השיפועים הבעייתים הם בערך מסוף
א.ת בר לב(בקו אורך) ועד לצומת גילון, היה אפשרי לעשות מנהרה קצרה יותר(אפילו מ/עד מזרח מג'ד אל כרום) אך זה היה דורש שיפוע של 3.3 אחוז והנחיות התכנון השמרניות של הרכבת קובעות מקס' של 2.5 אחוז.
השיפועים הבעייתים הם בערך מסוףנראה לי שהשיפועים הם אחרי הקטע הזה
אני חושב שהמנהרה הייתה אמורה להיות קצרה יותר.
בקטע הזה המסילה הייתה אמורה לעבור איפה שהבתים
ורק אחר כך להיכנס למנהרה
א.ת בר לב(בקו אורך) ועד לצומת גילון, היה אפשרי לעשות מנהרה קצרה יותר(אפילו מ/עד מזרח מג'ד אל כרום) אך זה היה דורש שיפוע של 3.3 אחוז והנחיות התכנון השמרניות של הרכבת קובעות מקס' של 2.5 אחוז.