רכב 7 מקומות

goldyoav

New member
רכב 7 מקומות

שלום לכולם, אני מחפש רכב 7 מקומות (לא מהגדולים כדוגמת קיה קרניבל וMPV) אלא מהקטנים יותר. מתלבט בין מזדה 5 ל - C4 פיקאסו החדש. הייתי די סגור על הפיקאסו, אך לאחר שהבנתי שיש בעיות אספקה איתו (דצמבר אולי) , נטרפו הקלפים ומזדה 5 היא האופציה הבאה, למרות שלא התרשמתי ממנה במיוחד. האם יש אלטרנטיבות? מדובר ברכב עד 150000 ש"ח. תודה לעונים
 

goldyoav

New member
גרנד סניק

משיחה עם רנו, כדי להביא את הרכב הזה לקבוצה 4 (151000 ש"ח) הם הורידו ממנו איבזור והתפשרו על העיצוב וחבל
 

enigo

New member
ה-5 לא באמת יכולה להסיע 7

אלא 6 בלבד. אם רב הנסיעות שלך עירוניות, עם הרבה יציאה וכניסה לאוטו, ובד"כ נוסעים ארבעה או שישה, היא תעשה עבודה טובה. אם הנסיעות הם עם חמישה בד"כ, או בעיקר בין עירוניות, יש אופציות עדיפות, למשל 307SW, או אפילו הקארנס.
 

enigo

New member
נדמה לי שיש באוטו האחרון מבחן

קצת נוקשה, אבל סביר. מרווח במידה ומרגיש קטן יותר מבחינת ניהוג (גם דינמית וגם בעיר). גם שם אין תא מטען כשמסיעים שבעה (אלא אם נפח של 72 ל' מספק אותך... הם אשכרה מציינים את המספר הזה בגאווה בהודעה לעיתונות!), אבל לפחות חמישה נוסעים בצורה נוחה, ובלי לשים אף אחד בעונש מאחור. בטיחות בינונית, ואין בקרת יציבות בקבוצה 4, שזה חבל. עיצוב פנים בהיר, עשוי היטב אל החומרים פשוטים.
 

דן דנאי

New member
נסעתי בפיקאסו ושווה לך להמתין אם אתה יכול

רכב מפנק שחבל"ז, גם הגיר הרובוטי טוב בהרבה מאלו הקימים בשוק. המרחב הפנימי בןז...והשיכלולים והאיבזור ברמה. אם אתה יכול לחכות אז אני ממליץ לך להתאפק. כמה חודשים באוטובוס עוד לא הרגו אף אחד. טוב, נו פה ושם כן.
 

goldyoav

New member
שכן שלי מוכר MPV...

אמנם לא רציתי אוטו בגודל כזה, אבל עולות בי מחשבות יד ראשונה 30.000 ק"מ סוף 2005 נראית חדשה לגמרי - 149000 ש"ח מה אתם אומרים? כדאי?
 

goldyoav

New member
אני חושב שזה היה נכון לשנתונים נמוכים יותר

תקנו אותי אם אני טועה
 

ranii17

New member
שברולט אפלנדר

אחלה אוטו, יש בו 7 מקומות. רק מה....ש-ו-ת-ה ד-ל-ק!
 

פרטנר

New member
מוסיף המלצה על הפיקאסו.

אמנם גיר רובוטי אך סביר בהחלט. צריכת דלק של כ10 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת. הנדסת אנוש חכמה (גם אם מוזרה למי שמעדיף שמרנות). תמורה מצוינת למחיר. ככה צריך לתכנן מיניואן משפחתי!.
 

enigo

New member
דווקא לא כל כך שותה

לפחות לא בבן עירוני, גם מהיר. יצא לי לנסוע איתו מהר (מאוד) מירושליים דרומה ובחזרה, וקיבלתי צריכת דלק שהדהימה אותי - 1:7.5. מנסיון עבר עם כלים דומים ציפיתי ל-1:6 במקרה הטוב.
 

ranii17

New member
אניגו, אתה מתכוון לאפלנדר??

במידה וכן, על איזה דגם של אפלנדר נהגת? הארוך או הקצר?
 

נצאב

New member
אם מהנילונים ב 150 מכספך

אז רק מ5 אם מליסינג מהעבודה פיקאסו
 

enigo

New member
למה, מה רע בקארנס?

אני מניח שהכוונה שלך היא לנושא עלויות האחזקה - חפש סקרים מחו"ל, קאיה נמצאת גבוה למדי בסקרי שביעות רצון ואמינות.
 
למעלה