רכבת אוהדים מיוחדת מנהריה

מצב
הנושא נעול.
לא ידוע לי דבר על כך. רק ידוע שנדחה

רגע, הייתה בכלל פריקה?
אני דורש במפגיע עדויות מצולמות המעידות על נוכחותך!!!
לא ידוע לי דבר על כך. רק ידוע שנדחה
המועד. היתה אמורה להיות. בכל מקרה, נסעתי לבוץ בהוראת הרופא אחרי הבקע ההוא.
 

קובי לו

New member
הרכבת הראשונה בתולדות

זוהי רכבת המובילה
ספרי תורה וקמח, ותעלה ישר ירושלימה.
הרכבת הראשונה בתולדות
מדינת ישראל לירושלים הובילה מטען סמלי של ספרי תורה ושקי קמח. הדגשתי מדינת ישראל, שכן רכבת לירושלים היתה כבר בספט' 1892. בשבועות האחרון, לפני כשלושת רבעי שנה, היתה רכבת מיוחדת שהובילה בכורי פירות וירקות לעיר הקודש. תועדה בפורום הזה, בין היתר.
 
אני חושב שאתה טועה.

הרכבת הראשונה בתולדות
מדינת ישראל לירושלים הובילה מטען סמלי של ספרי תורה ושקי קמח. הדגשתי מדינת ישראל, שכן רכבת לירושלים היתה כבר בספט' 1892. בשבועות האחרון, לפני כשלושת רבעי שנה, היתה רכבת מיוחדת שהובילה בכורי פירות וירקות לעיר הקודש. תועדה בפורום הזה, בין היתר.
אני חושב שאתה טועה.
הרכבת הראשונה בארץ ישראל היתה זו שעלתה מיפו לירושלים, ונשאה את המטען שכבתי קודם.
 

קובי לו

New member
לא טעיתי ולא נעליים !!!

אני חושב שאתה טועה.
הרכבת הראשונה בארץ ישראל היתה זו שעלתה מיפו לירושלים, ונשאה את המטען שכבתי קודם.
לא טעיתי ולא נעליים !!!
הרכבת הראשונה עלתה ב-1892, ב-26 בספטמבר לירושלים מיפו. אז זה עוד נקרא ארץ ישראל. הרכבת הראשונה בתולדות מדינת ישראל, קרי, אחרי 15.5.1948 שעלתה לירושלים היתה רכבת שהכילה ספרי תורה ושקי קמח. נדמה לי שזה היה ב-49'. אבל אינני בטוח. מתפלא מאוד איך אביתר גם הצטרף לתיקון שלך, שהוא לא נכון. נא לקרוא היטב מה כתבתי בתגובה הקודמת שלי.
 
