רכבל בירושלים- הר הזיתים-שער האשפות-חאן
פרסום ראשון: עיריית ירושלים מתכננת להנגיש את האתר הקדוש למתפללים והתיירים הרבים שפוקדים אותו, וסובלים מעומסי תנועה. הרכבל יוכל להסיע כ-6,000 איש בשעה, ויחבר את שער האשפתות ל-2 תחנות: מלון 7 הקשתות בהר הזיתים, וגבעת התנ"ך באזור הסינמטק. "לראות את ירושלים מרכבל זו חוויה בלתי רגילה", מבטיח ראש העיר, ניר ברקת
בשורה למתפללים: החל משנת 2015 יופעל בירושלים רכבל חדש, שיחבר את שער האשפתות, המוביל לכותל המערבי, לשתי תחנות בבירה - מלון 7 הקשתות שבתצפית הר הזיתים במזרח, ולגבעת התנ"ך באזור תיאטרון החאן והסינמטק במערב.
"לראות את ירושלים מרכבל זו חוויה בלתי רגילה", מבטיח ראש העירייה, ניר ברקת. "תייר יוכל להגיע לירושלים, לנסוע בקו רכבת ראשון עד הר הזיתים, משם לקחת רכבל לכותל, ומשם לעלות על הרכבל ולרדת בתחנה נוספת, באזור מתחם הרכבת הישנה".
הרכבל, מיזם משותף של הרשות לפיתוח ירושלים והעירייה, יוכל להוביל כ-6,000 מבקרים בשעה, ואמור לפתור את פקקי הענק שמאפיינים את האזור שמסביב לעיר העתיקה. "אנחנו לוקחים את זה לשלב הבא ומחברים את הרכבל לאמצעי התחבורה ולקווי הרכבת הבאים", הסביר ברקת וסיכם: "אז זה הופך לכלי תחבורה מאוד יעיל".
-----
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=974086
הערה שלי:
לכאורה יש כאן הר של מידע חדש.
-קו רכבת קלה להר הזיתים
-הרכבל המדובר
רכבל בירושלים- הר הזיתים-שער האשפות-חאןחדשות 10: רכבל בירושלים
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=974086
פרסום ראשון: עיריית ירושלים מתכננת להנגיש את האתר הקדוש למתפללים והתיירים הרבים שפוקדים אותו, וסובלים מעומסי תנועה. הרכבל יוכל להסיע כ-6,000 איש בשעה, ויחבר את שער האשפתות ל-2 תחנות: מלון 7 הקשתות בהר הזיתים, וגבעת התנ"ך באזור הסינמטק. "לראות את ירושלים מרכבל זו חוויה בלתי רגילה", מבטיח ראש העיר, ניר ברקת
בשורה למתפללים: החל משנת 2015 יופעל בירושלים רכבל חדש, שיחבר את שער האשפתות, המוביל לכותל המערבי, לשתי תחנות בבירה - מלון 7 הקשתות שבתצפית הר הזיתים במזרח, ולגבעת התנ"ך באזור תיאטרון החאן והסינמטק במערב.
"לראות את ירושלים מרכבל זו חוויה בלתי רגילה", מבטיח ראש העירייה, ניר ברקת. "תייר יוכל להגיע לירושלים, לנסוע בקו רכבת ראשון עד הר הזיתים, משם לקחת רכבל לכותל, ומשם לעלות על הרכבל ולרדת בתחנה נוספת, באזור מתחם הרכבת הישנה".
הרכבל, מיזם משותף של הרשות לפיתוח ירושלים והעירייה, יוכל להוביל כ-6,000 מבקרים בשעה, ואמור לפתור את פקקי הענק שמאפיינים את האזור שמסביב לעיר העתיקה. "אנחנו לוקחים את זה לשלב הבא ומחברים את הרכבל לאמצעי התחבורה ולקווי הרכבת הבאים", הסביר ברקת וסיכם: "אז זה הופך לכלי תחבורה מאוד יעיל".
-----
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=974086
הערה שלי:
לכאורה יש כאן הר של מידע חדש.
-קו רכבת קלה להר הזיתים
-הרכבל המדובר