Ccyclist
Well-known member
https://mobile.mako.co.il/news-mone...tm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1898243326_218959
מעניין, אך יש לציין שהקיבולת המצויינת בכתבה, 2,400 נוסעים לכיוון לשעה, היא פחות מעשירית מקיבולתו של קו מטרו. יתכן שהאמצעי הוא פתרון למצבים מאד ספציפיים של הפרשי גובה גדולים, אבל מדובר באמצעי ביניים שלא יכול להחליף אמצעי הסעת המונים. אני מקווה שהתוואי עמיד מספיק לסערות וסופות כי התפקיד שלו אינו תיירותי אלא כחיבור למוסדות לימוד הפועלים כל החורף.
מעניין, אך יש לציין שהקיבולת המצויינת בכתבה, 2,400 נוסעים לכיוון לשעה, היא פחות מעשירית מקיבולתו של קו מטרו. יתכן שהאמצעי הוא פתרון למצבים מאד ספציפיים של הפרשי גובה גדולים, אבל מדובר באמצעי ביניים שלא יכול להחליף אמצעי הסעת המונים. אני מקווה שהתוואי עמיד מספיק לסערות וסופות כי התפקיד שלו אינו תיירותי אלא כחיבור למוסדות לימוד הפועלים כל החורף.