רכבי עיתוק חדשים על מסילות ארצנו
רכבי עיתוק חדשים על מסילות ארצנו
תגידו 'תתחדשו' לרכבת ישראל - החודש נפרקו בנמל אשדוד שני רכבי עיתוק חדשים מתוצרת חברת Unilok האירית.
הרכבים הם דו-מצביים, ויכולים לנסוע גם על מסילה וגם על כביש (אם כי לדעתי אין להם עדיין מספרי רישוי) ומיועדים לשימוש חטיבת הנייד של רכבת ישראל, אחד בדרום (לוד, באר שבע) ואחד בצפון (חיפה, קישון). כושר הגרירה שלהם הוא כ-600 טון כך שיוכלו להתמודד לפחות עם כל מערך רכבת קומתיים שלם, כולל קטר.
אין לי עדיין פרטים מלאים, אבל הכלים החדשים הם כנראה מסדרה E55s של היצרן ונכון לשבוע שעבר עוד לא היו רשומים עליהם מספרים או כל זיהוי אחר של רכבת ישראל.
התמונות המצורפות צולמו בנמל אשדוד ב-3 במרץ 2015 ומופיעות כאן באדיבות דוברות רכבת ישראל.
רכבי עיתוק חדשים על מסילות ארצנו
תגידו 'תתחדשו' לרכבת ישראל - החודש נפרקו בנמל אשדוד שני רכבי עיתוק חדשים מתוצרת חברת Unilok האירית.
הרכבים הם דו-מצביים, ויכולים לנסוע גם על מסילה וגם על כביש (אם כי לדעתי אין להם עדיין מספרי רישוי) ומיועדים לשימוש חטיבת הנייד של רכבת ישראל, אחד בדרום (לוד, באר שבע) ואחד בצפון (חיפה, קישון). כושר הגרירה שלהם הוא כ-600 טון כך שיוכלו להתמודד לפחות עם כל מערך רכבת קומתיים שלם, כולל קטר.
אין לי עדיין פרטים מלאים, אבל הכלים החדשים הם כנראה מסדרה E55s של היצרן ונכון לשבוע שעבר עוד לא היו רשומים עליהם מספרים או כל זיהוי אחר של רכבת ישראל.
התמונות המצורפות צולמו בנמל אשדוד ב-3 במרץ 2015 ומופיעות כאן באדיבות דוברות רכבת ישראל.