רכבת ישראל בדו"ח מבקר המדינה

מצב
הנושא נעול.
רכבת ישראל בדו"ח מבקר המדינה

רכבת ישראל בדו"ח מבקר המדינה
מעניין לקרוא את הפרק העוסק ברכבת ישראל בדו"ח מבקר המדינה. בין הנושאים שהועלו בדו"ח:משך הזמן של ביצוע פרוייקטים,כבישים שנסללו בתוואי המיועד לרכבת
,ביצוע לקוי של הקו לראש העין,לא קודם נושא הרכבת המונעת בחשמל,למרות שלפי הדו"ח רכבת כזאת שקטה יותר,זולה יותר ויעילה יותר.
 

oren*

New member
התייחסו לזה גם בתוכנית של אמנון לוי

רכבת ישראל בדו"ח מבקר המדינה
מעניין לקרוא את הפרק העוסק ברכבת ישראל בדו"ח מבקר המדינה. בין הנושאים שהועלו בדו"ח:משך הזמן של ביצוע פרוייקטים,כבישים שנסללו בתוואי המיועד לרכבת
,ביצוע לקוי של הקו לראש העין,לא קודם נושא הרכבת המונעת בחשמל,למרות שלפי הדו"ח רכבת כזאת שקטה יותר,זולה יותר ויעילה יותר.
התייחסו לזה גם בתוכנית של אמנון לוי
בפינה "חכמי חלם". משרד התחבורה לא מארגן את הדברים כראוי, ויש מצב שכספים שהוקצעו למסילות רכבת מועברים למע"צ שמשתמשת בהם לסלילת כבישים ובניית גשרים. חבל שהדברים במדינה הזו כל כך לא מאורגנים, דווקא בתקופה הזו היה אפשר להשקיע בפיתוח ובבניה של מסילות ותחנות חדשות.
 

nitsansh

New member
הפשלה הכי גדולה...

רכבת ישראל בדו"ח מבקר המדינה
מעניין לקרוא את הפרק העוסק ברכבת ישראל בדו"ח מבקר המדינה. בין הנושאים שהועלו בדו"ח:משך הזמן של ביצוע פרוייקטים,כבישים שנסללו בתוואי המיועד לרכבת
,ביצוע לקוי של הקו לראש העין,לא קודם נושא הרכבת המונעת בחשמל,למרות שלפי הדו"ח רכבת כזאת שקטה יותר,זולה יותר ויעילה יותר.
הפשלה הכי גדולה...
המחלף בצומת הולץ נבנה על שטח שבו היתה מתוכננת לעבור המסילה לראשל"צ. עכשו אין שם מקום לבנות את המסילה, אלא אם יזיזו את בי"ס הולץ, ולא נראה שיעשו את זה בזמן הקרוב... למי שיודע... האם יש תואי חלופי? אולי מהצד המזרחי של בי"ס?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה