רכיבה בשבת לאחר המשחה באכזיב

יוד66

New member
רכיבה בשבת לאחר המשחה באכזיב

כרגע אנחנו שניים, רוצים לצאת לרכיבה באזור אכזיב לאחר ה"משחה מים פתוחים" באכזיב בשבת הקורבה. נשמח למצטרפים נוספים. במסרים. תודה
 
למעלה