טעות "שמעתי"רכבת ביפו
האם היתה פעם (שמיתי) רכבת ביפו ?? איפה יהא עברה ? איפה היתה התחנה ? מאיזה שנה ועד איזה שנה היתה הרכבת ? באיזה רחובות או אזורים היא עברה ? האם קו הרכבת התחבר לאיילון ? או לאזור ? תודה לעוזרים.
אנילא יודע על זה יותר מדי חוץ מזהרכבת ביפו
האם היתה פעם (שמיתי) רכבת ביפו ?? איפה יהא עברה ? איפה היתה התחנה ? מאיזה שנה ועד איזה שנה היתה הרכבת ? באיזה רחובות או אזורים היא עברה ? האם קו הרכבת התחבר לאיילון ? או לאזור ? תודה לעוזרים.
היתה ובני הספל יכול לספר לכםרכבת ביפו
האם היתה פעם (שמיתי) רכבת ביפו ?? איפה יהא עברה ? איפה היתה התחנה ? מאיזה שנה ועד איזה שנה היתה הרכבת ? באיזה רחובות או אזורים היא עברה ? האם קו הרכבת התחבר לאיילון ? או לאזור ? תודה לעוזרים.
הרכבת פעלה מיפו לירושלים מאז שנתהיתה ובני הספל יכול לספר לכם
הדרומי מהמחשב שלו עד שהקו או המחשב יפלו שוב ליגון השאולה.
התחנה הייתה בחצר האחוריתהרכבת פעלה מיפו לירושלים מאז שנת
1892. היא עברה מבית הדר לכיוון יפו, ובתחילת רחוב יהודה הלוי, על הגשר של רחוב שלוש (נוה צדק) ניתן לראות את שרידי המסילה. המסילה עברה ברחוב רזיאל, אז בוסטרוס.
אז מתי יש סיור לאורך התווי של הרכבתהיתה ובני הספל יכול לספר לכם
הדרומי מהמחשב שלו עד שהקו או המחשב יפלו שוב ליגון השאולה.
קו הרכבת ביפורכבת ביפו
האם היתה פעם (שמיתי) רכבת ביפו ?? איפה יהא עברה ? איפה היתה התחנה ? מאיזה שנה ועד איזה שנה היתה הרכבת ? באיזה רחובות או אזורים היא עברה ? האם קו הרכבת התחבר לאיילון ? או לאזור ? תודה לעוזרים.
תוספות: המסילה בין נמל יפו לתחנת יפקו הרכבת ביפו
כמו שכבר ענו, אכן היתה פעם מסילת ברזל פעילה ביפו, ואפילו תחנה גדולה, ולמעשה. קו הרכבת בין יפו לירושלים הי הקו הרכבת הראשון שנפתח בארץ (ספטמבר 1892) ותחנת יפו היתה הראשונה שנבנתה במזרח התיכון (למעט תורכיה ומצרים). הרכבות התחילו לפעול כבר בשנת 1891, עוד לפני השלמת הקו כולו, ובמסגרת הקמת הקו (שתיאורו הופיע בהודעה אחרת בשרשור), נבנה גם קו מרציפי נמל יפו אל התחנה, שפורק לאחר השלמת העבודות. הקו האמור נבנה עם מסילה ברוחב מטר אחד. במלחמת העולם הראשונה השתלט הצבא התורכי על קו יפו-ירושלים (שהיה בבעלות פרטית צרפתית) ופירק את החלק שבין לוד ליפו בכדי להשתמש בחומרים להקמת קו הרכבת לבאר שבע והסיני. לאחר המלחמה חודש הקו מלוד לתחנת יפו, בהתחלה עם מסילה צרה זמנית ולאחר מכן עם מסילה תקנית (ברוחב הנהוג עד היום בארץ - 143.5 ס"מ) וכן נבנתה מסילה צרה (60 ס"מ) מתחנת יפו אל נמל יפו, אם כי היא נסגרה בשנות ה-20. הקטע שבין יפו לתחנת תל אביב המקורית ('בית הדר' או 'תל אביב דרום', ליד רחוב הרכבת) נסגר לאחר קום המדינה, ותחנת תל אביב עצמה נסגרה ב-1970 כשנפתחה תחנת תל אביב דרום המוכרת לנו כיום. בתקופה בה פעל הקו ליפו לא היה עדיין קו הרכבת המוכר לנו כיום לאורך האיילון - הוא נפתח רק בשנת 1993, ולכן ברור שלא היה 'חיבור' ביניהם. פרטים רבים מאוד על תחנת יפו, כוללל שרטוטים מפורטים מכך מיני תקופות ניתן למצוא בארכיון מוזיאון הרכבת בחיפה.
מעניין,תוספות: המסילה בין נמל יפו לתחנת יפ
יפו נסגרה בשנת 1927. מסילת הברזל בין יפו לתל-אביב דרום (בית-הדר) היתה פעילה עדיין בשנת 1955 למעבר כלים הנדסיים ו/או קטרים בודדים. רשמית, נסגר הקו במאי 1948 אך המסילה המשיכה להיות טיפ-טיפה פעילה עד למרס 1955 לפחות. פרוק המסילה התרחש בשנות ה- 50 אם כי הקטעים בשדרות רוטשילד פורקו רק בשנות ה- 60 ועד לשנת 1966. קיימות עדויות רבות על פעילות במסילה זו בשנים 1954 ו- 1955. בסמוך למסילה ליד רחוב אלנבי היתה מספרה. הספר היה חובב רכבת ותיעד במחברתו רכבות שעברו במקום. המחברת מצויה כיום בארכיון אביתר. סבתא שלי ז"ל היתה חובבת רכבות ואוטובוסים כבדה וכאשר סגר מר מרסל את מספרתו הוא העניק לסבתא בלה את המחברת לנכד שכבר אז בגיל 7 תיעד וצילם אוטובוסים של דן ברחבי תל-אביב וכמובן רכבות. אני גם זוכר את הרכבת האחרונה שיצאה מבית-הדר. פשוט הייתי שם עם...סבתא בלה שעקבה בזמנו אחר כל הפעילות של מוסך דן ברחוב ארלוזורוב בתל-אביב. היא פשוט גרה ממול וגם המחברות שלה בנושא עברו אלי ותאמינו לי: מופיעים שםפ תאריכי כניסה לשרות של כל טייגר בדן.
לא רק הנכד אוהב מסתבר שגם הסבתאתוספות: המסילה בין נמל יפו לתחנת יפ
יפו נסגרה בשנת 1927. מסילת הברזל בין יפו לתל-אביב דרום (בית-הדר) היתה פעילה עדיין בשנת 1955 למעבר כלים הנדסיים ו/או קטרים בודדים. רשמית, נסגר הקו במאי 1948 אך המסילה המשיכה להיות טיפ-טיפה פעילה עד למרס 1955 לפחות. פרוק המסילה התרחש בשנות ה- 50 אם כי הקטעים בשדרות רוטשילד פורקו רק בשנות ה- 60 ועד לשנת 1966. קיימות עדויות רבות על פעילות במסילה זו בשנים 1954 ו- 1955. בסמוך למסילה ליד רחוב אלנבי היתה מספרה. הספר היה חובב רכבת ותיעד במחברתו רכבות שעברו במקום. המחברת מצויה כיום בארכיון אביתר. סבתא שלי ז"ל היתה חובבת רכבות ואוטובוסים כבדה וכאשר סגר מר מרסל את מספרתו הוא העניק לסבתא בלה את המחברת לנכד שכבר אז בגיל 7 תיעד וצילם אוטובוסים של דן ברחבי תל-אביב וכמובן רכבות. אני גם זוכר את הרכבת האחרונה שיצאה מבית-הדר. פשוט הייתי שם עם...סבתא בלה שעקבה בזמנו אחר כל הפעילות של מוסך דן ברחוב ארלוזורוב בתל-אביב. היא פשוט גרה ממול וגם המחברות שלה בנושא עברו אלי ותאמינו לי: מופיעים שםפ תאריכי כניסה לשרות של כל טייגר בדן.
אחלה תמונה. גנבתי אותה מיד !לא רק הנכד אוהב מסתבר שגם הסבתא
תוספות: המסילה בין נמל יפו לתחנת יפ
יפו נסגרה בשנת 1927. מסילת הברזל בין יפו לתל-אביב דרום (בית-הדר) היתה פעילה עדיין בשנת 1955 למעבר כלים הנדסיים ו/או קטרים בודדים. רשמית, נסגר הקו במאי 1948 אך המסילה המשיכה להיות טיפ-טיפה פעילה עד למרס 1955 לפחות. פרוק המסילה התרחש בשנות ה- 50 אם כי הקטעים בשדרות רוטשילד פורקו רק בשנות ה- 60 ועד לשנת 1966. קיימות עדויות רבות על פעילות במסילה זו בשנים 1954 ו- 1955. בסמוך למסילה ליד רחוב אלנבי היתה מספרה. הספר היה חובב רכבת ותיעד במחברתו רכבות שעברו במקום. המחברת מצויה כיום בארכיון אביתר. סבתא שלי ז"ל היתה חובבת רכבות ואוטובוסים כבדה וכאשר סגר מר מרסל את מספרתו הוא העניק לסבתא בלה את המחברת לנכד שכבר אז בגיל 7 תיעד וצילם אוטובוסים של דן ברחבי תל-אביב וכמובן רכבות. אני גם זוכר את הרכבת האחרונה שיצאה מבית-הדר. פשוט הייתי שם עם...סבתא בלה שעקבה בזמנו אחר כל הפעילות של מוסך דן ברחוב ארלוזורוב בתל-אביב. היא פשוט גרה ממול וגם המחברות שלה בנושא עברו אלי ותאמינו לי: מופיעים שםפ תאריכי כניסה לשרות של כל טייגר בדן.
אני מגלה לכם סוד לא טוב !!!!!!!!!!מדהים
לא עליה המציאו את האימרה: "לו לסבתא היו גלגלים היא היתה אוטובוס" אחלה של סבתא.
צריך להעמיד את סבתא שלך (ז"ל)אני מגלה לכם סוד לא טוב !!!!!!!!!!
סבתא שלי היא זו שלימדה אותי לעשן !!!! אמא שלי לא סולחת לה על זה עד היום !!! היינו הולכים ביחד לתעד את האוטובוסים של דן, אני הייתי בן 7 וכבר אז לקחתי שכתות. היינו הולכים עם המחברת למנהל הסניף בארלוזורוב ומעתיקים את מכלול נתוני המוסך על כל אוטובוס. בדרך, ליד הבית שבו סבתא גרה ברחוב בן-יהודה 152, היתה מכולת. שם קניתי את הסיגריות הראשונות שלי. היתה להן עטיפה כתומה ולא זכור לי שמן.
כמובן ששחכתי את הצריך להעמיד את סבתא שלך (ז"ל)
למשפט על שידול קטין
גם אמא שלי חושבת ככהצריך להעמיד את סבתא שלך (ז"ל)
למשפט על שידול קטין
נו שווין אגרוסיה מציאהגם אמא שלי חושבת ככה
מעניין ביותר אביתר!!תוספות: המסילה בין נמל יפו לתחנת יפ
יפו נסגרה בשנת 1927. מסילת הברזל בין יפו לתל-אביב דרום (בית-הדר) היתה פעילה עדיין בשנת 1955 למעבר כלים הנדסיים ו/או קטרים בודדים. רשמית, נסגר הקו במאי 1948 אך המסילה המשיכה להיות טיפ-טיפה פעילה עד למרס 1955 לפחות. פרוק המסילה התרחש בשנות ה- 50 אם כי הקטעים בשדרות רוטשילד פורקו רק בשנות ה- 60 ועד לשנת 1966. קיימות עדויות רבות על פעילות במסילה זו בשנים 1954 ו- 1955. בסמוך למסילה ליד רחוב אלנבי היתה מספרה. הספר היה חובב רכבת ותיעד במחברתו רכבות שעברו במקום. המחברת מצויה כיום בארכיון אביתר. סבתא שלי ז"ל היתה חובבת רכבות ואוטובוסים כבדה וכאשר סגר מר מרסל את מספרתו הוא העניק לסבתא בלה את המחברת לנכד שכבר אז בגיל 7 תיעד וצילם אוטובוסים של דן ברחבי תל-אביב וכמובן רכבות. אני גם זוכר את הרכבת האחרונה שיצאה מבית-הדר. פשוט הייתי שם עם...סבתא בלה שעקבה בזמנו אחר כל הפעילות של מוסך דן ברחוב ארלוזורוב בתל-אביב. היא פשוט גרה ממול וגם המחברות שלה בנושא עברו אלי ותאמינו לי: מופיעים שםפ תאריכי כניסה לשרות של כל טייגר בדן.
הייתה גם מסילה שהובילה מתחנת יפורכבת ביפו
האם היתה פעם (שמיתי) רכבת ביפו ?? איפה יהא עברה ? איפה היתה התחנה ? מאיזה שנה ועד איזה שנה היתה הרכבת ? באיזה רחובות או אזורים היא עברה ? האם קו הרכבת התחבר לאיילון ? או לאזור ? תודה לעוזרים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.