טעות ! כבר לפני רכבת זו עלו לא מעט

לא טעיתי ולא נעליים !!!
הרכבת הראשונה עלתה ב-1892, ב-26 בספטמבר לירושלים מיפו. אז זה עוד נקרא ארץ ישראל. הרכבת הראשונה בתולדות מדינת ישראל, קרי, אחרי 15.5.1948 שעלתה לירושלים היתה רכבת שהכילה ספרי תורה ושקי קמח. נדמה לי שזה היה ב-49'. אבל אינני בטוח. מתפלא מאוד איך אביתר גם הצטרף לתיקון שלך, שהוא לא נכון. נא לקרוא היטב מה כתבתי בתגובה הקודמת שלי.
טעות ! כבר לפני רכבת זו עלו לא מעט
רכבות לא רשמיות לבדיקת הקו. הרכבת הרשמית הראשונה במדינה היתה בכלל בקריות... הנה קצת מידע מההתחלה. מקור: מגה ארכיון אביתר. "רכבת-ישראל" קמה רשמית. 15.05.1948 סה"כ מס' עובדי מפעל הרכבת בשטח שנכלל במדינת ישראל הינו: 426 מועסקים. 15.05.1948 ל"רכבת-ישראל" מצאי של 2,530 קרונות משא שהושארו מתקופת המנדאט. הקיבולת המיצרפית נאמדת בכ- 24 אלף טון. 15.05.1948 התקפה מן האויר ע"י חיל האויר המצרי על תחנת הרכבת רחובות. 15.05.1948 מפוצץ גשר הרכבת ליד קיבוץ גשר. 15.05.1948 מפוצץ גשר הרכבת בנהריים ע"י חטיבת גולני. 23.05.1948 התקפה מן האויר על תחנת הרכבת זכרון-יעקב. 25.05.1948 התקפה נוספת מן האויר ע"י חיל האויר המצרי על תחנת הרכבת רחובות. נפגעים 3 הקווים הראשיים של התחנה ו- 2 מיכלי דלק. כמו-כן, נקרעים קווי הטלפון בתחנה. 30.05.1948 09:15 מר משה פייקוביץ מתמנה למנכ"ל הראשון של "רכבת-ישראל". מאי 1948 שר התחבורה דוד רמז מנחה את מחלקת ההנדסה החדשה ב-"רכבת-ישראל" להציע תוואי מסילת ברזל מקצר שלא יעבור בקרבת הגבול במסילת הברזל חיפה – לוד. יוני 1948 שרות נוסעים ראשון בקו חיפה – קריות (קרית-חיים) (6 רכבות יומיות בכל כיוון). 20-22.06.1948 ואגב אינגע'לה: הרכבת שאתה מדבר עליה כבר שעתיים משתיים: הנה האינפומציונאליטה לגביה: נפתחת מחדש תחנת הרכבת בירושלים. רכבת ראשונה לירושלים מובילה מטען סימלי של שקי קמח, מלט "נשר" וספרי תורה. 07.08.1949 ומעט פירוטון: רכבת זו היתה בת 8 קרונות, בהם 7 קרונות משא וקרון נוסעים שבו אורחים מוזמנים, ביניהם שר התחבורה, מנהל הרכבות בארץ ועיתונאים. מטען הרכבת כלל גם 850 ארגזי ספרים שהובאו מפולין ונשמרו ע"י הממשלה ביפו עד שנפתחה דרך הרכבת להעברתם לירושלים. 2 מטוסים של חיל האויר הישראלי ליוו את הרכבת לאורך כל מסעה וחגו מעל תחנת הרכבת בירושלים עם הגיעה. זה כמובן על קצה קצהו של המזלג.... פירוט מספרי הקטר והקרונות שמור ב"מגה". ד"ש מ-920 שעשה נסיעה זו....
הבולדווין הפיצפש.... שבת-שלום. אביתר.
 

קובי לו

New member
אביתר, קצת הבנת הנקרא, בבקשה

טעות ! כבר לפני רכבת זו עלו לא מעט
רכבות לא רשמיות לבדיקת הקו. הרכבת הרשמית הראשונה במדינה היתה בכלל בקריות... הנה קצת מידע מההתחלה. מקור: מגה ארכיון אביתר. "רכבת-ישראל" קמה רשמית. 15.05.1948 סה"כ מס' עובדי מפעל הרכבת בשטח שנכלל במדינת ישראל הינו: 426 מועסקים. 15.05.1948 ל"רכבת-ישראל" מצאי של 2,530 קרונות משא שהושארו מתקופת המנדאט. הקיבולת המיצרפית נאמדת בכ- 24 אלף טון. 15.05.1948 התקפה מן האויר ע"י חיל האויר המצרי על תחנת הרכבת רחובות. 15.05.1948 מפוצץ גשר הרכבת ליד קיבוץ גשר. 15.05.1948 מפוצץ גשר הרכבת בנהריים ע"י חטיבת גולני. 23.05.1948 התקפה מן האויר על תחנת הרכבת זכרון-יעקב. 25.05.1948 התקפה נוספת מן האויר ע"י חיל האויר המצרי על תחנת הרכבת רחובות. נפגעים 3 הקווים הראשיים של התחנה ו- 2 מיכלי דלק. כמו-כן, נקרעים קווי הטלפון בתחנה. 30.05.1948 09:15 מר משה פייקוביץ מתמנה למנכ"ל הראשון של "רכבת-ישראל". מאי 1948 שר התחבורה דוד רמז מנחה את מחלקת ההנדסה החדשה ב-"רכבת-ישראל" להציע תוואי מסילת ברזל מקצר שלא יעבור בקרבת הגבול במסילת הברזל חיפה – לוד. יוני 1948 שרות נוסעים ראשון בקו חיפה – קריות (קרית-חיים) (6 רכבות יומיות בכל כיוון). 20-22.06.1948 ואגב אינגע'לה: הרכבת שאתה מדבר עליה כבר שעתיים משתיים: הנה האינפומציונאליטה לגביה: נפתחת מחדש תחנת הרכבת בירושלים. רכבת ראשונה לירושלים מובילה מטען סימלי של שקי קמח, מלט "נשר" וספרי תורה. 07.08.1949 ומעט פירוטון: רכבת זו היתה בת 8 קרונות, בהם 7 קרונות משא וקרון נוסעים שבו אורחים מוזמנים, ביניהם שר התחבורה, מנהל הרכבות בארץ ועיתונאים. מטען הרכבת כלל גם 850 ארגזי ספרים שהובאו מפולין ונשמרו ע"י הממשלה ביפו עד שנפתחה דרך הרכבת להעברתם לירושלים. 2 מטוסים של חיל האויר הישראלי ליוו את הרכבת לאורך כל מסעה וחגו מעל תחנת הרכבת בירושלים עם הגיעה. זה כמובן על קצה קצהו של המזלג.... פירוט מספרי הקטר והקרונות שמור ב"מגה". ד"ש מ-920 שעשה נסיעה זו....
הבולדווין הפיצפש.... שבת-שלום. אביתר.
אביתר, קצת הבנת הנקרא, בבקשה
שים לב מה כתבתי. כתבתי "הרכבת הרשמית הראשונה במדינת ישראל לירושלים...". כלומר, לא הרכבת הרשמית הראשונה במדינת ישראל היתה לירושלים, אלא, שהרכבת הרשמית הראשונה לירושלים במדינת ישראל (אחרי הקמת המדינה) היתה הרכבת שהובילה ספרי תורה וקמח. לא שהרכבת הרשמית הראשונה בישראל היתה לירושלים, אלא שהרכבת הרשמית הראשונה לירושלים בתקופת מדינת ישראל וגו'. יחי ההבדל הקטן. על כן מה שכתבתי היה נכון, ויתכן והוטעתי לגבי התאריך שהוא לא ה-17 באוגוסט אלא ה-7 באוגוסט. או קיי, מקובל עלי.
 
היו רכבות עם קרונות נוסעים לירושלים

אביתר, קצת הבנת הנקרא, בבקשה
שים לב מה כתבתי. כתבתי "הרכבת הרשמית הראשונה במדינת ישראל לירושלים...". כלומר, לא הרכבת הרשמית הראשונה במדינת ישראל היתה לירושלים, אלא, שהרכבת הרשמית הראשונה לירושלים במדינת ישראל (אחרי הקמת המדינה) היתה הרכבת שהובילה ספרי תורה וקמח. לא שהרכבת הרשמית הראשונה בישראל היתה לירושלים, אלא שהרכבת הרשמית הראשונה לירושלים בתקופת מדינת ישראל וגו'. יחי ההבדל הקטן. על כן מה שכתבתי היה נכון, ויתכן והוטעתי לגבי התאריך שהוא לא ה-17 באוגוסט אלא ה-7 באוגוסט. או קיי, מקובל עלי.
היו רכבות עם קרונות נוסעים לירושלים
עוד הרבה לפני 49 ועם נהג יהודי בתפר שבין נובמבר 48 (אחרי ההפוגה השניה)לאוגוסט 49. רשמי או גשמי - לא ממש מעניין כי בפועל עלו רכבות עם נוסעים לפני 49. הבעיה היא במילה "רשמי". יש לי רישום על רכבת נוסעים גם בפברואר 49 עם 6 קרונות נוסעים. זה שלא נמכרו לה כרטיסים לקהל הרחב לא אומר שהיא לא רשמית. הכל עניין של הגדרה. נסעו בה עובדי רכבת ומשפחותייהם. הנזק למסילה היה הרבה יותר קטן ממה שחשבו, אחרי המלחמה. נסעו גם במהלך שיחות רודוס עם אבטחה כבדה. מדינת ישראל לקחה בכח את אזור המסילה בבתיר עוד לפני הסכם חתימת שביתת הנשק. ברודוס חתמו על עובדה מוגמרת למעשה. יש לי בעיה עם המילה "רשמי". כבר נתקלתי בהגדרת המילה הזו לא פעם. לא נתווכח אך רב הנסתר על הנגלה בקשר לקו לירושלים, הן ב-48, 49 והן לפני 67. לא ממש בא לי להרחיב את הדיבור על אבטחת הקו כי חלק מהשיטות של אז נשארו על כנן ויעילותן גם כיום. האמן לי שתושבי בתיר יודעים טוב מאוד מה תהיינה התוצאות אם יבצעו חבלה בקו. יש להם בית ספר צמוד למסילה ולנו יש D9. גם ככה מפריע בית הספר לרדיוס הסיבוב כך שזה מסתדר מצויין.... לילה טוב.
 

קובי לו

New member
קבל קישור לאתר רכבת ישראל

אני חושב שאתה טועה.
הרכבת הראשונה בארץ ישראל היתה זו שעלתה מיפו לירושלים, ונשאה את המטען שכבתי קודם.
קבל קישור לאתר רכבת ישראל
בפרק "הרכבת חוזרת לירושלים" שבלשונית "לוח הרכבת" מסופר על אותה רכבת. זה היה ב-17.8.48, כשלושה חודשים ויומיים אחרי הקמת המדינה. וצדקתי. הרכבת הראשונה בתולדות המדינה (כלומר אחרי הכרזת העצמאות) אכן היתה רכבת שהעלתה ספרי תורה ושקי קמח לעיר הקודש.
 
רק שהתאריך שם לא נכון....07 ולא 17.

קבל קישור לאתר רכבת ישראל
בפרק "הרכבת חוזרת לירושלים" שבלשונית "לוח הרכבת" מסופר על אותה רכבת. זה היה ב-17.8.48, כשלושה חודשים ויומיים אחרי הקמת המדינה. וצדקתי. הרכבת הראשונה בתולדות המדינה (כלומר אחרי הכרזת העצמאות) אכן היתה רכבת שהעלתה ספרי תורה ושקי קמח לעיר הקודש.
רק שהתאריך שם לא נכון....07 ולא 17.
 
במחילה מר אביתר..

רק שהתאריך שם לא נכון....07 ולא 17.
במחילה מר אביתר..
אני מרגיש קטן בשיח מול המאורות שכיבדו אותנו אנשי הפורום הפשוטים מן השורה, ולכן בדחילו שאלונת מאדם שאינו יודע הכל..האם ראש הממשלה דאז דוד בן גוריון שלא! עלה מהשפלה עם הרכבת לבירתינו הנצחית הוא זה שפתח באופן רישמי את הקו "החאני" ב07.08.49.בתחנת החאן?ואם התשובה חיובית שאלונת זעירה נוספת, מדוע לא כבדנו מר בן גוריון המנוח בנסיעה ראשונה רשמית זאת?אודה על תשובה אפילו לאקונית נטולת מספרים,תאריכים,גזרי עיתונים,וסוגי ציוד נייד על מספריהם המנדטוריים ומקביליהם הישראליים ותודתי נתונה לך קבל עם ועדה מראש.
 
לדעתי, היה כנראה ארוע אחר ביום זה:

במחילה מר אביתר..
אני מרגיש קטן בשיח מול המאורות שכיבדו אותנו אנשי הפורום הפשוטים מן השורה, ולכן בדחילו שאלונת מאדם שאינו יודע הכל..האם ראש הממשלה דאז דוד בן גוריון שלא! עלה מהשפלה עם הרכבת לבירתינו הנצחית הוא זה שפתח באופן רישמי את הקו "החאני" ב07.08.49.בתחנת החאן?ואם התשובה חיובית שאלונת זעירה נוספת, מדוע לא כבדנו מר בן גוריון המנוח בנסיעה ראשונה רשמית זאת?אודה על תשובה אפילו לאקונית נטולת מספרים,תאריכים,גזרי עיתונים,וסוגי ציוד נייד על מספריהם המנדטוריים ומקביליהם הישראליים ותודתי נתונה לך קבל עם ועדה מראש.
לדעתי, היה כנראה ארוע אחר ביום זה:
אני זוכר שנבצר ממנו להגיע. למה ? את זה עלי לבדוק. אבל היות ויש לי את העיתון המקורי מאותו שבוע, אעיין בו ואולי נדע. הוא שלח את רמז במקומו, אבל בטקס הרשמי שהיה בשני במארס חמישים, הוא דווקא בגיע לירושלים.
 
במחילה 2 אביתר

לדעתי, היה כנראה ארוע אחר ביום זה:
אני זוכר שנבצר ממנו להגיע. למה ? את זה עלי לבדוק. אבל היות ויש לי את העיתון המקורי מאותו שבוע, אעיין בו ואולי נדע. הוא שלח את רמז במקומו, אבל בטקס הרשמי שהיה בשני במארס חמישים, הוא דווקא בגיע לירושלים.
במחילה 2 אביתר
אבדתי את בטחוני בעצמי ורב הנסתר על הגלוי והידוע, אתה האיש שיוכל להוציאני מההתחפרות העצמית.על שולחני מונחת חוברת צנועה בשם "רכבת לירושלים" אביב 2005 בע"מ 51 מופיע ראש הממשלה דאז בן גוריון נואם בפני מוזמנים בתחנת החאן? התאריך 7 לאוגוסט 1949 הכיתוב "ב.ג. נואם בטקס פתיחת הקו..." מה האמת כאן?היה כדברי החוברת או לא היה?ועוד ברשותך ,במענה לחבר אחר שהיה רב נתונים כרימון ומעורר קנאה בין השאר הנך כותב"רכבת זאת בת 8-שמונה-קרונות בהם 7-שבע קרונות משא וקרון נוסעים שבו אורחים"..וגומר..בעודני עומל על קריאת הנתונים הכתובים בידך מלאכת מחשבת יש לציין ,נופל מבטי על תמונה בע"מ 48 של אותה חוברת ובה נספרים ונראים לפחות4-ארבע-קרונות נוסעים ולא כפי שנכתב בידך קרון אחד ושבע קרונות משא ס"ך 8 קרונות, כלומר 4 קרונות משא ו4 קרונות נוסעים לפי חישובי,מאחר ואתה נחשב כאיש רב ידע ואת אשר אתה כותב אני מקבל כתורה שניתנה ושאין עליה הירהור נוסף באשר לאמינותה אני מצוי במשבר מעיק,האם תוכל לפרום את הקשר שהסתבך עם הנתונים שלך שאינם מוטלים בספק מול הנתונים שסיפקה החוברת הצנועה..שגם את הכתוב בה אני חייב לכבד שהרי עיון נוסף בחוברת בע"מ 2 שמך מוזכר פעמיים! כאדם שתרם באדיבותו לחוברת זאת.
 
בשתי מילים: כאשר ערכו את החוברת

במחילה 2 אביתר
אבדתי את בטחוני בעצמי ורב הנסתר על הגלוי והידוע, אתה האיש שיוכל להוציאני מההתחפרות העצמית.על שולחני מונחת חוברת צנועה בשם "רכבת לירושלים" אביב 2005 בע"מ 51 מופיע ראש הממשלה דאז בן גוריון נואם בפני מוזמנים בתחנת החאן? התאריך 7 לאוגוסט 1949 הכיתוב "ב.ג. נואם בטקס פתיחת הקו..." מה האמת כאן?היה כדברי החוברת או לא היה?ועוד ברשותך ,במענה לחבר אחר שהיה רב נתונים כרימון ומעורר קנאה בין השאר הנך כותב"רכבת זאת בת 8-שמונה-קרונות בהם 7-שבע קרונות משא וקרון נוסעים שבו אורחים"..וגומר..בעודני עומל על קריאת הנתונים הכתובים בידך מלאכת מחשבת יש לציין ,נופל מבטי על תמונה בע"מ 48 של אותה חוברת ובה נספרים ונראים לפחות4-ארבע-קרונות נוסעים ולא כפי שנכתב בידך קרון אחד ושבע קרונות משא ס"ך 8 קרונות, כלומר 4 קרונות משא ו4 קרונות נוסעים לפי חישובי,מאחר ואתה נחשב כאיש רב ידע ואת אשר אתה כותב אני מקבל כתורה שניתנה ושאין עליה הירהור נוסף באשר לאמינותה אני מצוי במשבר מעיק,האם תוכל לפרום את הקשר שהסתבך עם הנתונים שלך שאינם מוטלים בספק מול הנתונים שסיפקה החוברת הצנועה..שגם את הכתוב בה אני חייב לכבד שהרי עיון נוסף בחוברת בע"מ 2 שמך מוזכר פעמיים! כאדם שתרם באדיבותו לחוברת זאת.
בשתי מילים: כאשר ערכו את החוברת
שכבודו מחזיק בידיו - לא נתנו לפול ולי לעשות הגהה סופית והכניסו לשם טעויות קשות כגון "קטר בולדווין מסוג LMS" למשל באחד העמודים הראשונים. בולדווין לא קשור ל-LMS כהוא זה ופול ואני כמעט התעלפנו מצער למראה הכתוב. בי-ג'י נאם ביום 02.03.1950. 7 קרונות משא וקרון נוסעים היו ברכבת ביום 07.08.1949. 4 ו- 4 היו ביום 02.03.1950. עזוב את החוברת: יש בה עוד טעויות שטרם עלית עליהן וטוב שכך. מישהו ברכבת חשב אז שהוא צריך לתקן את פול ואותי וכל מה שהוא תיקן היה טעויות... פול דאג להראות לי תמונות של שתי הרכבות וחבל שאותו פיצפש שערך תיקונים - עשה רק טעויות והמון !!! למעלה מ- 10 צילומים נדירים ויחודיים שלי לא הוכנסו לחוברת מפאת חוסר במקום. זה היה התירוץ אז... קוראים לך אשבי? אש בי בוערת למראה התוצאה הסופית של הכתוב אבל למי אכפת??? רק לך ולעוד כמה פריקים ככל הנראה.... זו הסיבה שכל חומר עתידי שאכתוב, לא יראה אור לאחר אישור סופי שלי ושל פול ! לילה טוב.
 
תודה לך על סבלנותך

בשתי מילים: כאשר ערכו את החוברת
שכבודו מחזיק בידיו - לא נתנו לפול ולי לעשות הגהה סופית והכניסו לשם טעויות קשות כגון "קטר בולדווין מסוג LMS" למשל באחד העמודים הראשונים. בולדווין לא קשור ל-LMS כהוא זה ופול ואני כמעט התעלפנו מצער למראה הכתוב. בי-ג'י נאם ביום 02.03.1950. 7 קרונות משא וקרון נוסעים היו ברכבת ביום 07.08.1949. 4 ו- 4 היו ביום 02.03.1950. עזוב את החוברת: יש בה עוד טעויות שטרם עלית עליהן וטוב שכך. מישהו ברכבת חשב אז שהוא צריך לתקן את פול ואותי וכל מה שהוא תיקן היה טעויות... פול דאג להראות לי תמונות של שתי הרכבות וחבל שאותו פיצפש שערך תיקונים - עשה רק טעויות והמון !!! למעלה מ- 10 צילומים נדירים ויחודיים שלי לא הוכנסו לחוברת מפאת חוסר במקום. זה היה התירוץ אז... קוראים לך אשבי? אש בי בוערת למראה התוצאה הסופית של הכתוב אבל למי אכפת??? רק לך ולעוד כמה פריקים ככל הנראה.... זו הסיבה שכל חומר עתידי שאכתוב, לא יראה אור לאחר אישור סופי שלי ושל פול ! לילה טוב.
תודה לך על סבלנותך
נותרתי מבולבל אך השעה מאוחרת .אני מניח שכוונתך לקוטרל פול ממוזיאון הרכבת בחיפה. אם תפיקו אי פעם ספר, נוסף על זה שכתב מר קוטרל ,אבקשך לידעני. מייק.
 
ובקשה שלי אליך מייקל:

במחילה מר אביתר..
אני מרגיש קטן בשיח מול המאורות שכיבדו אותנו אנשי הפורום הפשוטים מן השורה, ולכן בדחילו שאלונת מאדם שאינו יודע הכל..האם ראש הממשלה דאז דוד בן גוריון שלא! עלה מהשפלה עם הרכבת לבירתינו הנצחית הוא זה שפתח באופן רישמי את הקו "החאני" ב07.08.49.בתחנת החאן?ואם התשובה חיובית שאלונת זעירה נוספת, מדוע לא כבדנו מר בן גוריון המנוח בנסיעה ראשונה רשמית זאת?אודה על תשובה אפילו לאקונית נטולת מספרים,תאריכים,גזרי עיתונים,וסוגי ציוד נייד על מספריהם המנדטוריים ומקביליהם הישראליים ותודתי נתונה לך קבל עם ועדה מראש.
ובקשה שלי אליך מייקל:
אנא אל תכנה אותי מר או ד"ר. מספיק אביתר או אביה. אני בא מבית צנוע וסגפן ! נכון שיש ג'אדטים למכביר אבל לי ליד המיטה יש טלפון של "טלרד" עם חוגה ובחורף אני מדליק תנור נפט של "פרידמן". אולד-פאשן אמיתי עם פטיפון (אמנם המילה האחרונה - "טכניקס" SL 1220") אבל אין כמו תקליטי ויניל ומצלמה אנלוגית טובה..... תן לי רום כרמל 1301 סטיישן מודל 2007 וקבל C5 מעולה מודל 2002.... הגעגועים שלי לפיברגלס הם בלתי נגמרים....
 

fireman

New member
או אבו חולדי.

ובקשה שלי אליך מייקל:
אנא אל תכנה אותי מר או ד"ר. מספיק אביתר או אביה. אני בא מבית צנוע וסגפן ! נכון שיש ג'אדטים למכביר אבל לי ליד המיטה יש טלפון של "טלרד" עם חוגה ובחורף אני מדליק תנור נפט של "פרידמן". אולד-פאשן אמיתי עם פטיפון (אמנם המילה האחרונה - "טכניקס" SL 1220") אבל אין כמו תקליטי ויניל ומצלמה אנלוגית טובה..... תן לי רום כרמל 1301 סטיישן מודל 2007 וקבל C5 מעולה מודל 2002.... הגעגועים שלי לפיברגלס הם בלתי נגמרים....
או אבו חולדי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה