רכבת ישראל לא אחראים

  • פותח הנושא s.p.y
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

s.p.y

New member
רכבת ישראל לא אחראים

רכבת ישראל לא אחראים
היום יש מסיבת מתגייסים והם הודיעו שהם מתגברים רכבות. ובאמת הם תיגברו - רכבת דרומה שעוצרת בלוד ובקרית גת. מי שצריך לרחובות או ראשל"צ - יכול להתייבש. או כמובן לקחת מונית ספיישל. אז לפחות שלא יודיעו בגאווה שהם כאלה מתחשבים ושהם דאגו לתגבר. הם רק שכחו לציין שהתיגבור הוא מוגבל מאוד. חוסר אחריות מצידם.
 

OMER G17

New member
לא הבנתי איפה המסיבה ומה התלונה?

רכבת ישראל לא אחראים
היום יש מסיבת מתגייסים והם הודיעו שהם מתגברים רכבות. ובאמת הם תיגברו - רכבת דרומה שעוצרת בלוד ובקרית גת. מי שצריך לרחובות או ראשל"צ - יכול להתייבש. או כמובן לקחת מונית ספיישל. אז לפחות שלא יודיעו בגאווה שהם כאלה מתחשבים ושהם דאגו לתגבר. הם רק שכחו לציין שהתיגבור הוא מוגבל מאוד. חוסר אחריות מצידם.
לא הבנתי איפה המסיבה ומה התלונה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה