"רכבת לאילת תעלה למדינה 50 מיליארד שקל"

מצב
הנושא נעול.

down under

New member
איפה ומתי הוא אמר זאת

עוד ערימת זבל מתוצרת השרלטן פייטלסון
"אתר המשמר החברתי" - רק מהשם אפשר להבין כמה הם רציניים. מבינים בכלכלה בדיוק כמו דפני וסתיו...

פייטלסון חסר כל ידע והבנה בתחומים הרלבנטיים. זה לא מפריע לאתרי התעמולה להציג אותו כ"מומחה מוביל" ולחברי כנסת חסרי אינטגריטי (כמו זנדברג) להתייחס לדבריו המגוחכים כתורה מסיני.

כל המספרים, ה"עובדות" והטענות של פייטלסון חסרי כל בסיס. אבל הטפשים האלה מסתמכים עליהם ובונים מגדל קלפים של הפחדה.

תזכורת לתחזית של השרלטן: "החרדים והערבים לא ישתמשו ברק"ל בירושלים." אכן מומחה מוביל...

תעמולה שקרית אופיינית לאינטרנט הישראלי.
איפה ומתי הוא אמר זאת
על אי שימוש הערבים והחרדים ברק"ל הירושלמי?
 
מתי - לפני שהפרוייקט החל לפעול

איפה ומתי הוא אמר זאת
על אי שימוש הערבים והחרדים ברק"ל הירושלמי?
מתי - לפני שהפרוייקט החל לפעול
איפה - למיטב זכרוני באחת מכתבות התעמולה של הארץ/דה מרקר/פרבדה/אל מנאר. אבל תוכל למצוא בקלות את ההתייחסות הראשונית בארכיון הפורום...

אני מזכיר זאת בכל פעם שאחד הארגונים ה"ירוקים" מסתמך על פייטלסון. הוא שייך לקליקה של גרונאו ובקר. הם מתנגדים לכל פיתוח תשתיות ומשרד האוצר משתמש בהם במלחמת התעמולה שלו נגד הפיתוח כבר יותר מעשור. הם טעו בכל תחזית, כל טענה וכל הערכה שנתנו מאז ומעולם.
 
אני משוכנע: "אל-מנאר" !


מתי - לפני שהפרוייקט החל לפעול
איפה - למיטב זכרוני באחת מכתבות התעמולה של הארץ/דה מרקר/פרבדה/אל מנאר. אבל תוכל למצוא בקלות את ההתייחסות הראשונית בארכיון הפורום...

אני מזכיר זאת בכל פעם שאחד הארגונים ה"ירוקים" מסתמך על פייטלסון. הוא שייך לקליקה של גרונאו ובקר. הם מתנגדים לכל פיתוח תשתיות ומשרד האוצר משתמש בהם במלחמת התעמולה שלו נגד הפיתוח כבר יותר מעשור. הם טעו בכל תחזית, כל טענה וכל הערכה שנתנו מאז ומעולם.
אני משוכנע: "אל-מנאר" !

אני גם נוטה להניח שהעתקים מדבריו נמצאים בצהובונים היומיים בביירות, עאלאיי, ג'זין, ואולי נותרו כמה מהם בצומת המים או ב-נאבטייה...
 
דרך אגב קובי

איפה ומתי הוא אמר זאת
על אי שימוש הערבים והחרדים ברק"ל הירושלמי?
דרך אגב קובי
הנה שרשור נחמד ששנינו השתתפנו בו בנושא פייטלסון לפני כ-5 שנים. קריאה מהנה... שים לב שאז הוויכוח על עלות הקו לאילת היה בין 5 ל-8 מיליארד ₪...
 
פייטלסון לא ממש מבין מהי רכבת....

עוד ערימת זבל מתוצרת השרלטן פייטלסון
"אתר המשמר החברתי" - רק מהשם אפשר להבין כמה הם רציניים. מבינים בכלכלה בדיוק כמו דפני וסתיו...

פייטלסון חסר כל ידע והבנה בתחומים הרלבנטיים. זה לא מפריע לאתרי התעמולה להציג אותו כ"מומחה מוביל" ולחברי כנסת חסרי אינטגריטי (כמו זנדברג) להתייחס לדבריו המגוחכים כתורה מסיני.

כל המספרים, ה"עובדות" והטענות של פייטלסון חסרי כל בסיס. אבל הטפשים האלה מסתמכים עליהם ובונים מגדל קלפים של הפחדה.

תזכורת לתחזית של השרלטן: "החרדים והערבים לא ישתמשו ברק"ל בירושלים." אכן מומחה מוביל...

תעמולה שקרית אופיינית לאינטרנט הישראלי.
פייטלסון לא ממש מבין מהי רכבת....
עם כל הכבוד לאיש החוג לגאוגרפיה - הוא לא ממש מבין מהן רכבות, מהו תפקידן וללא קשר הוא בהחלט לא מבין רבע דבר בענינים הטכניים הרכבתיים שבהם אנו מתמחים עשרות רבות של שנים...
 
הדבר היחידי שהוא יודע

פייטלסון לא ממש מבין מהי רכבת....
עם כל הכבוד לאיש החוג לגאוגרפיה - הוא לא ממש מבין מהן רכבות, מהו תפקידן וללא קשר הוא בהחלט לא מבין רבע דבר בענינים הטכניים הרכבתיים שבהם אנו מתמחים עשרות רבות של שנים...
הדבר היחידי שהוא יודע
זה מהי בירת מונגוליה הפנימית.

כלכלה, פיתוח, תחבורה, תשתיות, סחר, איכות הסביבה - תעלומה מוחלטת עבורו.

אבל גופים עם אג'נדה משלמים לו (מעניין מאיפה הכסף!) שיפיק "דו"חות מקצועיים" בנושאים שזרים לו, ומציגים אותו באופן שקרי כ"מומחה".
 
גם את זה הוא לא יודע...בתור מוסמך המכון

הדבר היחידי שהוא יודע
זה מהי בירת מונגוליה הפנימית.

כלכלה, פיתוח, תחבורה, תשתיות, סחר, איכות הסביבה - תעלומה מוחלטת עבורו.

אבל גופים עם אג'נדה משלמים לו (מעניין מאיפה הכסף!) שיפיק "דו"חות מקצועיים" בנושאים שזרים לו, ומציגים אותו באופן שקרי כ"מומחה".
גם את זה הוא לא יודע...בתור מוסמך המכון
ללימודים עירוניים ואזוריים בראשות פרופ' אריה שחר, ז"ל, אוכל לומר לך שהאדם היחיד שהבין את המהות הרכבתית היה פרופ' אריה שחר, ז"ל. פייטלסון היה מרצה שלי באחד החוגים ןמן הסתם לא הפסקתי לצחוק בהרצאות שלו....הידע התחבורתי שלו היה נמוך וקטן. בנושאים רכבתיים הייתי מדבר בכתה וסוגר אותו לפינה. זו היתה פאדיחה בשבילו שסטודנט שם אותו בכיס הקטן בענינים הרכבתיים... אבל כך זה בכל החוג לגאוגרפיה בהר הצופים = איש אינו יודע שם מהי רכבת. הבושה היא נוראה בכל הנושא של תחבורה ציבורית. אין שם מרצה אחד שמסוגל להתמודד איתנו בידע ובהיכרות הרכבתית. עצוב שאלו הם פניה של האקדמיה שממנה אני כבר לא מחזיק דבר. כיום כל אידיוט מסוגל לסיים דוקטוראט בסריגה, תפירה, גאוגרפיה ונצנצים...
 

amit1270

New member
וביקורת עניינית על הדו"ח עצמו?

הדבר היחידי שהוא יודע
זה מהי בירת מונגוליה הפנימית.

כלכלה, פיתוח, תחבורה, תשתיות, סחר, איכות הסביבה - תעלומה מוחלטת עבורו.

אבל גופים עם אג'נדה משלמים לו (מעניין מאיפה הכסף!) שיפיק "דו"חות מקצועיים" בנושאים שזרים לו, ומציגים אותו באופן שקרי כ"מומחה".
וביקורת עניינית על הדו"ח עצמו?
חוץ מאד-הומינם?
 
עכשיו הצחקת אותי עמית...

וביקורת עניינית על הדו"ח עצמו?
חוץ מאד-הומינם?
עכשיו הצחקת אותי עמית...
איך אפשר להעביר עליו ביקורת עניינית?

זה כמו שאני אגיש מחר דו"ח שקובע שצריך לבטל את התעשיה האווירית כי המטוסים שהיא בונה לא טובים. זה בתוקף "מומחיותי" כמי שאינו מבין דבר וחצי דבר באווירונאוטיקה.
אתה תתייחס "עניינית" לדו"ח שלי? בוקרה פיל מישמיש...

מעבר לכך, הטעמים שבעטיים בחרו בפייטלסון להכין את הדו"ח הם מלכתחילה לא ענייניים, ולכן התלונה שלך היא בסגנון "הקוזק הנגזל".

ביום שיגישו דו"ח ענייני שנכתב ע"י מומחה לנושא, אני אתייחס עניינית.
 

amit1270

New member
א. הדו"ח לא נכתב ע"י פייטלסון בלבד

עכשיו הצחקת אותי עמית...
איך אפשר להעביר עליו ביקורת עניינית?

זה כמו שאני אגיש מחר דו"ח שקובע שצריך לבטל את התעשיה האווירית כי המטוסים שהיא בונה לא טובים. זה בתוקף "מומחיותי" כמי שאינו מבין דבר וחצי דבר באווירונאוטיקה.
אתה תתייחס "עניינית" לדו"ח שלי? בוקרה פיל מישמיש...

מעבר לכך, הטעמים שבעטיים בחרו בפייטלסון להכין את הדו"ח הם מלכתחילה לא ענייניים, ולכן התלונה שלך היא בסגנון "הקוזק הנגזל".

ביום שיגישו דו"ח ענייני שנכתב ע"י מומחה לנושא, אני אתייחס עניינית.
א. הדו"ח לא נכתב ע"י פייטלסון בלבד
ב. שווה לנסות לקרוא אותו לפחות, גם אם לא מסכימים עם כל מה שנכתב בו.
ג. ממש לא חשובים לי הטעמים שבעטיים הדו"ח נכתב. כשהממשלה מחליטה על פרויקט בסדר גודל כזה אני מצפה למינימום של בקרה ודיון וטוב שיש מי שמרים את הכפפה.
ד. ברגע שיש בסיס לוויכוח אפשר להעלות טיעונים לכאן ולכאן, אבל לפטור את כל טיעוני הנגד רק על סמך זהות אחד הכותבים זה לא רציני בלשון המעטה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה