רכבת כרמיאל

מצב
הנושא נעול.

25306yosef

New member
בכלל לא נוח כשיש השבתה....

יותר נוח לנסוע ברכבת
אפשר ללכת , פחות רעידות, אפשר לקרוא, לעיתים אף אפשר לעבוד.
אין בלימות ועצירות פתאומיות וכמו שאמרו אין פקקים.
בכלל לא נוח כשיש השבתה....
כשיש השבתה יזומה עקב עבודות פיתוח (וזה קורה הרבה מאוד ברכבת ישראל והפך כבר לשיגרה), לא ניתן להגיד שיותר נוח לנסוע ברכבת....


ולמי שרוצה ללכת לאירועי תרבות, כנסים וימי עיון, ישיבות, הרצאות בעיר תל אביב (או בכל עיר אחרת), הרכבת לא מביאה לו שום תועלת אם איננה פועלת בשעות הלילה.
 

amit1270

New member
מנהלים!

בכלל לא נוח כשיש השבתה....
כשיש השבתה יזומה עקב עבודות פיתוח (וזה קורה הרבה מאוד ברכבת ישראל והפך כבר לשיגרה), לא ניתן להגיד שיותר נוח לנסוע ברכבת....


ולמי שרוצה ללכת לאירועי תרבות, כנסים וימי עיון, ישיבות, הרצאות בעיר תל אביב (או בכל עיר אחרת), הרכבת לא מביאה לו שום תועלת אם איננה פועלת בשעות הלילה.
מנהלים!
 

darkshadow1

New member
מה אתה רוצה? הוא אדם כשרוני במיוחד!

מה אתה רוצה? הוא אדם כשרוני במיוחד!
אני מכיר כמה אנשים כמוהו שניחנו בכישרון הנדיר לגרום לבני אדם נורמליים להתנגד אוטומטית לכל מה שהם אומרים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יוסוף! חדל אש!

בכלל לא נוח כשיש השבתה....
כשיש השבתה יזומה עקב עבודות פיתוח (וזה קורה הרבה מאוד ברכבת ישראל והפך כבר לשיגרה), לא ניתן להגיד שיותר נוח לנסוע ברכבת....


ולמי שרוצה ללכת לאירועי תרבות, כנסים וימי עיון, ישיבות, הרצאות בעיר תל אביב (או בכל עיר אחרת), הרכבת לא מביאה לו שום תועלת אם איננה פועלת בשעות הלילה.
יוסוף! חדל אש!
העם צועק הצילו!
 

amit1270

New member
אתה יודע שזה לא יעזור...

יוסוף! חדל אש!
העם צועק הצילו!
אתה יודע שזה לא יעזור...
יש רק פתרון אחד.
 

ונפלון

New member
זה לא זה שאמר לנסוע מאילת לת"א ב-5 אוטובוסים?

יוסוף! חדל אש!
העם צועק הצילו!
זה לא זה שאמר לנסוע מאילת לת"א ב-5 אוטובוסים?
שצריך לנסוע מאילת, להחליף בב"ש להחליף בקסטינה להחליף בבני ברק ואז לת"א? למה עונים לו בכלל?
 

down under

New member
לא בדיוק

זה לא זה שאמר לנסוע מאילת לת"א ב-5 אוטובוסים?
שצריך לנסוע מאילת, להחליף בב"ש להחליף בקסטינה להחליף בבני ברק ואז לת"א? למה עונים לו בכלל?
לא בדיוק
אבל ההזוי-בזוי הזה הציע בשיא הרצינות לנסוע מת"א לנהריה דרך עפולה וקרית שמונה רק כדי להמנע
מנסיעה באוטובוס עירוני בתוך חיפה באותם ימים בודדים בשנה שיש השבתת רכבות.

זה אותו הזוי-בזוי שטוען שהוא בכלל ולחלוטי חלוטין לא משתמש בכסף מזומן.
 

raminec

New member
אני כמעט בטוח שבכל זאת יהיו איזה נוסע או

למה אתה נגד תח"צ 24 שעות ביממה ברציפות ?
כל עוד התחבורה הציבורית לא תפעל ברציפות 24 שעות ביממה, היא לא תוכל לשמש כחלופה לרכב הפרטי.
אני כמעט בטוח שבכל זאת יהיו איזה נוסע או
שניים שירצו בכל זאת לסע ברכבת הלא חיונית וחזרת התועלת הזו
 

down under

New member
ברור שלא, אדון נויברגר

שום תועלת? בכלל?!
ברור שלא, אדון נויברגר
אין שום תועלת בתחבורה ציבורית אם היא לא 24 שעות ביממה!!!
איפה אתה חי? היכן השכל שלך, רמי'ש?

אם אין תח"ץ 24 שעות ביממה הרי שלפחות 30 תמהונים הזויים (שחלקם אף בזויים) לא יוכלו לנסוע מאשקלון לכרמיאל באמצע הלילה.
או מקרית שמונה לקרית ארבע בשבת בצהריים.
תאמר לי בבקשה, רמי, האם אתה עיוור? אתה לא שם לב לדברים הללו?

חובה על המדינה לספק תח"ץ 24 שעות ביממה ואם היא לא עושה זאת אזי אין שום תועלת ולו הקטנה והקלושה ביותר בתחבורה הציבורית.
 

אורי404

New member
זה ה-א-ב של תח"צ חיוני

ברור שלא, אדון נויברגר
אין שום תועלת בתחבורה ציבורית אם היא לא 24 שעות ביממה!!!
איפה אתה חי? היכן השכל שלך, רמי'ש?

אם אין תח"ץ 24 שעות ביממה הרי שלפחות 30 תמהונים הזויים (שחלקם אף בזויים) לא יוכלו לנסוע מאשקלון לכרמיאל באמצע הלילה.
או מקרית שמונה לקרית ארבע בשבת בצהריים.
תאמר לי בבקשה, רמי, האם אתה עיוור? אתה לא שם לב לדברים הללו?

חובה על המדינה לספק תח"ץ 24 שעות ביממה ואם היא לא עושה זאת אזי אין שום תועלת ולו הקטנה והקלושה ביותר בתחבורה הציבורית.
זה ה-א-ב של תח"צ חיוני
1. שירות בשעות הלילה
2. שירות, שאפשר לשלם גם באשראי

כל עוד שני הדברים אלה לא קיימים, זהו לא באמת שירות חיוני של תחבורה ציבורית.

 

down under

New member
אורי, אני הייתי סרקאסטי/ציני

זה ה-א-ב של תח"צ חיוני
1. שירות בשעות הלילה
2. שירות, שאפשר לשלם גם באשראי

כל עוד שני הדברים אלה לא קיימים, זהו לא באמת שירות חיוני של תחבורה ציבורית.

אורי, אני הייתי סרקאסטי/ציני
אמנם אני בעד תח"ץ 24/7 וגם בשבתות אבל לעגתי לשטויות הנוראיות של ההוא עם האשראי בלי המזומן.
 

אורי404

New member
ברור, קובי

אורי, אני הייתי סרקאסטי/ציני
אמנם אני בעד תח"ץ 24/7 וגם בשבתות אבל לעגתי לשטויות הנוראיות של ההוא עם האשראי בלי המזומן.
ברור, קובי
גם אני הייתי בהמשך הסרקאסיזם/ציניות להתמכרות שלו ל-24 ביממה ולתשלום באשראי.
 

alantan

New member
שום 24X7, רק בלילה! ראה את הודעתי למעלה

ברור שלא, אדון נויברגר
אין שום תועלת בתחבורה ציבורית אם היא לא 24 שעות ביממה!!!
איפה אתה חי? היכן השכל שלך, רמי'ש?

אם אין תח"ץ 24 שעות ביממה הרי שלפחות 30 תמהונים הזויים (שחלקם אף בזויים) לא יוכלו לנסוע מאשקלון לכרמיאל באמצע הלילה.
או מקרית שמונה לקרית ארבע בשבת בצהריים.
תאמר לי בבקשה, רמי, האם אתה עיוור? אתה לא שם לב לדברים הללו?

חובה על המדינה לספק תח"ץ 24 שעות ביממה ואם היא לא עושה זאת אזי אין שום תועלת ולו הקטנה והקלושה ביותר בתחבורה הציבורית.
שום 24X7, רק בלילה! ראה את הודעתי למעלה
ביום האנשים צריכים לישון, בלילה הם זקוקים להגיע מעפולה לירוחם. ביום שהמסילות תשמשנה רק עבור משאות.
 

darkshadow1

New member
ובלי אוטובוסים עירוניים כמובן,

שום 24X7, רק בלילה! ראה את הודעתי למעלה
ביום האנשים צריכים לישון, בלילה הם זקוקים להגיע מעפולה לירוחם. ביום שהמסילות תשמשנה רק עבור משאות.
ובלי אוטובוסים עירוניים כמובן,
ובתשלום בכרטיס אשראי בלבד
 

raminec

New member
קשה לדעת כיום מה יהיו השיקולים התפעוליים

רכבת כרמיאל
ידוע אילו קווים יפעלו כשהמסילה לכרמיאל תושלם? האם יהיה קו ישיר לדרום? או רק עד חיפה. (והפוך)
קשה לדעת כיום מה יהיו השיקולים התפעוליים
ב- 2017. אפילו לא יודעים אם יהיה חשמול בקו הזה בעת הפתיחה שלו, או לא!
בכל מקרה, לפי איך שהציג מנהל הפרויקט, הקו מוגדר כקו חיפה-כרמיאל. לכן, ישנה סבירות גבוהה שזה יהיה מסלול הרכבות בקו.
מחיפה אפשר יהיה להחליף רכבת לתחנות הנוסעים בדרום.
 
גם הקו דרך שדרות,נתיבות ואופקים מוגדר

קשה לדעת כיום מה יהיו השיקולים התפעוליים
ב- 2017. אפילו לא יודעים אם יהיה חשמול בקו הזה בעת הפתיחה שלו, או לא!
בכל מקרה, לפי איך שהציג מנהל הפרויקט, הקו מוגדר כקו חיפה-כרמיאל. לכן, ישנה סבירות גבוהה שזה יהיה מסלול הרכבות בקו.
מחיפה אפשר יהיה להחליף רכבת לתחנות הנוסעים בדרום.
גם הקו דרך שדרות,נתיבות ואופקים מוגדר
קו אשקלון - באר שבע, אז זה אומר שהקו יתחיל ויסיים באשקלון?
 

raminec

New member
לפחות כרגע זו לא התוכנית

גם הקו דרך שדרות,נתיבות ואופקים מוגדר
קו אשקלון - באר שבע, אז זה אומר שהקו יתחיל ויסיים באשקלון?
לפחות כרגע זו לא התוכנית
מה שמתוכנן לפי ידיעתי זה הארכה של הרכבות שמגיעות מחולון בת ים לאשקלון לכיוון שדרות.
 

kobiz99

New member
לפי התנהלות העיניינים כנראה לא יהיה חישמול

קשה לדעת כיום מה יהיו השיקולים התפעוליים
ב- 2017. אפילו לא יודעים אם יהיה חשמול בקו הזה בעת הפתיחה שלו, או לא!
בכל מקרה, לפי איך שהציג מנהל הפרויקט, הקו מוגדר כקו חיפה-כרמיאל. לכן, ישנה סבירות גבוהה שזה יהיה מסלול הרכבות בקו.
מחיפה אפשר יהיה להחליף רכבת לתחנות הנוסעים בדרום.
לפי התנהלות העיניינים כנראה לא יהיה חישמול
בכלל באף קוו ב 2017
 

amirv

New member
קו חדש כרמיאל ירושלים (A1)

רכבת כרמיאל
ידוע אילו קווים יפעלו כשהמסילה לכרמיאל תושלם? האם יהיה קו ישיר לדרום? או רק עד חיפה. (והפוך)
קו חדש כרמיאל ירושלים (A1)
זו עד כמה שידוע לי הגישה התפעולית.

מאחר וגם המסילה לירושלים וגם המסילה לכרמיאל חייבות בחישמול. השלבים הראשונים של החישמול כוללים אותם ואת מסילת החוף בין תל אביב ל"כמעט עכו". בשלב מאוחר יותר כמובן שאמורה להיות מחושמלת כל הרשת.

צפה כמובן לעיכובים שונים שינבעו מהחישמול של הקטע המרכזי ואז סביר שבשלב ראשון תפעל הרכבת רק עד חיפה כדי שהמיסלה והתחנות שיהיו מוכנות לא יעמדו ריקות עוד שנה/שנתיים עד שחישמול הקטע המרכזי יושלם. כנ"ל לגבי ירושלים (אני מעריך שכרמיאל תשיג את ירושלים ותיפתח לפניה).
 

kobiz99

New member
הקוו לכרמיאל נבנה כקוו דיזלעם אפשרות הסבה ולא

קו חדש כרמיאל ירושלים (A1)
זו עד כמה שידוע לי הגישה התפעולית.

מאחר וגם המסילה לירושלים וגם המסילה לכרמיאל חייבות בחישמול. השלבים הראשונים של החישמול כוללים אותם ואת מסילת החוף בין תל אביב ל"כמעט עכו". בשלב מאוחר יותר כמובן שאמורה להיות מחושמלת כל הרשת.

צפה כמובן לעיכובים שונים שינבעו מהחישמול של הקטע המרכזי ואז סביר שבשלב ראשון תפעל הרכבת רק עד חיפה כדי שהמיסלה והתחנות שיהיו מוכנות לא יעמדו ריקות עוד שנה/שנתיים עד שחישמול הקטע המרכזי יושלם. כנ"ל לגבי ירושלים (אני מעריך שכרמיאל תשיג את ירושלים ותיפתח לפניה).
הקוו לכרמיאל נבנה כקוו דיזלעם אפשרות הסבה ולא
להפך
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה