"רכבת אל החלם!!" (נגב)-סיכום!|חבול

מצב
הנושא נעול.
"רכבת אל החלם!!" (נגב)-סיכום!|חבול

"רכבת אל החלם!!" (נגב)-סיכום!|חבול
אז ככה, ראיתי את הפרסומים של "רכבת אל הנגב" ואמרתי שניקח את המחמולה (חחח) יצאנו אני, אחותי, אמא שלי, חבר שלי, עוד חבר שלי, עוד חברה של אמא שלי, בן שלה+עוד בן שלה... 8:18- תחנת סגולה, עולים על מערך IC3 (בודד) נסיעה עוברת חלק ומצוין. 8:32-מגיעים למרכז, עולים למעלה, לוקחים תכרטיסים ואומרים לנו עוד כמה דקות הרכבת של הנגב תכנס לרציף מספר 2, אמא קונה קפה קטן ואנחנו מגיעים לרציף מתיישבים, ואז!!! חשכו עייני, לא האמנתי למה שאני רואה... - למרות כל הפרסומים עם ציור של דאבל-דק איזו רכבת קיבלנו, 2 ניחושים , IC? לא!!! פוש-פול? לא!! אלא את הקרונות פח, אלו בצבע כחול מתפרק שהדלתות נפתחות ביד... 9:25- לקח לי כמה שניות לצאת מההלם, בקיצור היתיישבנו ואני חייב לציין שברכבת היה ריח של עובש וממש ריח מבחיל.... התחלנו לסוע אחרי בערך 5 דקות, והנסיעה הזאת היתה הסיוט של חיי, גם ארוכה פי 2, (2 שעות ו 13 דק מתא-לבאר שבע בלי לעצור בתחנה אחת) עם רכבת מסריחה, מתפרקת ומה לא, לבסוף ירדנו בבאר שבע ומשם היו חבילות התיור שלא אכנס אל מה היה בהם כעת, אבל אוכל לספר בקצרה על תכנון נכון בכלליות של הזמן, ובדרך חזרה, אותה רכבת, אותו סיוט, ואותה דרך שלא נגמרת עם קטר ישן, ירדנו שוב במרכז, ועלינו על IC3 ושם היתה אטרקציה, הדלת של הנהג היתה פתוחה, וכל הדרך הצצנו לתא הנהג... ככה עבר עוד יום בחול המועד.... אמא שלי מוסיפה: "המזגן לא עבד קטע מסויים בדרך חזרה ובפשוט הרגשתי כמו בהמה, ממש היה חום גיהנום " סיכום: "רק חבל שבפרסומות הראו את הרכבת הזאת עם השני קומות, ונתנו לנו חרטא שנוסעת לאט ואנחנו נוסעים יותר זמן" (נוסע שישב ליידי)
 
הכניסה לרכבת בבוקר

"רכבת אל החלם!!" (נגב)-סיכום!|חבול
אז ככה, ראיתי את הפרסומים של "רכבת אל הנגב" ואמרתי שניקח את המחמולה (חחח) יצאנו אני, אחותי, אמא שלי, חבר שלי, עוד חבר שלי, עוד חברה של אמא שלי, בן שלה+עוד בן שלה... 8:18- תחנת סגולה, עולים על מערך IC3 (בודד) נסיעה עוברת חלק ומצוין. 8:32-מגיעים למרכז, עולים למעלה, לוקחים תכרטיסים ואומרים לנו עוד כמה דקות הרכבת של הנגב תכנס לרציף מספר 2, אמא קונה קפה קטן ואנחנו מגיעים לרציף מתיישבים, ואז!!! חשכו עייני, לא האמנתי למה שאני רואה... - למרות כל הפרסומים עם ציור של דאבל-דק איזו רכבת קיבלנו, 2 ניחושים , IC? לא!!! פוש-פול? לא!! אלא את הקרונות פח, אלו בצבע כחול מתפרק שהדלתות נפתחות ביד... 9:25- לקח לי כמה שניות לצאת מההלם, בקיצור היתיישבנו ואני חייב לציין שברכבת היה ריח של עובש וממש ריח מבחיל.... התחלנו לסוע אחרי בערך 5 דקות, והנסיעה הזאת היתה הסיוט של חיי, גם ארוכה פי 2, (2 שעות ו 13 דק מתא-לבאר שבע בלי לעצור בתחנה אחת) עם רכבת מסריחה, מתפרקת ומה לא, לבסוף ירדנו בבאר שבע ומשם היו חבילות התיור שלא אכנס אל מה היה בהם כעת, אבל אוכל לספר בקצרה על תכנון נכון בכלליות של הזמן, ובדרך חזרה, אותה רכבת, אותו סיוט, ואותה דרך שלא נגמרת עם קטר ישן, ירדנו שוב במרכז, ועלינו על IC3 ושם היתה אטרקציה, הדלת של הנהג היתה פתוחה, וכל הדרך הצצנו לתא הנהג... ככה עבר עוד יום בחול המועד.... אמא שלי מוסיפה: "המזגן לא עבד קטע מסויים בדרך חזרה ובפשוט הרגשתי כמו בהמה, ממש היה חום גיהנום " סיכום: "רק חבל שבפרסומות הראו את הרכבת הזאת עם השני קומות, ונתנו לנו חרטא שנוסעת לאט ואנחנו נוסעים יותר זמן" (נוסע שישב ליידי)
הכניסה לרכבת בבוקר
 
תגובה

קירות מתפרקים
תגובה
בזיון לשמו!!! קל להניח מה היו השיקולים של רכבת ישראל: 1) היוצאים לטיול כבר נרשמו ושילמו, והמבצע מסתיים עוד כמה ימים. לכן הכול כבר שווק, ואין יותר צורך בפירסומת. לעומת זאת בקווי הנוסעים הרכבת שואפת כל הזמן להעלות את כמות הנוסעים, ולכן צריכה לשווק את הקווים. 2) הרכבות התקינות והחדשות כבר משולבות במערך השירות הסדיר. על-מנת לא לבצע שינויים בתיכנון התנועה, בחרו לתת לכם רכבת רזרבית ישנה. 3) יתכן גם שהגוף שהזמין את הטיול מרכבת ישראל, העדיף לשלם פחות תמורת רכבת גרועה יותר.
 
בושה- גם לדעתי ../images/Emo123.gif../images/Emo122.gif../images/Emo5.gif

תגובה
בזיון לשמו!!! קל להניח מה היו השיקולים של רכבת ישראל: 1) היוצאים לטיול כבר נרשמו ושילמו, והמבצע מסתיים עוד כמה ימים. לכן הכול כבר שווק, ואין יותר צורך בפירסומת. לעומת זאת בקווי הנוסעים הרכבת שואפת כל הזמן להעלות את כמות הנוסעים, ולכן צריכה לשווק את הקווים. 2) הרכבות התקינות והחדשות כבר משולבות במערך השירות הסדיר. על-מנת לא לבצע שינויים בתיכנון התנועה, בחרו לתת לכם רכבת רזרבית ישנה. 3) יתכן גם שהגוף שהזמין את הטיול מרכבת ישראל, העדיף לשלם פחות תמורת רכבת גרועה יותר.
בושה- גם לדעתי

אבל היוזם של הטיול הוא רכבת ישראל אז זה די מצחיק....
 

harelc

New member
היוזם רכבת ישראל?!

בושה- גם לדעתי

אבל היוזם של הטיול הוא רכבת ישראל אז זה די מצחיק....
היוזם רכבת ישראל?!
עד כמה שהצלחתי להבין מי שעומד מאחורי זה, ומי שגם שיווק את זה, זה המועצה לקידום התיירות בנגב (או משהו דומה, לא יודע את השם המדויק). רכבת ישראל שימשה פה בתפקיד משני בתור ספקית התחבורה. כל זאת לא גורע לרגע מהחלמאות האדירה שבשיבוץ קרונות ישנים לנסיעה שכזו, שהיא בעלת פרופיל יחסי ציבור גבוה כל כך. אכן, כל חברת רכבות אחרת הייתה משבצת לנסיעה את הרכבת הטובה ביותר שבנמצא, וההחלטה הזאת גורמת לי לפקפק בשכל הישר של האנשים ברכבת ישראל. הראל
 

oren*

New member
בושה וחרפה, אברר אם יש אפשרות לקבל

"רכבת אל החלם!!" (נגב)-סיכום!|חבול
אז ככה, ראיתי את הפרסומים של "רכבת אל הנגב" ואמרתי שניקח את המחמולה (חחח) יצאנו אני, אחותי, אמא שלי, חבר שלי, עוד חבר שלי, עוד חברה של אמא שלי, בן שלה+עוד בן שלה... 8:18- תחנת סגולה, עולים על מערך IC3 (בודד) נסיעה עוברת חלק ומצוין. 8:32-מגיעים למרכז, עולים למעלה, לוקחים תכרטיסים ואומרים לנו עוד כמה דקות הרכבת של הנגב תכנס לרציף מספר 2, אמא קונה קפה קטן ואנחנו מגיעים לרציף מתיישבים, ואז!!! חשכו עייני, לא האמנתי למה שאני רואה... - למרות כל הפרסומים עם ציור של דאבל-דק איזו רכבת קיבלנו, 2 ניחושים , IC? לא!!! פוש-פול? לא!! אלא את הקרונות פח, אלו בצבע כחול מתפרק שהדלתות נפתחות ביד... 9:25- לקח לי כמה שניות לצאת מההלם, בקיצור היתיישבנו ואני חייב לציין שברכבת היה ריח של עובש וממש ריח מבחיל.... התחלנו לסוע אחרי בערך 5 דקות, והנסיעה הזאת היתה הסיוט של חיי, גם ארוכה פי 2, (2 שעות ו 13 דק מתא-לבאר שבע בלי לעצור בתחנה אחת) עם רכבת מסריחה, מתפרקת ומה לא, לבסוף ירדנו בבאר שבע ומשם היו חבילות התיור שלא אכנס אל מה היה בהם כעת, אבל אוכל לספר בקצרה על תכנון נכון בכלליות של הזמן, ובדרך חזרה, אותה רכבת, אותו סיוט, ואותה דרך שלא נגמרת עם קטר ישן, ירדנו שוב במרכז, ועלינו על IC3 ושם היתה אטרקציה, הדלת של הנהג היתה פתוחה, וכל הדרך הצצנו לתא הנהג... ככה עבר עוד יום בחול המועד.... אמא שלי מוסיפה: "המזגן לא עבד קטע מסויים בדרך חזרה ובפשוט הרגשתי כמו בהמה, ממש היה חום גיהנום " סיכום: "רק חבל שבפרסומות הראו את הרכבת הזאת עם השני קומות, ונתנו לנו חרטא שנוסעת לאט ואנחנו נוסעים יותר זמן" (נוסע שישב ליידי)
בושה וחרפה, אברר אם יש אפשרות לקבל
תגובה של נציג רכבת ישראל. כל חברת תחבורה בעולם הייתה מנצלת אירועים כאלה בכדי להציג את הציוד החדיש שלה.
 

mastol

New member
התנצלות דרך החדשות..

בושה וחרפה, אברר אם יש אפשרות לקבל
תגובה של נציג רכבת ישראל. כל חברת תחבורה בעולם הייתה מנצלת אירועים כאלה בכדי להציג את הציוד החדיש שלה.
התנצלות דרך החדשות..
בשעה 17:00 הושמעה התנצלות בשם הנהלת הרכבת, על היחס הגרוע שניתן למבקרים באירוע נחמד זה..=) עוד פשלה ענקית של רכבת ישראל...
 

feedback

New member
כנראה שרכבת ישראל מצאה...

"רכבת אל החלם!!" (נגב)-סיכום!|חבול
אז ככה, ראיתי את הפרסומים של "רכבת אל הנגב" ואמרתי שניקח את המחמולה (חחח) יצאנו אני, אחותי, אמא שלי, חבר שלי, עוד חבר שלי, עוד חברה של אמא שלי, בן שלה+עוד בן שלה... 8:18- תחנת סגולה, עולים על מערך IC3 (בודד) נסיעה עוברת חלק ומצוין. 8:32-מגיעים למרכז, עולים למעלה, לוקחים תכרטיסים ואומרים לנו עוד כמה דקות הרכבת של הנגב תכנס לרציף מספר 2, אמא קונה קפה קטן ואנחנו מגיעים לרציף מתיישבים, ואז!!! חשכו עייני, לא האמנתי למה שאני רואה... - למרות כל הפרסומים עם ציור של דאבל-דק איזו רכבת קיבלנו, 2 ניחושים , IC? לא!!! פוש-פול? לא!! אלא את הקרונות פח, אלו בצבע כחול מתפרק שהדלתות נפתחות ביד... 9:25- לקח לי כמה שניות לצאת מההלם, בקיצור היתיישבנו ואני חייב לציין שברכבת היה ריח של עובש וממש ריח מבחיל.... התחלנו לסוע אחרי בערך 5 דקות, והנסיעה הזאת היתה הסיוט של חיי, גם ארוכה פי 2, (2 שעות ו 13 דק מתא-לבאר שבע בלי לעצור בתחנה אחת) עם רכבת מסריחה, מתפרקת ומה לא, לבסוף ירדנו בבאר שבע ומשם היו חבילות התיור שלא אכנס אל מה היה בהם כעת, אבל אוכל לספר בקצרה על תכנון נכון בכלליות של הזמן, ובדרך חזרה, אותה רכבת, אותו סיוט, ואותה דרך שלא נגמרת עם קטר ישן, ירדנו שוב במרכז, ועלינו על IC3 ושם היתה אטרקציה, הדלת של הנהג היתה פתוחה, וכל הדרך הצצנו לתא הנהג... ככה עבר עוד יום בחול המועד.... אמא שלי מוסיפה: "המזגן לא עבד קטע מסויים בדרך חזרה ובפשוט הרגשתי כמו בהמה, ממש היה חום גיהנום " סיכום: "רק חבל שבפרסומות הראו את הרכבת הזאת עם השני קומות, ונתנו לנו חרטא שנוסעת לאט ואנחנו נוסעים יותר זמן" (נוסע שישב ליידי)
כנראה שרכבת ישראל מצאה...
...את היעוד האמיתי של הרכבות הללו. לא מזמן ירדתי מרכבת (קרונועים) בראש העין והבחנתי ב"רכבת הפח"+קטר ירוק צהוב עומדת ברציף 1. בעוד אני תוהה במה חטאו ופשעו תושבי ראש העין, שלושה אוטובוסים עמוסים במטיילים עוצרים בתחנת האוטובוס כשברקע נשמע קולו של הכרוז: "הרכבת ברציף מס 1, רכבת לדימונה, נא לעבור לרציף מס´ 2 לת"א" מצד שני, אם היה נפתח קו רה"ע-דימונה, לא היה משנה לי באיזו רכבת היו משתמשים"
 
סבא שלי נזכר... אחרי הסיפור שלי...

כנראה שרכבת ישראל מצאה...
...את היעוד האמיתי של הרכבות הללו. לא מזמן ירדתי מרכבת (קרונועים) בראש העין והבחנתי ב"רכבת הפח"+קטר ירוק צהוב עומדת ברציף 1. בעוד אני תוהה במה חטאו ופשעו תושבי ראש העין, שלושה אוטובוסים עמוסים במטיילים עוצרים בתחנת האוטובוס כשברקע נשמע קולו של הכרוז: "הרכבת ברציף מס 1, רכבת לדימונה, נא לעבור לרציף מס´ 2 לת"א" מצד שני, אם היה נפתח קו רה"ע-דימונה, לא היה משנה לי באיזו רכבת היו משתמשים"
סבא שלי נזכר... אחרי הסיפור שלי...
עד לפני כמה זמן, כל יום העצמאות הייתה עוברת בת"א תצוגה של כל כלי המלחמה החדישים של צה"ל אז זה כמו שצה"ל יציג מטוסים שבקושי זזים, ישנים, ומתפרקים ואני, במקום הרכבת, הייתי עושה ככה, 2-3 מערכים של דאבל היו מספיקים לכמות הנוסעים, הקטר JT42BW החדש הזה, ואני בטוח שהנסיעה לא היתה כזאת רועשת ולא נוחה... בברכת האכזוב מרכבת ישראל, עומרי האוזר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה