גם אני חשבתי על האופציה הזורכבת לאורך כביש מס´ 4
האם ידוע למישהו על תוכנית עתידית לרכבת לאורך כביש זה (לפחות בקטע גנות-אשדוד)?
אני לא חושב שיש יותר מדי היגיון...רכבת לאורך כביש מס´ 4
האם ידוע למישהו על תוכנית עתידית לרכבת לאורך כביש זה (לפחות בקטע גנות-אשדוד)?
תחנות מרוחקות מריכוזי אוכלוסיה?אני לא חושב שיש יותר מדי היגיון...
אין הגיון בהקמת מסילת על התוואי שציינת מכיון שכל תחנה שתמוקם לאורכו תהיה מרוחקת עד מאוד מריכוזי אוכלוסייה. אני לא חושב שגם יש מקום בכביש עצמו
שים לב...תחנות מרוחקות מריכוזי אוכלוסיה?
סליחה??? אם תוקם תחנה במחלף גהה היא לא תשמש את תושבי ב"ב ור"ג? אם תוקם תחנה במחלף אלוף שדה היא לא תשמש את תושבי תל השומר ור"ג ואת כל החיילים הרבים שישנם שם? תחנה במחלף ראשון או במחלף גן רווה תשתש את תושבי ראשון יותר מתחנת ראשונים. וכן לגבי מחלף יבנה והמכון הגרעיני שורק. וצומת אשדוד? מסילה לאורך הכביש תצמצם אוד את הפקקים במקום.
אני לא חושב כךשים לב...
ההודעה התייחסה להצעה להקים מסילה מגנות לכיוון דרום, מסילה צפונית לגנות יכולה להיות פיתרון טוב ואכן תקל על עומסי תנועה. אבל, ישנן תוכנית להעביר רכבת קלה באיזור קריית אונו שתשרת את האיזור, והקו האדום של ת"א אמור להגיע עד צומת גהה, ולכן אני לא חושב שתוכניות להקמת מסילה בגהה יתממשו. מבין כל הצמתים שציינת, רק אלוף שדה וגהה הן צמתים ראויות להקמת תחנות. גן רווה הוא מחלף מנותק לחלוטין, כנ"ל שורק. מה עוד שכביש גהה צר ביותר ואין מקום למסילה.
גן רווהאני לא חושב כך
תחנת רכבת בגן רווה יכולה לשרת את תושבי ראשון טוב יותר מכל תחנה אחרת, כיון שהיא נמצאת במרכז העיר במרחק של מטרים ספורים מתחנה מרכזית החדשה של ראשון. המרכז הגרעיני שורק מכיל בוודאי עובדים לא רק מיבנה ולכן תחנה כזו תועיל להם. לגבי רוחב הכביש-זה אי לא כ"כ בטוח.
גן רווה - תגובהגן רווה
קו הרכבת שאמור להבנות על תוואי איילון דרום דרך חולון ובת-ים עד למערב ראשון לציון אמור להסתיים בתחנה מרכזית חדשה, כך שביטלת את הצורך בתחנה שם. הקו הזה פשוט לא יעבור בשום ריכוז אוכלוסייה, ובכל מקום שכבר כן מצדיק הקמת תחנה, יש תכנון לקו רוחב.
אני תושב ראשון לציון לשעברגן רווה - תגובה
לא נראה לי שאתה כ"כ מכיר את ראשון. לא ניתן להביא את קו הרכבת הזה לתחנה המרכזית החדשה, כיון שהיא מוקפת שכנות מגורים חדשות ודיי יוקרתיות כך שאף אחד לא יסכים שתעבור אצלו רכבת מול המרפסת בסלון. וכך נשארה האופציה של כביש מס´ 4. אגב, אמורה להיות תחנת רכבת במערב העיר, אבל זו תהיה יותר קרובה למכללה והיא תהיה בקצה של ראשון (הקו פשוט עובר בהיקף העיר ולא נכנס פנימה).
אתה צודק...אני תושב ראשון לציון לשעבר
בתחנה מרכזית חדשה בראשון הכינו בעת הקמתה טרמינל תת קרקעי כהכנה לרכבת, אני לא יודע עד כמה זה יצא לפועל, אבל על כל מקרה, זה התכנון. גם אם התחנה תמוקם ליד המכללה זה מצויין, כי בכל מקרה יהיה עליך לנסוע בתחבורה ציבורית על מנת להגיע אליה, גם אם היא תמוקם בתחנה מרכזית חדשה. בכלל אני חושב שהפיתרון לראשון לציון הוא הקמת רכבת קלה ברוטשילד והרצל ובכלל באיזור "ראשון הישנה", לפחות להפטר מהפקקים התוך עירוניים. בנוגע לפיתרונות תחבורתיים בין עירוניים, אני חולם על רשת של רכבות תחתיות שפרוסה על כל גוש דן, מהרצליה בצפון, ועד ראשון לציון, עם תחנות ממקומות במקומות אסטרטגים כמו איזור התחנה הישנה בראשון לציון. הקמת תחנת גן הוורדים היא פיתרון עקום בצורה מחרידה. אין אפילו שכונה אחת במרחק הליכה מהתחנה, ולדעתי תושבי נס ציונה יהנו ממנה יותר מאשר תושבי ראשון לציון
יש כבר מסילה אחת לאשדודרכבת לאורך כביש מס´ 4
האם ידוע למישהו על תוכנית עתידית לרכבת לאורך כביש זה (לפחות בקטע גנות-אשדוד)?
מסילה נוספתרכבת לאורך כביש מס´ 4
האם ידוע למישהו על תוכנית עתידית לרכבת לאורך כביש זה (לפחות בקטע גנות-אשדוד)?
מבחינה כלכליתמסילה נוספת
חייבים להקים מסילה נוספת במקביל לכביש 4 מצפון לדרום !!!, מדוע שרק תושבי מערב ישראל יהנו מהרכבת ולא תושבי הגוש המזרחי ??? (לדוגמא חדרה מזרח, יישובי עמק חפר מזרח, פרדסיה, צור משה, צורן, קדימה, תל מונד ועוד רבים אחרים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.