רכז אמצעי תקשורת

utoo

New member
כן- אפסנאי

זה השם היפה ביותר לאפסנאי שנתקלתי בו עד היום. פשוט אפסנאי של ציוד קשר בחיל התיקשוב (קשר לשעבר).
 

utoo

New member
בה"ד 7 בסדר

יהיו כאלו שיגידו שלא, אבל בגדול, בסיס נעים, רס"ר משמעת משוגע (בן שושן) שמשגע קורסיסטים. כמו בכל קורס ובכל בה"ד קורעים את הקורסיסטים בשמירות ותורנויות. אבל סה"כ התנאים, המגורים, החדר אוכל והשק"ם בהחלט בסדר. הסגל ממש איכותי ובסדר. איך יוצאים מהתפקיד ? אין לי מושג .אולי מישהו עם בעיות גב שלא יכול לסחוב מכשירים כבדים. השאלה היא גם מה האפשרויות האחרות .
 

John A Smith

New member
איזה קורס עשית בבה"ד?

פשוט שאני לא מוכן בשום אופן להיות אפסנאי...אני בטוח שיש עוד תפקידים טובים בחיל תקשוב שאפשר...הבנתי שביום ראשון,כשאני אתייצב לראשונה בבסיס,אני יכול לפנות למשרד קורסים ופשוט להציק להם ולהגיד שאני לא מוכן לעשות את הקורס,ואם זה לא יעזור אז טופס 55 מה דעתכם?
 

שי לי18

New member
מצטרפת...../images/Emo24.gif

בה"ד 7 אחלה של מקום...סגלים איכותיים...אכן טוחנים שמירות ותורנויות אבל סה"כ סבבה... אני עוזבת את הבה"ד שבוע הבא לאחר שהתרגלתי אליו 3 וחצי חודשים..יאו אני עצובה..
 

John A Smith

New member
שזה אומר....?

ומה ידוע לך אגב על "רכז אמצעי תקשורת"? ואת יודעת אולי איזה קורסים נפתחים בראשון?
 

mayan d11

New member
אני בן ../images/Emo140.gif

אני לא יודע כלום אפילו תפקיד אין לי אמן מודיעין!
 
רא"ת זה בלאי. הכי בלאי.

אתה הולך לקורס הכי משביז בעולם, עם דפ"רים מפגרים, מפקדים מפגרים (כי בוחרים את המפקדים מקורסים קודמים.. משמע.. דפ"ר מצטיין) כשאתה הולך סוף סוף 'לצאת' מהקורס הזה, אתה תהיה אפסנאי דילוקס במז"י (סביר להניח מ א ו ד שבאיזורים היותר נידחים ושכוחי האל שצה"ל כבש). אני ממש בספק אם תוכל לצאת מהקורס הזה. ושלא יהיו לך ספקות, אין הרבה קורסים שווים בבה"ד 7 (הכוונה לאנשים בלי מיונים קודמים\בלי י"ג-י"ד). לך לקב"ן\דפוק נפקדות. איחלתי לרא"ת בהצלחה..
 
למעלה