ותחנת נורדאו שבבניהרכבת שיראל די שיטטית
לשתי התחנות החדשות בכפר-סבא יש עיצוב דומה, ואת עמודי תמיכה המוזרים האלה שחלק טוענים שזה חשמל... מישהו מוכן כבר להגיד לי למה זה? מצורפת תחנת סוקולוב העתידית.
אדריכלות תחנות רכבתותחנת נורדאו שבבניה
שימו לב לדמיון...
מה תהיה תחנת הקצה של כפ"ס?ותחנת נורדאו שבבניה
שימו לב לדמיון...
סוקולובמה תהיה תחנת הקצה של כפ"ס?
האם זו תהיה תחנת כפ"ס סוקולוב?
בעתית=בעתידסוקולוב
כן ולא... בינתיים סוקולוב (כשתיבנה) תהייה תחנת הקצה של כ"ס, אך בעתיד הרחוק יותר הקו ימשיך משם דרך רעננה לשפיים ושם ייתחבר למסילת החוף. אגב, אם תסתכל על תחנת ראשונים בראשון תראה שיה מתוכננת דומה מאוד לתחנת סוקולוב מיכיוון שגם תחנת ראשונים הנה תחנת קצה באופן זמני, בעתית יוארך הקו משם וייפגש עם הקו המתוכנן באיילון דרום.
מישהו יכול להסביר לי?מה תהיה תחנת הקצה של כפ"ס?
האם זו תהיה תחנת כפ"ס סוקולוב?
עוד שאלה?מישהו יכול להסביר לי?
מדוע בחרו להניח את המסילה לכפ"ס דוקא דרך מחלף קסם? במקום להשקיע את אותו כסף כדי להניח מסילה שלישית בין תחנת "אוניברסיטה" להרצליה ומשם, קו חדש דרך רעננה ועד לכפ"ס?
שפייםעוד שאלה?
מדוע, הקו העתידי הממשיך מערבה מתחנת "סוקולוב" מתחבר דוקא לשפיים ולא להרצליה או כפר שמריהו (והרי, זה מאריך בהרבה את המרחק המסילתי בין רעננה לת"א)?
יקאו=יקראושפיים
להבנתי לתחנת החיבור יקאו שפיים אך במציאות היא תהייה הרבה יותר דרומה משם.
הרבה דברים הם עניין של פוליטיקהמישהו יכול להסביר לי?
מדוע בחרו להניח את המסילה לכפ"ס דוקא דרך מחלף קסם? במקום להשקיע את אותו כסף כדי להניח מסילה שלישית בין תחנת "אוניברסיטה" להרצליה ומשם, קו חדש דרך רעננה ועד לכפ"ס?
מיכיוון...מישהו יכול להסביר לי?
מדוע בחרו להניח את המסילה לכפ"ס דוקא דרך מחלף קסם? במקום להשקיע את אותו כסף כדי להניח מסילה שלישית בין תחנת "אוניברסיטה" להרצליה ומשם, קו חדש דרך רעננה ועד לכפ"ס?
אותו הדבר עם מבנים של מפעל הפיסרכבת שיראל די שיטטית
לשתי התחנות החדשות בכפר-סבא יש עיצוב דומה, ואת עמודי תמיכה המוזרים האלה שחלק טוענים שזה חשמל... מישהו מוכן כבר להגיד לי למה זה? מצורפת תחנת סוקולוב העתידית.
כן, אבל קצת השקעה באיך שזה ייראהאותו הדבר עם מבנים של מפעל הפיס
לדעתי הם עובדים עם אותו משרד אדריכלים ורוצים לשוות לכל התחנות מבנה אחיד (רעיון לא רע לכשלעצמו, בעיקר כשהתחנות מאופיינות בקווים מעוגלים וחלונות שקופים גדולים שיוצרים חיבור בין התחנה לרחוב).
זה באמת מזכיר את הקוביות של הפיסאותו הדבר עם מבנים של מפעל הפיס
לדעתי הם עובדים עם אותו משרד אדריכלים ורוצים לשוות לכל התחנות מבנה אחיד (רעיון לא רע לכשלעצמו, בעיקר כשהתחנות מאופיינות בקווים מעוגלים וחלונות שקופים גדולים שיוצרים חיבור בין התחנה לרחוב).
עמודי התמיכהרכבת שיראל די שיטטית
לשתי התחנות החדשות בכפר-סבא יש עיצוב דומה, ואת עמודי תמיכה המוזרים האלה שחלק טוענים שזה חשמל... מישהו מוכן כבר להגיד לי למה זה? מצורפת תחנת סוקולוב העתידית.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.