נסעה?רכבת מסע בנתיבי איילון?
מה עשתה היום רכבת מסע בנתיבי איילון בסביבות 22:00?
תובלה... עם מיכליות... מה היא עשתהנסעה?
ואתה מתכוון כמובן לרכבת משא, לא רכבת מסע.
נסעה.תובלה... עם מיכליות... מה היא עשתה
על המסילה באיילון?
כנראהתובלה... עם מיכליות... מה היא עשתה
על המסילה באיילון?
בשעות הלילה רכבות המטעניםתובלה... עם מיכליות... מה היא עשתה
על המסילה באיילון?
המסילה באיילון פעילה כל הלילה. ניתןרכבת מסע בנתיבי איילון?
מה עשתה היום רכבת מסע בנתיבי איילון בסביבות 22:00?
אני לא יודע איפה צומת אל-על, אבל שםהמסילה באיילון פעילה כל הלילה. ניתן
לשמוע את רכבות המשא אפילו עד רמת-אביב כשהכל שקט. אני אנצל"ש שאלה לגבי המסילה שסמוכה לנתב"ג ליד צומת אל-על, מאין ולאן? שאלתי פעם אבל אני לא זוכר את התשובה....
אני לא יודע איפה צומת אל-על, אבל שם
בסביבה עוברת המסילה הישנה לוד - ראש העין, שמשמשת היום לרכבות משא בלבד. המסילה עוברת דרך רנתיה.
כעיקרון, כפי שערן כתב למעלה יותר ישהמסילה באיילון פעילה כל הלילה. ניתן
לשמוע את רכבות המשא אפילו עד רמת-אביב כשהכל שקט. אני אנצל"ש שאלה לגבי המסילה שסמוכה לנתב"ג ליד צומת אל-על, מאין ולאן? שאלתי פעם אבל אני לא זוכר את התשובה....
כך היה בעברכעיקרון, כפי שערן כתב למעלה יותר יש
רכבות משא בלילה. מכיוון צפון (חיפה) הן אמורות באיזור של המשולש בקק"ל לפנות לכיוון מזרח (כיוון ראש העין) ולנסוע על הקו של ראש העין-לוד ולא בקטע שבין תחנת תל אביב אוניברסיטה-תל אביב ההגנה. לגבי המסילה שסמוכה ליד צומת אל-על - כפי שכתב יעקב, זהו חלק מהקו של ראש העין-לוד. מצ"ב: תמונה של המשולש ליד תל אביב-קק"ל. חדי העין יראו מרחוק מסילה (בצד ימין-למעלה) על הקטע הזה אמורות לנסוע רכבות המשא.
הרכבת הזו הובילה חומרים מסוכניםרכבת מסע בנתיבי איילון?
מה עשתה היום רכבת מסע בנתיבי איילון בסביבות 22:00?
ששיקמו את מסילת לוד-ראש העיןרכבת מסע בנתיבי איילון?
מה עשתה היום רכבת מסע בנתיבי איילון בסביבות 22:00?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.