רכבלית חיפה בשלב נסיעות המבחן

Ccyclist

Active member
https://mobile.mako.co.il/news-mone...tm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1898243326_218959

מעניין, אך יש לציין שהקיבולת המצויינת בכתבה, 2,400 נוסעים לכיוון לשעה, היא פחות מעשירית מקיבולתו של קו מטרו. יתכן שהאמצעי הוא פתרון למצבים מאד ספציפיים של הפרשי גובה גדולים, אבל מדובר באמצעי ביניים שלא יכול להחליף אמצעי הסעת המונים. אני מקווה שהתוואי עמיד מספיק לסערות וסופות כי התפקיד שלו אינו תיירותי אלא כחיבור למוסדות לימוד הפועלים כל החורף.
 

bengb

New member
הבנתי שקרוניות הרכבלית לא יהיו ממוזגים(!) אם אכן זה נכון, השימוש בהן יהיה בלתי אפשרי לאורך חודשים ארוכים בשנה.
 

Ccyclist

Active member
הבנתי שקרוניות הרכבלית לא יהיו ממוזגים(!) אם אכן זה נכון, השימוש בהן יהיה בלתי אפשרי לאורך חודשים ארוכים בשנה.
גם ברכבלים בקוסטה דל סול וברצלונה אין, והם שמישים בקיץ. הסוד הוא שמשות כהות שמונעות מהשמש לחמם את פנים הקרוניות ופתחי איוורור שמאפשרים כניסת אוויר. אני בספק אם יש מיזוג ברכבל סטלה מאריס בחיפה או ברכבל מצדה.
 

bengb

New member
גם ברכבלים בקוסטה דל סול וברצלונה אין, והם שמישים בקיץ. הסוד הוא שמשות כהות שמונעות מהשמש לחמם את פנים הקרוניות ופתחי איוורור שמאפשרים כניסת אוויר. אני בספק אם יש מיזוג ברכבל סטלה מאריס בחיפה או ברכבל מצדה.
אכן קרוניות הרכבל בסטלה מאריס בחיפה לא ממוזגים. עשיתי פעם אחת את הטעות, ונסעתי ברכבל הזה באוגוסט עם ילדיי, שהיו אז קטנים. זו הייתה חוויה מסויטת. לא מאחל לאף אחד. נסענו בקרונית מחניקה בחום של לא יודע כמה, הקרונית הייתה לוהטת ופשוט נטפנו. הגענו למטה רטובים. ומצאנו את עצמנו בטיילת מוזנחת, ושוממה שאנחנו היינו היחידים בה (אבל זה כבר סיפור אחר). בקיצור, לעשות כאן בארץ תחבורה ציבורית לא ממוזגת, זו טעות! ממש חבל על הכסף שזרקו על הרכבלית הזאת.
 
למעלה