רכבת לצומת שוקת

מצב
הנושא נעול.

קו32

New member
רכבת לצומת שוקת

רכבת לצומת שוקת
משרד הביטחון דורש שלקריית המודיעין שמתוכננת בצומת שוקת יהיה חיבור לרשת הרכבות ושחייבים לבנות לשם רכבת אם רוצים להעביר את היחידות לדרום בגלל שזה אמור להיות בסיס גדול (10,000-15,000) אנשים.השאלה שלי היא איך אפשר לבנות לשם רכבת שתיהיה יעילה והגיונית מבחינת המסלול שלה.
אני יודע שיש תוכניות רחוקות לרכבת לערד (או ים המלח) אבל כדי שהרכבת הזאת תצליח היא צריכה להיות מחוברת לבאר שבע.הבעיה היא שצומת שוקת היא צפונית לעיר והיא תעכב את כל הנסיעה וכל הקו ולא תיהיה הגיונית לחיילים או אנשים שבאים מהמרכז\צפון. יש למשהו מוסג איך מתכננים את זה או איך אפשר לעשות את זה יעיל (חיבור ללהבים או נתיבות נראה לי קצת מוזר)

מי שרוצה יש פה כתבה על עיר הבה"דים בה מדברים על הנושא [URL]http://www.themarker.com/markerweek/1.2626217[/URL]
 

jp3raptor

New member
ההתנגדות של האוצר לא ברורה לי

רכבת לצומת שוקת
משרד הביטחון דורש שלקריית המודיעין שמתוכננת בצומת שוקת יהיה חיבור לרשת הרכבות ושחייבים לבנות לשם רכבת אם רוצים להעביר את היחידות לדרום בגלל שזה אמור להיות בסיס גדול (10,000-15,000) אנשים.השאלה שלי היא איך אפשר לבנות לשם רכבת שתיהיה יעילה והגיונית מבחינת המסלול שלה.
אני יודע שיש תוכניות רחוקות לרכבת לערד (או ים המלח) אבל כדי שהרכבת הזאת תצליח היא צריכה להיות מחוברת לבאר שבע.הבעיה היא שצומת שוקת היא צפונית לעיר והיא תעכב את כל הנסיעה וכל הקו ולא תיהיה הגיונית לחיילים או אנשים שבאים מהמרכז\צפון. יש למשהו מוסג איך מתכננים את זה או איך אפשר לעשות את זה יעיל (חיבור ללהבים או נתיבות נראה לי קצת מוזר)

מי שרוצה יש פה כתבה על עיר הבה"דים בה מדברים על הנושא [URL]http://www.themarker.com/markerweek/1.2626217[/URL]
ההתנגדות של האוצר לא ברורה לי
יש מסלול ברור וקל והוא להמשיך את הקו (שהיום מיועד למשא) לרמת חובב.
&nbsp
מדובר ב-
-הארכת המסילה ב10 ק"מ באיזור מישורי
-תחנת רכבת
-משולש רכבת שיאפשר כניסה לבאר שבע מרכז
 
אתה מבלבל בין צומת שוקת ו"קריית המודיעין" לצומת הנגב ו"עיר

ההתנגדות של האוצר לא ברורה לי
יש מסלול ברור וקל והוא להמשיך את הקו (שהיום מיועד למשא) לרמת חובב.
&nbsp
מדובר ב-
-הארכת המסילה ב10 ק"מ באיזור מישורי
-תחנת רכבת
-משולש רכבת שיאפשר כניסה לבאר שבע מרכז
אתה מבלבל בין צומת שוקת ו"קריית המודיעין" לצומת הנגב ו"עיר
הבה"דים".
צומת שוקת בכלל לא באזור של רמת חובב.
 
יש תכנון למסילת רכבת במקביל לקטע 21 (הדרומי) של כביש 6

רכבת לצומת שוקת
משרד הביטחון דורש שלקריית המודיעין שמתוכננת בצומת שוקת יהיה חיבור לרשת הרכבות ושחייבים לבנות לשם רכבת אם רוצים להעביר את היחידות לדרום בגלל שזה אמור להיות בסיס גדול (10,000-15,000) אנשים.השאלה שלי היא איך אפשר לבנות לשם רכבת שתיהיה יעילה והגיונית מבחינת המסלול שלה.
אני יודע שיש תוכניות רחוקות לרכבת לערד (או ים המלח) אבל כדי שהרכבת הזאת תצליח היא צריכה להיות מחוברת לבאר שבע.הבעיה היא שצומת שוקת היא צפונית לעיר והיא תעכב את כל הנסיעה וכל הקו ולא תיהיה הגיונית לחיילים או אנשים שבאים מהמרכז\צפון. יש למשהו מוסג איך מתכננים את זה או איך אפשר לעשות את זה יעיל (חיבור ללהבים או נתיבות נראה לי קצת מוזר)

מי שרוצה יש פה כתבה על עיר הבה"דים בה מדברים על הנושא [URL]http://www.themarker.com/markerweek/1.2626217[/URL]
יש תכנון למסילת רכבת במקביל לקטע 21 (הדרומי) של כביש 6
המסילה הזו מתוכננת לעבור בצומת שוקת ולהגיע עד לצומת הנגב.
חברת חוצה ישראל אחראית על התכנון של המסילה הזו שהוא נפרד מהתכנון למסילה לערד שעליו אחראית חברת נתיבי ישראל.
אבל נכון להיום יש מחלוקת לגבי הנחיצות של כביש 6 בין צומת שוקת לצומת הנגב ולכן גם המסילה בתוואי הזה נראית רחוקה ממימוש.
[URL]http://www.hozeisrael.co.il/download/pictures/%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%94%2021_1.jpg[/URL]
 

luckydude

Member
המסילה הזו מיועדת בעיקר לרכבות משא

יש תכנון למסילת רכבת במקביל לקטע 21 (הדרומי) של כביש 6
המסילה הזו מתוכננת לעבור בצומת שוקת ולהגיע עד לצומת הנגב.
חברת חוצה ישראל אחראית על התכנון של המסילה הזו שהוא נפרד מהתכנון למסילה לערד שעליו אחראית חברת נתיבי ישראל.
אבל נכון להיום יש מחלוקת לגבי הנחיצות של כביש 6 בין צומת שוקת לצומת הנגב ולכן גם המסילה בתוואי הזה נראית רחוקה ממימוש.
[URL]http://www.hozeisrael.co.il/download/pictures/%D7%9E%D7%A1%D7%99%D7%9C%D7%94%2021_1.jpg[/URL]
המסילה הזו מיועדת בעיקר לרכבות משא
במיוחד לחומרים מסוכנים כדי לעקוף את באר שבע בדרך לרמת חובב.
 

darkshadow1

New member
היו צריכים להקים אותה אתמול.

המסילה הזו מיועדת בעיקר לרכבות משא
במיוחד לחומרים מסוכנים כדי לעקוף את באר שבע בדרך לרמת חובב.
היו צריכים להקים אותה אתמול.
בעיר הבה"דים אמורים להיות בערך 8000 חיילים ובקרית המודיעין בערך 10,000. אם נוריד את החיילים שיגורו באזור (נניח שליש), מדובר על לפחות 12,000 איש שצריך לספק להם פיתרון תחבורתי כל ראשון וחמישי. כלומר, מסילה כזאת עם רכבות שנוסעות רק בראשון בבוקר ובחמישי בערב ותחנות בצומת שוקת ובצומת הנגב תזכה לבערך מיליון ורבע נסיעות של חיילים בשנה- וזה בלי להחשיב את תושבי האזור שכנראה גם כן ישתמשו בה.
 

olli3

New member
מנהל
אתה מדבר על החיילים שיכולים לעלות על הרכבות רק מתחנת ההגנה

היו צריכים להקים אותה אתמול.
בעיר הבה"דים אמורים להיות בערך 8000 חיילים ובקרית המודיעין בערך 10,000. אם נוריד את החיילים שיגורו באזור (נניח שליש), מדובר על לפחות 12,000 איש שצריך לספק להם פיתרון תחבורתי כל ראשון וחמישי. כלומר, מסילה כזאת עם רכבות שנוסעות רק בראשון בבוקר ובחמישי בערב ותחנות בצומת שוקת ובצומת הנגב תזכה לבערך מיליון ורבע נסיעות של חיילים בשנה- וזה בלי להחשיב את תושבי האזור שכנראה גם כן ישתמשו בה.
אתה מדבר על החיילים שיכולים לעלות על הרכבות רק מתחנת ההגנה
ודרומית לתחנת ההגנה? או שאחרת הם צריכים לשלם על הנסיעה...
 

darkshadow1

New member
אני מניח שעוד כמה שנים יסיימו עם ההסדר הזה.

אתה מדבר על החיילים שיכולים לעלות על הרכבות רק מתחנת ההגנה
ודרומית לתחנת ההגנה? או שאחרת הם צריכים לשלם על הנסיעה...
אני מניח שעוד כמה שנים יסיימו עם ההסדר הזה.
 

luckydude

Member
לעיר הבהד״ים קודם כל מתוכננת מסילה שהיא הארכה

היו צריכים להקים אותה אתמול.
בעיר הבה"דים אמורים להיות בערך 8000 חיילים ובקרית המודיעין בערך 10,000. אם נוריד את החיילים שיגורו באזור (נניח שליש), מדובר על לפחות 12,000 איש שצריך לספק להם פיתרון תחבורתי כל ראשון וחמישי. כלומר, מסילה כזאת עם רכבות שנוסעות רק בראשון בבוקר ובחמישי בערב ותחנות בצומת שוקת ובצומת הנגב תזכה לבערך מיליון ורבע נסיעות של חיילים בשנה- וזה בלי להחשיב את תושבי האזור שכנראה גם כן ישתמשו בה.
לעיר הבהד״ים קודם כל מתוכננת מסילה שהיא הארכה
של המסילה הקיימת לכיוון רמת חובב (מבאר שבע מרכז). זו אמורה להבנות לפני מסילת עוקף ב״ש.
 
מדובר על קו סדיר? או נסיעות מיוחדות

רכבת לצומת שוקת
משרד הביטחון דורש שלקריית המודיעין שמתוכננת בצומת שוקת יהיה חיבור לרשת הרכבות ושחייבים לבנות לשם רכבת אם רוצים להעביר את היחידות לדרום בגלל שזה אמור להיות בסיס גדול (10,000-15,000) אנשים.השאלה שלי היא איך אפשר לבנות לשם רכבת שתיהיה יעילה והגיונית מבחינת המסלול שלה.
אני יודע שיש תוכניות רחוקות לרכבת לערד (או ים המלח) אבל כדי שהרכבת הזאת תצליח היא צריכה להיות מחוברת לבאר שבע.הבעיה היא שצומת שוקת היא צפונית לעיר והיא תעכב את כל הנסיעה וכל הקו ולא תיהיה הגיונית לחיילים או אנשים שבאים מהמרכז\צפון. יש למשהו מוסג איך מתכננים את זה או איך אפשר לעשות את זה יעיל (חיבור ללהבים או נתיבות נראה לי קצת מוזר)

מי שרוצה יש פה כתבה על עיר הבה"דים בה מדברים על הנושא [URL]http://www.themarker.com/markerweek/1.2626217[/URL]
מדובר על קו סדיר? או נסיעות מיוחדות
מדובר על חיבור לקו הסדיר?
חיבור כזה באמת לא נשמע סביר, אבל אבל אפשר לבנות שלוחה למסילה הקיימת ולהסיע בה רכבות ייעודיות בזמני הגעת \ יציאת החיילים, (בדומה להסעות הקיימות היום לבסיסים מרוחקים, רק ברכבת).
 

קו32

New member
קריית המודיעין היא בסיס פתוח לכן צריך קו סדיר

מדובר על קו סדיר? או נסיעות מיוחדות
מדובר על חיבור לקו הסדיר?
חיבור כזה באמת לא נשמע סביר, אבל אבל אפשר לבנות שלוחה למסילה הקיימת ולהסיע בה רכבות ייעודיות בזמני הגעת \ יציאת החיילים, (בדומה להסעות הקיימות היום לבסיסים מרוחקים, רק ברכבת).
קריית המודיעין היא בסיס פתוח לכן צריך קו סדיר
אולי תדירות נמוכה יחסית אבל צריך קו סדיר
 
קו סדיר

קריית המודיעין היא בסיס פתוח לכן צריך קו סדיר
אולי תדירות נמוכה יחסית אבל צריך קו סדיר
קו סדיר
בשאלה האם זה חלק מהקו הסדיר התכוונתי לשאול האם הדרישה היא שקו הנוסעים הקיים יעבור בתחנה ולא יהיו אלה נסיעות מיוחדות עבור הצבא.

בסופו של דבר מדובר בחיילים, זה לא מקום עבודה אזרחי שדורש שעות נסיעה מגוונות (וממילא במצב כזה התחנה לא היתה שווה הרבה אם היא לא חלק מקו הנוסעים התדיר). לכאורה מספיק שתי רכבות ייעודיות בבוקר ושתיים בערב
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה