רכבת כרמיאל

מצב
הנושא נעול.

Yaron Livne

New member
רכבת כרמיאל

רכבת כרמיאל
ידוע אילו קווים יפעלו כשהמסילה לכרמיאל תושלם? האם יהיה קו ישיר לדרום? או רק עד חיפה. (והפוך)
 
יש עוד 4 שנים

רכבת כרמיאל
ידוע אילו קווים יפעלו כשהמסילה לכרמיאל תושלם? האם יהיה קו ישיר לדרום? או רק עד חיפה. (והפוך)
יש עוד 4 שנים
מה כל כך לחוץ בלדעת מחירים ועד היכן יגיעו הרכבות בעוד 4 שנים?
 

25306yosef

New member
אותי מעניין מאוד לדעת,

רכבת כרמיאל
ידוע אילו קווים יפעלו כשהמסילה לכרמיאל תושלם? האם יהיה קו ישיר לדרום? או רק עד חיפה. (והפוך)
אותי מעניין מאוד לדעת,
האם הקו לכרמיאל יפעל בשעות הלילה ?

בשעות היום פועלים כיום קווי האוטובוס השונים, כך שהפעלת הרכבת בשעות היום בלבד, לא תביא הרבה תועלת אם בכלל...
 

raminec

New member
הפרשנות שלך קצת קיצונית, לא?

אותי מעניין מאוד לדעת,
האם הקו לכרמיאל יפעל בשעות הלילה ?

בשעות היום פועלים כיום קווי האוטובוס השונים, כך שהפעלת הרכבת בשעות היום בלבד, לא תביא הרבה תועלת אם בכלל...
הפרשנות שלך קצת קיצונית, לא?
רכבת מועילה רק בלילה?!
 

25306yosef

New member
אבל ביום יש כבר את האוטובוסים שפועלים כיום

הפרשנות שלך קצת קיצונית, לא?
רכבת מועילה רק בלילה?!
אבל ביום יש כבר את האוטובוסים שפועלים כיום
וכיום כל מי שרוצה ללכת לכל מיני אירועים ובילויים בשעות הערב כמו: פגישות, כינוסים, הרצאות, קורסים וימי עיון, מופעי תרבות, מסעדות בתל אביב, וכו... חייב רכב פרטי !!! מכיוון שלא ניתן לחזור הביתה לכרמיאל לאחר האירועים הנ"ל באמצעות התחבורה הציבורית מאחר והיא איננה פעילה בשעות הלילה.

לעומת זאת, רכבת ל/מ כרמיאל הפועלת בשעות הלילה תאפשר להשאיר את הרכב הפרטי בכרמיאל ולנסוע לכל אירועי הערב הנ"ל באמצעות הרכבת.

השנה (וגם בכל 26 השנים שעברו) לא הלכתי לפסטיבל המחולות בכרמיאל, ואחת הסיבות לכך היא שאין תחבורה ציבורית חזרה לאחר שמסתיימים המופעים. אם רק היה תחבורה ציבורית ל/מ כרמיאל בשעות הלילה הייתי הולך לראות את המופעים. וזוהי דוגמה מצויינת ליתרון של תחבורה ציבורית סדירה הפועלת בצורה סדירה גם בשעות הלילה. ואם צריך רכב פרטי על מנת להשתתף בכל האירועים הנ"ל, אז במה בכלל מועילה הרכבת שפועלת בשעות היום בלבד ?
 

alantan

New member
לנוסעים - בהחלט כן, רק בלילה! אין להפעיל

הפרשנות שלך קצת קיצונית, לא?
רכבת מועילה רק בלילה?!
לנוסעים - בהחלט כן, רק בלילה! אין להפעיל
רכבות נוסעים בשעות היום כי צריך לשמור על זמן מסילה בשביל רכבות משא.
 

אורי404

New member
איך זה, שאתה לא טרוד במפעיל האוטובוסים?

אותי מעניין מאוד לדעת,
האם הקו לכרמיאל יפעל בשעות הלילה ?

בשעות היום פועלים כיום קווי האוטובוס השונים, כך שהפעלת הרכבת בשעות היום בלבד, לא תביא הרבה תועלת אם בכלל...
איך זה, שאתה לא טרוד במפעיל האוטובוסים?
אולי בתקופה הקרובה או בעוד מספר שנים, לא קואופרטיב "אגד" יפעיל את שירות האוטובוסים בכרמיאל והסביבה, אלא מפעיל אחר.
אם זה מפעיל אחר, לא בטוח, שיהיה אפשר לנסוע בכרטיסי אשראי, שהם כל כך חשובים לך.
 

25306yosef

New member
כשאין לעיר כרמיאל תחבורה ציבורית יעילה ונוחה

איך זה, שאתה לא טרוד במפעיל האוטובוסים?
אולי בתקופה הקרובה או בעוד מספר שנים, לא קואופרטיב "אגד" יפעיל את שירות האוטובוסים בכרמיאל והסביבה, אלא מפעיל אחר.
אם זה מפעיל אחר, לא בטוח, שיהיה אפשר לנסוע בכרטיסי אשראי, שהם כל כך חשובים לך.
כשאין לעיר כרמיאל תחבורה ציבורית יעילה ונוחה
הפועלת גם בשעות הלילה, זה ממש לא משנה מי מפעיל התח"צ, מכיוון שעל מנת להנות מארועי התרבות המתקיימים בעיר, יש צורך ברכב פרטי והתחבורה הציבורית לא מביאה שום תועלת במקרה שכזה. וזה ממש לא משנה אם מדובר בחברה פרטית חדשה שזכתה במכרז של משרד התחבורה להפעלת תח"צ בשעות היום בלבד, או ברכבת לכרמיאל הפועלת בשעות היום בלבד, שניהם במקרה שכזה לא מביאים שום תועלת.
 

raminec

New member
שום תועלת? בכלל?!

כשאין לעיר כרמיאל תחבורה ציבורית יעילה ונוחה
הפועלת גם בשעות הלילה, זה ממש לא משנה מי מפעיל התח"צ, מכיוון שעל מנת להנות מארועי התרבות המתקיימים בעיר, יש צורך ברכב פרטי והתחבורה הציבורית לא מביאה שום תועלת במקרה שכזה. וזה ממש לא משנה אם מדובר בחברה פרטית חדשה שזכתה במכרז של משרד התחבורה להפעלת תח"צ בשעות היום בלבד, או ברכבת לכרמיאל הפועלת בשעות היום בלבד, שניהם במקרה שכזה לא מביאים שום תועלת.
שום תועלת? בכלל?!
 

25306yosef

New member
למה אתה נגד תח"צ 24 שעות ביממה ברציפות ?

שום תועלת? בכלל?!
למה אתה נגד תח"צ 24 שעות ביממה ברציפות ?
כל עוד התחבורה הציבורית לא תפעל ברציפות 24 שעות ביממה, היא לא תוכל לשמש כחלופה לרכב הפרטי.
 

אורי404

New member
תעשה השוואה מה עדיף

למה אתה נגד תח"צ 24 שעות ביממה ברציפות ?
כל עוד התחבורה הציבורית לא תפעל ברציפות 24 שעות ביממה, היא לא תוכל לשמש כחלופה לרכב הפרטי.
תעשה השוואה מה עדיף
אתה יודע. בתוך 24 יש "כמה שעות", שבהן הרכבת תפעל. נניח 14 שעות (נקודת הנחה, שרכבת ראשונה ב-06:00 ואחרונה ב-20:00).
תגיד מה עדיף: שיהיה שירות רכבות במשך 14 שעות לעומת 0 שעות כיום?
האם ב-14 שעות אין סיכוי לחלופה טובה לרכב הפרטי?

לדעתי האישית אתה מסתכל על דברים באופן שחור או לבן ולא רואה גם דברים באמצע. לפעמים כדאי להשתחרר מעט ולא להיות כבדים מדי.
 

25306yosef

New member
אבל בשעות האלו יש כיום אוטובוסים,

תעשה השוואה מה עדיף
אתה יודע. בתוך 24 יש "כמה שעות", שבהן הרכבת תפעל. נניח 14 שעות (נקודת הנחה, שרכבת ראשונה ב-06:00 ואחרונה ב-20:00).
תגיד מה עדיף: שיהיה שירות רכבות במשך 14 שעות לעומת 0 שעות כיום?
האם ב-14 שעות אין סיכוי לחלופה טובה לרכב הפרטי?

לדעתי האישית אתה מסתכל על דברים באופן שחור או לבן ולא רואה גם דברים באמצע. לפעמים כדאי להשתחרר מעט ולא להיות כבדים מדי.
אבל בשעות האלו יש כיום אוטובוסים,
אז למה צריך גם רכבת אם היא לא פועלת גם בשעות הלילה ?
 

down under

New member
כי לרכבת אין פקקים?

אבל בשעות האלו יש כיום אוטובוסים,
אז למה צריך גם רכבת אם היא לא פועלת גם בשעות הלילה ?
כי לרכבת אין פקקים?
חשבת על זה או שאתה באמת טמבל?
גם רכבת אחת מוליכה 500 נוסעים, מה שצריך 10 אוטובוסים לשם כך.
 

25306yosef

New member
במחירי העתק שעולה הפרוייקט הזה

כי לרכבת אין פקקים?
חשבת על זה או שאתה באמת טמבל?
גם רכבת אחת מוליכה 500 נוסעים, מה שצריך 10 אוטובוסים לשם כך.
במחירי העתק שעולה הפרוייקט הזה
ביחד עם כך שהקו הזה לא יפעל בשעות הלילה, ותוסיף לזה גם את השביתות וההשבתות היזומות הרבות שעוד צפויות (ולרבות השבתות של קטע הרצליה בנימינה בלבד), אינני רואה כל כדאיות בקו הזה.

אם יש למדינה עודף כסף, מן הראוי היה שקודם כל היו משקיעים אותו בפתרון הבעיות בקווים הקיימים כגון: מתן שירות חלופי מלא לנוסעי הרכבת במקרה של השבתה, הפעלתם של כל הקווים הקיימים בשעות הלילה, וכו...

הפעלתו של הקו לכרמיאל בשעות היום בלבד, מחייבת שימוש ברכב פרטי עבור כל מי שמתגורר בעיר כרמיאל ורוצה ללכת להרצאות, כנסים וימי עיון, ישיבות, מופעי תרבות, וכו... המתקיימים בתל אביב. וכנ"ל גם לגבי כל עיר אחרת בישראל שאין בה תח"צ הפועל 24 שעות ברציפות.
 

down under

New member
די אבל באמת די אבל ממש ממש די כבר

במחירי העתק שעולה הפרוייקט הזה
ביחד עם כך שהקו הזה לא יפעל בשעות הלילה, ותוסיף לזה גם את השביתות וההשבתות היזומות הרבות שעוד צפויות (ולרבות השבתות של קטע הרצליה בנימינה בלבד), אינני רואה כל כדאיות בקו הזה.

אם יש למדינה עודף כסף, מן הראוי היה שקודם כל היו משקיעים אותו בפתרון הבעיות בקווים הקיימים כגון: מתן שירות חלופי מלא לנוסעי הרכבת במקרה של השבתה, הפעלתם של כל הקווים הקיימים בשעות הלילה, וכו...

הפעלתו של הקו לכרמיאל בשעות היום בלבד, מחייבת שימוש ברכב פרטי עבור כל מי שמתגורר בעיר כרמיאל ורוצה ללכת להרצאות, כנסים וימי עיון, ישיבות, מופעי תרבות, וכו... המתקיימים בתל אביב. וכנ"ל גם לגבי כל עיר אחרת בישראל שאין בה תח"צ הפועל 24 שעות ברציפות.
די אבל באמת די אבל ממש ממש די כבר
ושוב די כבר וכך 17 פעם של די כבר עם
הניג'וז של המנטרה של השבתה.

כמות הזמן שהרכבת מושבתת הוא אפילו לא 8% מכלל ימי החול במדינה.
כן, כן, פחות מ-8 אחוז מן הזמן יש השבתה כלשהי, פתאומית או מתוכננת.
אז חלאס ודי כבר.
 

בועז ל

New member


די אבל באמת די אבל ממש ממש די כבר
ושוב די כבר וכך 17 פעם של די כבר עם
הניג'וז של המנטרה של השבתה.

כמות הזמן שהרכבת מושבתת הוא אפילו לא 8% מכלל ימי החול במדינה.
כן, כן, פחות מ-8 אחוז מן הזמן יש השבתה כלשהי, פתאומית או מתוכננת.
אז חלאס ודי כבר.

ועוד
בגלל שבאמת כבר נמאס.
 
יותר נוח לנסוע ברכבת

אבל בשעות האלו יש כיום אוטובוסים,
אז למה צריך גם רכבת אם היא לא פועלת גם בשעות הלילה ?
יותר נוח לנסוע ברכבת
אפשר ללכת , פחות רעידות, אפשר לקרוא, לעיתים אף אפשר לעבוד.
אין בלימות ועצירות פתאומיות וכמו שאמרו אין פקקים.
 
וכמובן יותר בריא למשק שיש יותר מאופציה אחת

יותר נוח לנסוע ברכבת
אפשר ללכת , פחות רעידות, אפשר לקרוא, לעיתים אף אפשר לעבוד.
אין בלימות ועצירות פתאומיות וכמו שאמרו אין פקקים.
וכמובן יותר בריא למשק שיש יותר מאופציה אחת
בעיקר למקרים של מחלות כרוניות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה