רכבת-רוצה תגובות מכולכם!לקרוא PLZ..

מצב
הנושא נעול.

skoozy

New member
רכבת-רוצה תגובות מכולכם!לקרוא PLZ..

רכבת-רוצה תגובות מכולכם!לקרוא PLZ..
*אני לא מבין מה יעשו עם כל כך הרבה מערכי דאבל אחרי החשמול.הרי גם אם יוציאו את הגנרטורים,יצטרכו לשים משהו שם,אז בכל מקרה יצטרך להתבצע שינוי רציני במבנה שלהם,לפחות בחלק שבו היו הגנרטורים.... *אני לא סובל את ההחלטה של מנכ"ל הרכבת הקודם שלא לייבא יותר IC3 חדשים לארץ.אולי הייתי מייבא IC3 עם מנועי דיזל מקוררי מים ולא אויר,על מנת להתמודד טוב יותא עם האקלים הישראלי.עפ"י היצרן של המערכים, ניתן להסבם לאנרגייה חשמלית וגם להרכיב מערכת טילטינג. פשוט מושלם(!!!) עבור קו הרכבת המשודרג לי-ם.כשאני רואה IC3 יוצא מהתחנה,קשה לי להסיר את העיניים,הם פשוט מדהימים בתאוצות שלהם!! *אני מאוד(!) מקווה שעיריית י-ם החמדנית תאשר לבסוף המשכת הקו המשודרג עד לחאן!אחרי שדיברתי על זה עם ירושלמים,הבנתי שזה פשוט עדיף שהרכבת תגיע עם למרכז העיר!!! גם ככה אני לא צופה הרבה טובות לקו זה....עם זמן נסיעה ארוך כל כך, הנחמה היחידה היא הנוף המדהים,אבל האם זו סיבה לנסוע מעל שעה לי-ם/ת"א?? במבט על התוואי המחודש הנבנה,נראה לי שהרכבות ייסעו מקסימום 60 קמ"ש!!! נורא!! אם יהיו לפחות פעם בשעה רכבות ישירות שלא עוצרות בבית שמש/רמלה אלי זה יהיה פתרון זמני ביותר,עד לפתיחת הקו החדש. *קווים לצפון-בזבוז! למה לא בונים דיפו מעט לפני תחנת נהריה?? רכבות הערב מגיעות לנהריה ונוסעות חזרה לקריות/חיפה מזרח ללא נוסעים! לא חבל על הדלק? למה יש עיכוב באישורים להכפלת קו נהריה/קריות?? האין הם מבינים כי קו זה איחראי להרבה איחורים?מאחר והינו קו יחיד, הרבה פעמים רכבות שיוצאות בזמן מתעכבות מאחר ואלה המגיעות מעכו/קריות מאחרות ונוצר כדור שלג!! (נאמר ממקור ראשון של מח' תנועת הרכבות בחיפה) לאחר ההכפלה כדאי יהיה שהקו הפרברי חיפה/קריות לא יסתיים בקרית מוצקין אלא להמשיכו לנהריה! שתהיה תחרות לקווים 271/272 המצליחים של אגד! *תוך כמה זמן יושלם החיבור הדרומי של הרכבת לנתב"ג? חצי מדינה מתקשה ליהנות מהחיבור הגאוני הזה של רכבת-שדה תעופה!!!! האם החיבור הזה יהיה כפול? *בוא נתפלל להחלטה בעניין הקו החדש לי-ם!!! איך יכול להיות שאף אחד מהקודקודים במדינה לא מעניין אותו החיבור המסילתי לבירה??? האם ידוע לכם אילו רכבות עתידות לנסוע בקו? מאחר והשיפוע גדול, האם מתכוונים להשתמש בקרונועים חשמליים? מול מי ניתן לברר את קצב העיניינים באישור הקו סופית ותחילת העבודות?? הגיע הזמן להפסיק את המזמוזים ולהתחיל בעבודות!!! יאללה,תזרימו את התגובות,מעניין אותי לשמוע מה יש לכם לומר בנ"ל.... חיבוקים....
 

mucool2

New member
תשובות בנושא ירושלים

רכבת-רוצה תגובות מכולכם!לקרוא PLZ..
*אני לא מבין מה יעשו עם כל כך הרבה מערכי דאבל אחרי החשמול.הרי גם אם יוציאו את הגנרטורים,יצטרכו לשים משהו שם,אז בכל מקרה יצטרך להתבצע שינוי רציני במבנה שלהם,לפחות בחלק שבו היו הגנרטורים.... *אני לא סובל את ההחלטה של מנכ"ל הרכבת הקודם שלא לייבא יותר IC3 חדשים לארץ.אולי הייתי מייבא IC3 עם מנועי דיזל מקוררי מים ולא אויר,על מנת להתמודד טוב יותא עם האקלים הישראלי.עפ"י היצרן של המערכים, ניתן להסבם לאנרגייה חשמלית וגם להרכיב מערכת טילטינג. פשוט מושלם(!!!) עבור קו הרכבת המשודרג לי-ם.כשאני רואה IC3 יוצא מהתחנה,קשה לי להסיר את העיניים,הם פשוט מדהימים בתאוצות שלהם!! *אני מאוד(!) מקווה שעיריית י-ם החמדנית תאשר לבסוף המשכת הקו המשודרג עד לחאן!אחרי שדיברתי על זה עם ירושלמים,הבנתי שזה פשוט עדיף שהרכבת תגיע עם למרכז העיר!!! גם ככה אני לא צופה הרבה טובות לקו זה....עם זמן נסיעה ארוך כל כך, הנחמה היחידה היא הנוף המדהים,אבל האם זו סיבה לנסוע מעל שעה לי-ם/ת"א?? במבט על התוואי המחודש הנבנה,נראה לי שהרכבות ייסעו מקסימום 60 קמ"ש!!! נורא!! אם יהיו לפחות פעם בשעה רכבות ישירות שלא עוצרות בבית שמש/רמלה אלי זה יהיה פתרון זמני ביותר,עד לפתיחת הקו החדש. *קווים לצפון-בזבוז! למה לא בונים דיפו מעט לפני תחנת נהריה?? רכבות הערב מגיעות לנהריה ונוסעות חזרה לקריות/חיפה מזרח ללא נוסעים! לא חבל על הדלק? למה יש עיכוב באישורים להכפלת קו נהריה/קריות?? האין הם מבינים כי קו זה איחראי להרבה איחורים?מאחר והינו קו יחיד, הרבה פעמים רכבות שיוצאות בזמן מתעכבות מאחר ואלה המגיעות מעכו/קריות מאחרות ונוצר כדור שלג!! (נאמר ממקור ראשון של מח' תנועת הרכבות בחיפה) לאחר ההכפלה כדאי יהיה שהקו הפרברי חיפה/קריות לא יסתיים בקרית מוצקין אלא להמשיכו לנהריה! שתהיה תחרות לקווים 271/272 המצליחים של אגד! *תוך כמה זמן יושלם החיבור הדרומי של הרכבת לנתב"ג? חצי מדינה מתקשה ליהנות מהחיבור הגאוני הזה של רכבת-שדה תעופה!!!! האם החיבור הזה יהיה כפול? *בוא נתפלל להחלטה בעניין הקו החדש לי-ם!!! איך יכול להיות שאף אחד מהקודקודים במדינה לא מעניין אותו החיבור המסילתי לבירה??? האם ידוע לכם אילו רכבות עתידות לנסוע בקו? מאחר והשיפוע גדול, האם מתכוונים להשתמש בקרונועים חשמליים? מול מי ניתן לברר את קצב העיניינים באישור הקו סופית ותחילת העבודות?? הגיע הזמן להפסיק את המזמוזים ולהתחיל בעבודות!!! יאללה,תזרימו את התגובות,מעניין אותי לשמוע מה יש לכם לומר בנ"ל.... חיבוקים....
תשובות בנושא ירושלים
החאן זה לא מרכז העיר. עדיף להפנות את כל המשאבים לקו המהיר! מתחנת החאן אפשר לעשות מוזאון או משהו יפה אחר. תחנת מלחה היא בהחלט פתרון חלקי ביותר לנוסעים, אבל לא למטענים, שהקו המהיר לא יוכל לשרת. דווקא טוב שהרכבת תעצור בבית שמש. זה טוב לרבים מתושבי המקום שעובדים בירושלים.
 

david80

Active member
יש לי מספר תשובות...

רכבת-רוצה תגובות מכולכם!לקרוא PLZ..
*אני לא מבין מה יעשו עם כל כך הרבה מערכי דאבל אחרי החשמול.הרי גם אם יוציאו את הגנרטורים,יצטרכו לשים משהו שם,אז בכל מקרה יצטרך להתבצע שינוי רציני במבנה שלהם,לפחות בחלק שבו היו הגנרטורים.... *אני לא סובל את ההחלטה של מנכ"ל הרכבת הקודם שלא לייבא יותר IC3 חדשים לארץ.אולי הייתי מייבא IC3 עם מנועי דיזל מקוררי מים ולא אויר,על מנת להתמודד טוב יותא עם האקלים הישראלי.עפ"י היצרן של המערכים, ניתן להסבם לאנרגייה חשמלית וגם להרכיב מערכת טילטינג. פשוט מושלם(!!!) עבור קו הרכבת המשודרג לי-ם.כשאני רואה IC3 יוצא מהתחנה,קשה לי להסיר את העיניים,הם פשוט מדהימים בתאוצות שלהם!! *אני מאוד(!) מקווה שעיריית י-ם החמדנית תאשר לבסוף המשכת הקו המשודרג עד לחאן!אחרי שדיברתי על זה עם ירושלמים,הבנתי שזה פשוט עדיף שהרכבת תגיע עם למרכז העיר!!! גם ככה אני לא צופה הרבה טובות לקו זה....עם זמן נסיעה ארוך כל כך, הנחמה היחידה היא הנוף המדהים,אבל האם זו סיבה לנסוע מעל שעה לי-ם/ת"א?? במבט על התוואי המחודש הנבנה,נראה לי שהרכבות ייסעו מקסימום 60 קמ"ש!!! נורא!! אם יהיו לפחות פעם בשעה רכבות ישירות שלא עוצרות בבית שמש/רמלה אלי זה יהיה פתרון זמני ביותר,עד לפתיחת הקו החדש. *קווים לצפון-בזבוז! למה לא בונים דיפו מעט לפני תחנת נהריה?? רכבות הערב מגיעות לנהריה ונוסעות חזרה לקריות/חיפה מזרח ללא נוסעים! לא חבל על הדלק? למה יש עיכוב באישורים להכפלת קו נהריה/קריות?? האין הם מבינים כי קו זה איחראי להרבה איחורים?מאחר והינו קו יחיד, הרבה פעמים רכבות שיוצאות בזמן מתעכבות מאחר ואלה המגיעות מעכו/קריות מאחרות ונוצר כדור שלג!! (נאמר ממקור ראשון של מח' תנועת הרכבות בחיפה) לאחר ההכפלה כדאי יהיה שהקו הפרברי חיפה/קריות לא יסתיים בקרית מוצקין אלא להמשיכו לנהריה! שתהיה תחרות לקווים 271/272 המצליחים של אגד! *תוך כמה זמן יושלם החיבור הדרומי של הרכבת לנתב"ג? חצי מדינה מתקשה ליהנות מהחיבור הגאוני הזה של רכבת-שדה תעופה!!!! האם החיבור הזה יהיה כפול? *בוא נתפלל להחלטה בעניין הקו החדש לי-ם!!! איך יכול להיות שאף אחד מהקודקודים במדינה לא מעניין אותו החיבור המסילתי לבירה??? האם ידוע לכם אילו רכבות עתידות לנסוע בקו? מאחר והשיפוע גדול, האם מתכוונים להשתמש בקרונועים חשמליים? מול מי ניתן לברר את קצב העיניינים באישור הקו סופית ותחילת העבודות?? הגיע הזמן להפסיק את המזמוזים ולהתחיל בעבודות!!! יאללה,תזרימו את התגובות,מעניין אותי לשמוע מה יש לכם לומר בנ"ל.... חיבוקים....
יש לי מספר תשובות...
מערכי דאבל עם גנרטור - ישנם הרבה קווי רכבת בארץ, קיימים וגם מתוכננים שלא יזכו לחישמול בעשור זה או בכלל כמו קו העמק, הקווים מבאר שבע ללוד ולאשקלון דרך עיירות הפיתוח, קו העמק ועוד... החיבור הדרומי לנתב"ג - לא יתאפשר לפני המשך המסילה מנתב"ג וחיבורו לקו ראש העין לוד הכרוך בהקמת גשר רכבת ארוך (הנמצא כרגע בשלבי בנייה מתקדמים) מעל מחלף בן גוריון בכביש 1. לגבי נושאי קרונועי IC3 והפרברית לנהריה - אני מחכה לתגובות של חן מלינג ועומרי האוזר. לגבי הקו המהיר לי-ם - תשאל את אביתר777777777777777 או את היועץ המשפטי מני מזוז...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה