רכב פרטי או תחבורה ציבורית

מצב
הנושא נעול.
רכב פרטי או תחבורה ציבורית../images/Emo35.gif

רכב פרטי או תחבורה ציבורית

יש פה שיגידו כי הציבור "מפונק" בגלל שהוא משתמש ברכב הפרטי, וכמעט ולא בתח"צ. אולי עכשיו המודעות לתח"צ בארץ עולה, ויש המון פרוייקטים ועבודות, אבל עדיין חלק גדול מהתח"צ מפגר בהמון. היום סבלתי DD קצרה שיצאה מבאר צפון מלאה, עד תל אביב אנשים כבר היו דחוסים ליד הדלתות. גם הנסיעות העירוניות בת"א עלולות להיות מעייפות, כי זמני הנסיעה שם באוטובוס הם עצומים. למזלי ציפיתי שקו 370 בחזרה יהיה מאוד עמוס, אבל לא, והתדירות שלו בימי שישי מעולה, למעט שני האוטובוסים האחרונים. בכל אופן, מה שאני בא להבהיר זה, שאם היה לי היום רכב לקחת לת"א, והייתי נתקע שעה בפקק במרכז, לא הייתי מהסס בכלל, פשוט הייתי לוקח את האוטו.
 

OMER G17

New member
המצב אבל יישתפר!

רכב פרטי או תחבורה ציבורית

יש פה שיגידו כי הציבור "מפונק" בגלל שהוא משתמש ברכב הפרטי, וכמעט ולא בתח"צ. אולי עכשיו המודעות לתח"צ בארץ עולה, ויש המון פרוייקטים ועבודות, אבל עדיין חלק גדול מהתח"צ מפגר בהמון. היום סבלתי DD קצרה שיצאה מבאר צפון מלאה, עד תל אביב אנשים כבר היו דחוסים ליד הדלתות. גם הנסיעות העירוניות בת"א עלולות להיות מעייפות, כי זמני הנסיעה שם באוטובוס הם עצומים. למזלי ציפיתי שקו 370 בחזרה יהיה מאוד עמוס, אבל לא, והתדירות שלו בימי שישי מעולה, למעט שני האוטובוסים האחרונים. בכל אופן, מה שאני בא להבהיר זה, שאם היה לי היום רכב לקחת לת"א, והייתי נתקע שעה בפקק במרכז, לא הייתי מהסס בכלל, פשוט הייתי לוקח את האוטו.
המצב אבל יישתפר!
 
אתה צודק שהתח"צ בארץ מפגר בהרבה

רכב פרטי או תחבורה ציבורית

יש פה שיגידו כי הציבור "מפונק" בגלל שהוא משתמש ברכב הפרטי, וכמעט ולא בתח"צ. אולי עכשיו המודעות לתח"צ בארץ עולה, ויש המון פרוייקטים ועבודות, אבל עדיין חלק גדול מהתח"צ מפגר בהמון. היום סבלתי DD קצרה שיצאה מבאר צפון מלאה, עד תל אביב אנשים כבר היו דחוסים ליד הדלתות. גם הנסיעות העירוניות בת"א עלולות להיות מעייפות, כי זמני הנסיעה שם באוטובוס הם עצומים. למזלי ציפיתי שקו 370 בחזרה יהיה מאוד עמוס, אבל לא, והתדירות שלו בימי שישי מעולה, למעט שני האוטובוסים האחרונים. בכל אופן, מה שאני בא להבהיר זה, שאם היה לי היום רכב לקחת לת"א, והייתי נתקע שעה בפקק במרכז, לא הייתי מהסס בכלל, פשוט הייתי לוקח את האוטו.
אתה צודק שהתח"צ בארץ מפגר בהרבה
אחרי מקומות אחרים בעולם אבל המצב משתפר מידי יום בעיקר בגלל ההשקעות הרבות ברכבת ובנתצים שנבנים בערים שונות בארץ וכמובן שבעתיד המצב ישתפר הרבה יותר... אבל דבר אחד אני לא מבין הכבישים בארץ גם לא מי יודע מה אז איך בכל זאת אנשים נוסעים עם רכבים פרטיים??.
 

846

Active member
שאלה: זמן הנסיעה באוטובוס ללא

רכב פרטי או תחבורה ציבורית

יש פה שיגידו כי הציבור "מפונק" בגלל שהוא משתמש ברכב הפרטי, וכמעט ולא בתח"צ. אולי עכשיו המודעות לתח"צ בארץ עולה, ויש המון פרוייקטים ועבודות, אבל עדיין חלק גדול מהתח"צ מפגר בהמון. היום סבלתי DD קצרה שיצאה מבאר צפון מלאה, עד תל אביב אנשים כבר היו דחוסים ליד הדלתות. גם הנסיעות העירוניות בת"א עלולות להיות מעייפות, כי זמני הנסיעה שם באוטובוס הם עצומים. למזלי ציפיתי שקו 370 בחזרה יהיה מאוד עמוס, אבל לא, והתדירות שלו בימי שישי מעולה, למעט שני האוטובוסים האחרונים. בכל אופן, מה שאני בא להבהיר זה, שאם היה לי היום רכב לקחת לת"א, והייתי נתקע שעה בפקק במרכז, לא הייתי מהסס בכלל, פשוט הייתי לוקח את האוטו.
שאלה: זמן הנסיעה באוטובוס ללא
פקקים הוא שעה ועשרים וחמש דקות בד"כ+ - . מה זמן הנסיעה (במהירות חוקית) במכונית?
 

SPnage

New member
../images/Emo6.gif במהירות חוקית?

שאלה: זמן הנסיעה באוטובוס ללא
פקקים הוא שעה ועשרים וחמש דקות בד"כ+ - . מה זמן הנסיעה (במהירות חוקית) במכונית?
במהירות חוקית?
הרגת אותי...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה