אוהד אסטון
New member
רכב פרטי או תחבורה ציבורית../images/Emo35.gif
רכב פרטי או תחבורה ציבורית
יש פה שיגידו כי הציבור "מפונק" בגלל שהוא משתמש ברכב הפרטי, וכמעט ולא בתח"צ. אולי עכשיו המודעות לתח"צ בארץ עולה, ויש המון פרוייקטים ועבודות, אבל עדיין חלק גדול מהתח"צ מפגר בהמון. היום סבלתי DD קצרה שיצאה מבאר צפון מלאה, עד תל אביב אנשים כבר היו דחוסים ליד הדלתות. גם הנסיעות העירוניות בת"א עלולות להיות מעייפות, כי זמני הנסיעה שם באוטובוס הם עצומים. למזלי ציפיתי שקו 370 בחזרה יהיה מאוד עמוס, אבל לא, והתדירות שלו בימי שישי מעולה, למעט שני האוטובוסים האחרונים. בכל אופן, מה שאני בא להבהיר זה, שאם היה לי היום רכב לקחת לת"א, והייתי נתקע שעה בפקק במרכז, לא הייתי מהסס בכלל, פשוט הייתי לוקח את האוטו.
רכב פרטי או תחבורה ציבורית
יש פה שיגידו כי הציבור "מפונק" בגלל שהוא משתמש ברכב הפרטי, וכמעט ולא בתח"צ. אולי עכשיו המודעות לתח"צ בארץ עולה, ויש המון פרוייקטים ועבודות, אבל עדיין חלק גדול מהתח"צ מפגר בהמון. היום סבלתי DD קצרה שיצאה מבאר צפון מלאה, עד תל אביב אנשים כבר היו דחוסים ליד הדלתות. גם הנסיעות העירוניות בת"א עלולות להיות מעייפות, כי זמני הנסיעה שם באוטובוס הם עצומים. למזלי ציפיתי שקו 370 בחזרה יהיה מאוד עמוס, אבל לא, והתדירות שלו בימי שישי מעולה, למעט שני האוטובוסים האחרונים. בכל אופן, מה שאני בא להבהיר זה, שאם היה לי היום רכב לקחת לת"א, והייתי נתקע שעה בפקק במרכז, לא הייתי מהסס בכלל, פשוט הייתי לוקח את האוטו.