רכבת ישראל לא אחראים
רכבת ישראל לא אחראים
היום יש מסיבת מתגייסים והם הודיעו שהם מתגברים רכבות. ובאמת הם תיגברו - רכבת דרומה שעוצרת בלוד ובקרית גת. מי שצריך לרחובות או ראשל"צ - יכול להתייבש. או כמובן לקחת מונית ספיישל. אז לפחות שלא יודיעו בגאווה שהם כאלה מתחשבים ושהם דאגו לתגבר. הם רק שכחו לציין שהתיגבור הוא מוגבל מאוד. חוסר אחריות מצידם.
רכבת ישראל לא אחראים
היום יש מסיבת מתגייסים והם הודיעו שהם מתגברים רכבות. ובאמת הם תיגברו - רכבת דרומה שעוצרת בלוד ובקרית גת. מי שצריך לרחובות או ראשל"צ - יכול להתייבש. או כמובן לקחת מונית ספיישל. אז לפחות שלא יודיעו בגאווה שהם כאלה מתחשבים ושהם דאגו לתגבר. הם רק שכחו לציין שהתיגבור הוא מוגבל מאוד. חוסר אחריות מצידם.