ל-A1 היו שני אומדנים.
הראשון, משנת 2003, עמד על 3.5 מיליארד ש"ח. "מהר מאוד" גילו באוצר, משרד התחבורה וברכבת, שהפרויקט עומד לעלות סכום כפול. כתוצאה מכך, ניסה האוצר לבטל את הפרויקט בטענה של חוסר כדאיות ונכשל במשימתו. הפרויקט אושר לבסוף ע"י הממשלה בשלהי 2008 באומדן כולל של כ-6.8 מיליארד ש"ח - אומדן שעליו מבוסס ביצועו הנוכחי של הפרויקט.
ל-A1 היו שני אומדנים.לשם השוואה, מה לגבי A1?
נדמה לי שההערכה המקורית הייתה 6 מיליארד שקל. כמה זה יוצא "בסוף", כי אנחנו עוד רחוקים מהסוף?
הראשון, משנת 2003, עמד על 3.5 מיליארד ש"ח. "מהר מאוד" גילו באוצר, משרד התחבורה וברכבת, שהפרויקט עומד לעלות סכום כפול. כתוצאה מכך, ניסה האוצר לבטל את הפרויקט בטענה של חוסר כדאיות ונכשל במשימתו. הפרויקט אושר לבסוף ע"י הממשלה בשלהי 2008 באומדן כולל של כ-6.8 מיליארד ש"ח - אומדן שעליו מבוסס ביצועו הנוכחי של הפרויקט.