רכבת באר שבע

מצב
הנושא נעול.

gay1982

New member
רכבת באר שבע

רכבת באר שבע
מישהו מוכן להגיד לי למה נגמר השירות בקו לבאר שבע בשעה כל כך מוקדמת.. גם בשעון קיץ. ירושלים לעומת זאת רכבת אחרונה מגיעה בשעה 17:00 בשעון קיץ ויוצאת בשעה 15:00 בשעון קיץ. הרי ירושלים היא עיר דתית יות רמבאר שבע - ועדיין מפלים את באר שבע. כנ"ל במוצ"ש שמירושלים יוצאות שני רכבות ומבאר שבע שזה קו הרבה יותר עמו סיוצאת אחת לתל אביב. ושלא יגידו שזה בגלל תנועת המשא . כי אני יודע כעובדה שחצי שעה אחרי שהרכבת האחרונה נכנסת לבאר שבע מרכז נועלים את תחנת באר שבע צפון ( כן כן נועלים וגם יש אזעקה
) , והרי כדי שתהיה תנועת משא צריך להיות אתת בבאר שבע צפון. למישהו י שמושג למה זה?
 

fireman

New member
יש לזה הסבר הגיוני אחד

רכבת באר שבע
מישהו מוכן להגיד לי למה נגמר השירות בקו לבאר שבע בשעה כל כך מוקדמת.. גם בשעון קיץ. ירושלים לעומת זאת רכבת אחרונה מגיעה בשעה 17:00 בשעון קיץ ויוצאת בשעה 15:00 בשעון קיץ. הרי ירושלים היא עיר דתית יות רמבאר שבע - ועדיין מפלים את באר שבע. כנ"ל במוצ"ש שמירושלים יוצאות שני רכבות ומבאר שבע שזה קו הרבה יותר עמו סיוצאת אחת לתל אביב. ושלא יגידו שזה בגלל תנועת המשא . כי אני יודע כעובדה שחצי שעה אחרי שהרכבת האחרונה נכנסת לבאר שבע מרכז נועלים את תחנת באר שבע צפון ( כן כן נועלים וגם יש אזעקה
) , והרי כדי שתהיה תנועת משא צריך להיות אתת בבאר שבע צפון. למישהו י שמושג למה זה?
יש לזה הסבר הגיוני אחד
כל הרכבות מבאר שבע ואל באר שבע בימי שישי הן רכבות שעושות את קו באר שבע נהריה כרכבת אחת (ללא החלפות בדרך כך שיש מספר רכבות שעובדות על כל הקו הזה. היות וזמן הנסיעה מבאר שבע לנהריה הוא פי כמה יותר ארוך מזמן הנסיעה מתל אביב לירושלים למשל יש פחות גמישות בתכנון הלו"ז....כך גם לגבי הרכבות בכיוון ההפוך.הרכבת האחרונה שיוצאת מבאר שבע יוצא בשעה 12:38 ומגיעה לנהריה ב15:50 שזה כבר קרוב מאוד לכניסת השבת. אם הרכבת הזאת תצא בחזרה לבאר שבע מרכז היא מגיעה כבר אחרי כניסת השבת תוספות בקו הזה יכולות להתבצע אם הרכבות או חלקן לפחות יסימו את נסיעתן באחת מתחנות ת"א ותחזור בחזרה לבאר שבע.
 

idos2

New member
אף אחד לא ביקש ממנה שתחזור

יש לזה הסבר הגיוני אחד
כל הרכבות מבאר שבע ואל באר שבע בימי שישי הן רכבות שעושות את קו באר שבע נהריה כרכבת אחת (ללא החלפות בדרך כך שיש מספר רכבות שעובדות על כל הקו הזה. היות וזמן הנסיעה מבאר שבע לנהריה הוא פי כמה יותר ארוך מזמן הנסיעה מתל אביב לירושלים למשל יש פחות גמישות בתכנון הלו"ז....כך גם לגבי הרכבות בכיוון ההפוך.הרכבת האחרונה שיוצאת מבאר שבע יוצא בשעה 12:38 ומגיעה לנהריה ב15:50 שזה כבר קרוב מאוד לכניסת השבת. אם הרכבת הזאת תצא בחזרה לבאר שבע מרכז היא מגיעה כבר אחרי כניסת השבת תוספות בקו הזה יכולות להתבצע אם הרכבות או חלקן לפחות יסימו את נסיעתן באחת מתחנות ת"א ותחזור בחזרה לבאר שבע.
אף אחד לא ביקש ממנה שתחזור
אבל מה יקרה אם בשעה 13:38 תצא רכבת נוספת? היא עדיין תגיע לנהריה ב16:50 - הרבה לפני כניסת השבת בסביבות השעה 7 בערב. ובכלל - למה בשעות חורף הרכבת של 12:38 לא קיימת והיא יוצאת רק מתל אביב!? ובמיוחד בכיוון ההפוך, שם הרכבת האחרונה שמגיע לב"ש בשעון קיץ זה ב13:22, 5 וחצי שעות לפני כניסת השבת!!! זה לא שיש לרכבת מחסור בציוד נייד בימי שישי, יש להם מספיק רכבות כדי להפעיל בקו, אפילו אם זה רק מת"א לב"ש זה עדיף מכלום...
 

gay1982

New member
תגובה

אף אחד לא ביקש ממנה שתחזור
אבל מה יקרה אם בשעה 13:38 תצא רכבת נוספת? היא עדיין תגיע לנהריה ב16:50 - הרבה לפני כניסת השבת בסביבות השעה 7 בערב. ובכלל - למה בשעות חורף הרכבת של 12:38 לא קיימת והיא יוצאת רק מתל אביב!? ובמיוחד בכיוון ההפוך, שם הרכבת האחרונה שמגיע לב"ש בשעון קיץ זה ב13:22, 5 וחצי שעות לפני כניסת השבת!!! זה לא שיש לרכבת מחסור בציוד נייד בימי שישי, יש להם מספיק רכבות כדי להפעיל בקו, אפילו אם זה רק מת"א לב"ש זה עדיף מכלום...
תגובה
אף אח דלא ביקש מהרכבת להוסיף רכבות בקו באר שבע נהריה . ביקשנו בקו באר שבע תל אביב. אני יודע כאחד שעבד קרוב מאוד למתכנני התפעול ברכבת במשך 5 שנים , שזאת לא בעיה להוציא כמה מערכים שמסיימים בלו דלהמשיך אותם לבאר שבע . ואז את המערכים שהגיעו לבאר שבע להחזיר לתל אביב כרכבות עם נוסעים וללוד כמערכים ריקים. זמן הנסיעה מתל אביב לבאר שבע עם המתנה בבאר שבע מרכז וחזרה לתל אביב הוא 3 שעות בלבד! אז עם הרכבת רוצה היא יכולה להפעיל את זה. ועוד משהו - ביום שבת עובדים בתחנת באר שבע צפון כדי לבנות את התחנה החדשה ומשתמשים ברכבת משא שעומדת בתחנה ובכמה כלים הנדסיים, ובשביל זה צריך נהגים - אני כמה פעמים ראיתי את זה . אז עם הרכבת רוצה היא יכולה להפעיל עוד כמה רכבות מבאר שבע וחזור ביום שישי. אבל יש אחר - כולנו יודעים שעובדי התחנה בבאר שבע צפון ( נהגים , אתתים , עתקים ) מתנהלים כשכונה בתחנה, אז לפי מה שאני חושב הם החליטו שלא מתאים להם לעבוד ביום שישי אחרי 2 אז הרכבת לא תביא צוותים מלוד ותחזיר אותם - היא מעדיפה לסיים את התנועה מוקדם מאוד ביחס לשאר הקווים.
 

mucool2

New member
אתה צודק. כתבת על כך לר"י?

תגובה
אף אח דלא ביקש מהרכבת להוסיף רכבות בקו באר שבע נהריה . ביקשנו בקו באר שבע תל אביב. אני יודע כאחד שעבד קרוב מאוד למתכנני התפעול ברכבת במשך 5 שנים , שזאת לא בעיה להוציא כמה מערכים שמסיימים בלו דלהמשיך אותם לבאר שבע . ואז את המערכים שהגיעו לבאר שבע להחזיר לתל אביב כרכבות עם נוסעים וללוד כמערכים ריקים. זמן הנסיעה מתל אביב לבאר שבע עם המתנה בבאר שבע מרכז וחזרה לתל אביב הוא 3 שעות בלבד! אז עם הרכבת רוצה היא יכולה להפעיל את זה. ועוד משהו - ביום שבת עובדים בתחנת באר שבע צפון כדי לבנות את התחנה החדשה ומשתמשים ברכבת משא שעומדת בתחנה ובכמה כלים הנדסיים, ובשביל זה צריך נהגים - אני כמה פעמים ראיתי את זה . אז עם הרכבת רוצה היא יכולה להפעיל עוד כמה רכבות מבאר שבע וחזור ביום שישי. אבל יש אחר - כולנו יודעים שעובדי התחנה בבאר שבע צפון ( נהגים , אתתים , עתקים ) מתנהלים כשכונה בתחנה, אז לפי מה שאני חושב הם החליטו שלא מתאים להם לעבוד ביום שישי אחרי 2 אז הרכבת לא תביא צוותים מלוד ותחזיר אותם - היא מעדיפה לסיים את התנועה מוקדם מאוד ביחס לשאר הקווים.
אתה צודק. כתבת על כך לר"י?
 

gay1982

New member
לא כתבתי

אתה צודק. כתבת על כך לר"י?
לא כתבתי
לא כתבתי כי ידעתי שזה לא יעזור, האני עבדתי במשך 5 שנים קרוב להנהלת הרכבת ולחבר'ה בבאר שבע בפרט. ואני יודע שזה לא יעזור כי החבר'ה בבאר שבע בעלי כח גדול מאדו ברכבת.
 

mucool2

New member
לפחות לא יזיק!

לא כתבתי
לא כתבתי כי ידעתי שזה לא יעזור, האני עבדתי במשך 5 שנים קרוב להנהלת הרכבת ולחבר'ה בבאר שבע בפרט. ואני יודע שזה לא יעזור כי החבר'ה בבאר שבע בעלי כח גדול מאדו ברכבת.
לפחות לא יזיק!
בד"כ הם מגיבים, ולפעמים אפילו לעניין! גם אם השירות לא ישתפר, לפחות תקבל תשובה יפה ומנומקת היטב שתסביר למה זה בלתי אפשרי... בכל זאת, לפעמים אפילו משפרים את השירות. דוגמה: הארכת חלק מהקווים מחיפה מרכז ללב המפרץ בלו"ז החדש. זה בטח בא בלחץ הנוסעים! מה אני מנסה להגיד זה שלהתייאש מראש בטח לא יעזור, ולנסות לא יזיק.
 
לא כ"כ קשור...

יש לזה הסבר הגיוני אחד
כל הרכבות מבאר שבע ואל באר שבע בימי שישי הן רכבות שעושות את קו באר שבע נהריה כרכבת אחת (ללא החלפות בדרך כך שיש מספר רכבות שעובדות על כל הקו הזה. היות וזמן הנסיעה מבאר שבע לנהריה הוא פי כמה יותר ארוך מזמן הנסיעה מתל אביב לירושלים למשל יש פחות גמישות בתכנון הלו"ז....כך גם לגבי הרכבות בכיוון ההפוך.הרכבת האחרונה שיוצאת מבאר שבע יוצא בשעה 12:38 ומגיעה לנהריה ב15:50 שזה כבר קרוב מאוד לכניסת השבת. אם הרכבת הזאת תצא בחזרה לבאר שבע מרכז היא מגיעה כבר אחרי כניסת השבת תוספות בקו הזה יכולות להתבצע אם הרכבות או חלקן לפחות יסימו את נסיעתן באחת מתחנות ת"א ותחזור בחזרה לבאר שבע.
לא כ"כ קשור...
הרכבת האחרונה לב"ש יוצאת מת"א בסביבות 11, ז"א שהיא מגיעה לפני 13:00 (בשעון קיץ, בשעון חורף יותר מוקדם). זה באמת מוזר, אבל ביום שיש יוצאים אוטובוסים מהתח"מ החדשה בת"א כל רבע שעה, ויש גם את קו 380 מארלוזורוב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה