רכיבה בשבת לאחר המשחה באכזיב כרגע אנחנו שניים, רוצים לצאת לרכיבה באזור אכזיב לאחר ה"משחה מים פתוחים" באכזיב בשבת הקורבה. נשמח למצטרפים נוספים. במסרים. תודה