רכבת נצפתה נוסעת לעבר תחנת יבנה מערב

מצב
הנושא נעול.

yuvaln27

New member
רכבת נצפתה נוסעת לעבר תחנת יבנה מערב

רכבת נצפתה נוסעת לעבר תחנת יבנה מערב
אתמול בערב ראיתי לראשונה רכבת (עם קרונות משא) במסלול שבין ראשון מערב ליבנה מערב. הפנס של הקטר מאוד מסנוור בשעות הערב, כי המסילה ממש קרובה לכביש. היום בבוקר ראיתי שהיא חונה בתחנת יבנה מערב..
 

oschlick

New member
מגניב מאוד. מתי התחנה נפתחת? והופכת את יבנה

רכבת נצפתה נוסעת לעבר תחנת יבנה מערב
אתמול בערב ראיתי לראשונה רכבת (עם קרונות משא) במסלול שבין ראשון מערב ליבנה מערב. הפנס של הקטר מאוד מסנוור בשעות הערב, כי המסילה ממש קרובה לכביש. היום בבוקר ראיתי שהיא חונה בתחנת יבנה מערב..
מגניב מאוד. מתי התחנה נפתחת? והופכת את יבנה
לעיר עם שתי תחנות על שתי מסילות שונות?
 

oschlick

New member
לא? איזו עוד עיר?

היא לא היחידה!
לא? איזו עוד עיר?
עד שנות החמישים או השישים חדרה היתה, עד שנות התשעים תל אביב היתה, ונדמה לי שגם ברמלה היתה פעם תחנה נוספת על הקו לבאר יעקב בשנות התשעים
 

romcd

New member
היחוד של העיר יבנה בתחבורה ומסילת ברזל

ראשון לציון
היחוד של העיר יבנה בתחבורה ומסילת ברזל
שימו לב שתי התחנות המרכזיות ביבנה מתחילות ונגמרות בתחנות הרכבת ,קווי האוטובוס 1 2 3 4 5 . גם הקווים לתל אביב יתחילו ברכבת מזרח עם פתיחת השכונה החדשה . מה שעוד מייחד הוא המרחק , אני יכול לרדת בשתי התחנות הרכבת ביבנה וללכת ברגל כ 20 דקות. קו אחד לכיוון באר שבע לדרום ולצפון ראשון לציון מערב -תל אביב קו שני לרחובות לוד תל אביב וגם נתב"ג עם פתיחת הקו של באר שבע - נתב"ג. בקרוב מתחילים להכפיל את המסילה פלשת - רחובות שבמקביל לו ייסלל כביש עוקף יבנה ,עוקף 42 .
 

romcd

New member
עוד יחוד הוא התחנות נמצאות בתוך העיר

היחוד של העיר יבנה בתחבורה ומסילת ברזל
שימו לב שתי התחנות המרכזיות ביבנה מתחילות ונגמרות בתחנות הרכבת ,קווי האוטובוס 1 2 3 4 5 . גם הקווים לתל אביב יתחילו ברכבת מזרח עם פתיחת השכונה החדשה . מה שעוד מייחד הוא המרחק , אני יכול לרדת בשתי התחנות הרכבת ביבנה וללכת ברגל כ 20 דקות. קו אחד לכיוון באר שבע לדרום ולצפון ראשון לציון מערב -תל אביב קו שני לרחובות לוד תל אביב וגם נתב"ג עם פתיחת הקו של באר שבע - נתב"ג. בקרוב מתחילים להכפיל את המסילה פלשת - רחובות שבמקביל לו ייסלל כביש עוקף יבנה ,עוקף 42 .
עוד יחוד הוא התחנות נמצאות בתוך העיר
כרגע מוקמת שכונה בצמוד לתחנת יבנה מזרח ,גם ממזרחה של התחנה תקום שכונה , ממערב לכביש 4 יוקם אזור תעשייה חדש יבנה מערב. http://tidharpark.co.il/location.php
 
מעולה!! סוף סוף תחבורה ציבורית טובה מאוד בעיר

היחוד של העיר יבנה בתחבורה ומסילת ברזל
שימו לב שתי התחנות המרכזיות ביבנה מתחילות ונגמרות בתחנות הרכבת ,קווי האוטובוס 1 2 3 4 5 . גם הקווים לתל אביב יתחילו ברכבת מזרח עם פתיחת השכונה החדשה . מה שעוד מייחד הוא המרחק , אני יכול לרדת בשתי התחנות הרכבת ביבנה וללכת ברגל כ 20 דקות. קו אחד לכיוון באר שבע לדרום ולצפון ראשון לציון מערב -תל אביב קו שני לרחובות לוד תל אביב וגם נתב"ג עם פתיחת הקו של באר שבע - נתב"ג. בקרוב מתחילים להכפיל את המסילה פלשת - רחובות שבמקביל לו ייסלל כביש עוקף יבנה ,עוקף 42 .
מעולה!! סוף סוף תחבורה ציבורית טובה מאוד בעיר
אחת בישראל. יש לכם חודשי חופשי משולב עם הרכבת?
 

אורי404

New member
המסילה המזרחית עד שלהי שנות הששים

לא? איזו עוד עיר?
עד שנות החמישים או השישים חדרה היתה, עד שנות התשעים תל אביב היתה, ונדמה לי שגם ברמלה היתה פעם תחנה נוספת על הקו לבאר יעקב בשנות התשעים
המסילה המזרחית עד שלהי שנות הששים
עד 68' המסילה המזרחית לוד-חדרה הייתה פעילה. אבל למעשה עד עצם היום הזה, יש שתי מסילות לעיר עם תחנת חדרה-מזרח ומפעל "גרנות" הסמוך אליה.
 

romcd

New member
המסילה המזרחית של חדרה תהיה פעילה ב 2020

המסילה המזרחית עד שלהי שנות הששים
עד 68' המסילה המזרחית לוד-חדרה הייתה פעילה. אבל למעשה עד עצם היום הזה, יש שתי מסילות לעיר עם תחנת חדרה-מזרח ומפעל "גרנות" הסמוך אליה.
המסילה המזרחית של חדרה תהיה פעילה ב 2020
תכנון וביורוקרטיה עד 2014 תקציב 2015 סיום הפרויקט 2020.
 

stratomaximus

New member
כנראה חלק ממכסת נסיעות הניסיון שיש לעשות

רכבת נצפתה נוסעת לעבר תחנת יבנה מערב
אתמול בערב ראיתי לראשונה רכבת (עם קרונות משא) במסלול שבין ראשון מערב ליבנה מערב. הפנס של הקטר מאוד מסנוור בשעות הערב, כי המסילה ממש קרובה לכביש. היום בבוקר ראיתי שהיא חונה בתחנת יבנה מערב..
כנראה חלק ממכסת נסיעות הניסיון שיש לעשות
לפני פתיחת מסילה חדשה. אם הבנתי נכון, יש צורך להעביר משקל מצטבר מסויים של רכבות על המסילה החדשה, בטרם היא תקבל אישור בטיחותי לנסיעות מסחריות.
 

בועז ל

New member
הבנת נכון.

כנראה חלק ממכסת נסיעות הניסיון שיש לעשות
לפני פתיחת מסילה חדשה. אם הבנתי נכון, יש צורך להעביר משקל מצטבר מסויים של רכבות על המסילה החדשה, בטרם היא תקבל אישור בטיחותי לנסיעות מסחריות.
הבנת נכון.
 

easylivin

New member
הרכבת פירסמה מכרז להקמת החניון

רכבת נצפתה נוסעת לעבר תחנת יבנה מערב
אתמול בערב ראיתי לראשונה רכבת (עם קרונות משא) במסלול שבין ראשון מערב ליבנה מערב. הפנס של הקטר מאוד מסנוור בשעות הערב, כי המסילה ממש קרובה לכביש. היום בבוקר ראיתי שהיא חונה בתחנת יבנה מערב..
הרכבת פירסמה מכרז להקמת החניון
לכלי רכב ליד תחנת יבנה מערב... מתבקשת השאלה, למה רק עכשיו ולא לפני שנתיים? מבנה התחנה היה מוכן לפני שנה, ואת העבודות להקמת החניון אפשר וצריך היה להתחיל עוד לפני כן. http://rail.co.il/HE/ISRTenders/Documents/הנ_קב_01_12/הודעה לעיתונות.pdf
 

romcd

New member
המבנה והמסילה מוכנים עוד בספטמבר 2011 להוציא

הרכבת פירסמה מכרז להקמת החניון
לכלי רכב ליד תחנת יבנה מערב... מתבקשת השאלה, למה רק עכשיו ולא לפני שנתיים? מבנה התחנה היה מוכן לפני שנה, ואת העבודות להקמת החניון אפשר וצריך היה להתחיל עוד לפני כן. http://rail.co.il/HE/ISRTenders/Documents/הנ_קב_01_12/הודעה לעיתונות.pdf
המבנה והמסילה מוכנים עוד בספטמבר 2011 להוציא
את מערכת האיתות , לך תבין את הנהלת רכבת ישראל.
 

easylivin

New member
דווקא באמת שהייתי רוצה להבין מה הייתה הבעיה.

המבנה והמסילה מוכנים עוד בספטמבר 2011 להוציא
את מערכת האיתות , לך תבין את הנהלת רכבת ישראל.
דווקא באמת שהייתי רוצה להבין מה הייתה הבעיה.
אולי יש סיבה רצינית לעיכוב? מי יודע. לא חסרות סיבות אמיתיות לעיכובים בפרוייקטים, שאינם תמיד באשמת הרכבת. אבל יש גם לא מעט דוגמאות הפוכות...
 

romcd

New member
הסיבה הרכבת היא חברה לאומית ולא פרטית

דווקא באמת שהייתי רוצה להבין מה הייתה הבעיה.
אולי יש סיבה רצינית לעיכוב? מי יודע. לא חסרות סיבות אמיתיות לעיכובים בפרוייקטים, שאינם תמיד באשמת הרכבת. אבל יש גם לא מעט דוגמאות הפוכות...
הסיבה הרכבת היא חברה לאומית ולא פרטית
כל אחד סוחב את העבודה כמה שיותר ,לאט לאט שלא יגמרו לו העבודה.
 

easylivin

New member
לא תמיד זאת הסיבה.

הסיבה הרכבת היא חברה לאומית ולא פרטית
כל אחד סוחב את העבודה כמה שיותר ,לאט לאט שלא יגמרו לו העבודה.
לא תמיד זאת הסיבה.
יש גם עיכובים שנובעים למשל מהליכי התכנון המסורבלים במדינה, שכוללים אינספור התנגדויות מוצדקות ובלתי-מוצדקות (בתי המשפט נוטים להוציא קודם צווי מניעה נגד העבודות ורק אחר כך לברר, האם ההתנגדות מוצדקת או לא). יש גם עיכובים מכיוונים בלתי-צפויים לחלוטין. לדוגמה, עיין ערך מחלף יבנה הסמוך... לא נראה לי שיש קשר לחניון הזה, אבל בכל זאת. הדוגמה ממחישה את גודל הבעיות שנתקלים בהן מדי פעם. כך שאני רוצה לקוות שגם הפעם מדובר בעיכוב מסיבות מוצדקות מצד הרכבת.
 

בועז ל

New member
העלית תזכורת לחלק ממורשת הקרב של הפרויקט

לא תמיד זאת הסיבה.
יש גם עיכובים שנובעים למשל מהליכי התכנון המסורבלים במדינה, שכוללים אינספור התנגדויות מוצדקות ובלתי-מוצדקות (בתי המשפט נוטים להוציא קודם צווי מניעה נגד העבודות ורק אחר כך לברר, האם ההתנגדות מוצדקת או לא). יש גם עיכובים מכיוונים בלתי-צפויים לחלוטין. לדוגמה, עיין ערך מחלף יבנה הסמוך... לא נראה לי שיש קשר לחניון הזה, אבל בכל זאת. הדוגמה ממחישה את גודל הבעיות שנתקלים בהן מדי פעם. כך שאני רוצה לקוות שגם הפעם מדובר בעיכוב מסיבות מוצדקות מצד הרכבת.
העלית תזכורת לחלק ממורשת הקרב של הפרויקט
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה