אוריינטציה אלא הטווח שבין כביש נטו ושטח נטו,כל מה שיכול לנסוע (כמו KLE)בשבילים וגם בכביש יהיה דו"ש אך בכל מקרה כמעט כל הכלים עדיפים על ה KLE גם בכביש וגם בשבילים." מסכים. R1 לא נמצא בקטגוריה הזו. אלא אם לסוע 20 קמ"ש ולבכות על כל נפילה ולטחון צמיגי סופר ספורט נכללת - אז תכניס גם את ה-1 לרשימה. ושוב - אם פותח השרשור יהיה גמיש אז הוא יכול לקנות KLE שישרת אותו, בטח יותר טוב מ-R1. זה הכל. פח פח יום טוב
 

dtvet

New member
הוא בסה"כ קצת חולה ב COLT-ITIS ../images/Emo101.gif

זה בערך אותן שטויות שהפיסטולט מטיף להן כבר כמה שנים,לא צריך להתרגש,כן,R1 וKLE זה אותו דבר,בול! לפעמים אחרי שנופלים הרבה מKLE מתחילים לדבר שטויות.
 

dtvet

New member
לא,KLE זה דו"ש!

לא כמו R1 מצד אחד ולא כמו WR מצד שני,הבנת?מה הבנת?נכון,זה בדיוק דו שימושי ,גם וגם,לקח לך כמה שנים להבין אבל זה לא היה ממש קשה נכון?
 

C O L T

New member
איפה עובר הקו של הדו"ש?

איפה שרוצים? איפה שהמציאות מכתיבה? במקרה שלך תשובה א, בדיוק כמו עם הגדרת השטח. במקרה שלי למשל, שטח זה מקום בו אין כביש או שביל, במקרה שלך, גם אספלט מקורצף הוא שטח, אז כן, KLE הוא דו"ש, להגדרתך. בפועל הוא אופנוע כביש עם מאפייני דו"ש, נוצר ותוכנן לשימוש כביש מגוון, יש מלא כמוהו, תזהה אותם לפי פלסטיקים שבירים ומתלים פשוטים. כמו שהספויילר על הונדה סיביק לא עושה אותה מכונית מרוץ, כך גם גלגל 21 לא יעשה את הKLE לאופנוע דו"ש. הנקודה שלי - הוא קרוב יותר לR1, גם אם נראה יותר קרוב לWR.
 

dtvet

New member
הקו של הדו"ש הוא רבגוני מאוד

בהתאם להרבה משתנים,הדו"ש עצמו-מDRZ ועד R12GS והרוכב כמובן ומה שהוא בוחר/יכול לעשות עם הדו"ש שלו. במקרה שלי שטח הוא כל מה שלא כביש,גם שבילים,גם אם הם עולים,יורדים,מסולעים,מדורדרים,חוליים או בוציים,איפה שאין שבילים אני משתדל לא לרכב מסיבות אחרות. במקרה שלך,טוב,זה מקרה אבוד. הוא אופנוע כביש עם מאפייני דו"ש כמו שWR הוא דו"ש עם מאפייני שטח.הוא נועד לשימוש מגוון,נכון,בכביש וגם בשטח,שבמקרה של KLE עדיף באמת שטח עדין כי הוא באמת דו"ש רך ונמוך ומנגד ישנם הרבה דושי"ם שנוטים הרבה יותר לשטח. לחלק מהדוש"ים יש פלסטיקים שבירים ומתלים פשוטים ולחלקם פלסטיקים גמישים ומתלים TOP OF THE LINE כמו גם שאר המכלולים בהם. גלגל 21 עם שפיצים,מתלים ארוכים יחסית,גחון ממוגן ותנוחת רכיבה זקופה,וורסטיליות ויכולות עבירות טובות אלה התכונות שמאפיינות דו"ש. הנקודה שלי-הוא רחוק גם מR1 וגם מWR,יכול קצת מזה וקצת מזה ובאותה מידה הוא פחות טוב משניהם במה שהם מצוינים בו.
 

dtvet

New member
דווקא ממש לא היית חייב

מילא התבדחת שאני העליתי סירטון ישן,לא ידעתי אבל אתה אישית העלית את זה כבר 10000000000 פעם,אז סדר כמה בדיחות לעצמך
 
למעלה