רכבי עיתוק חדשים על מסילות ארצנו

מצב
הנושא נעול.
רכבי עיתוק חדשים על מסילות ארצנו

רכבי עיתוק חדשים על מסילות ארצנו

תגידו 'תתחדשו' לרכבת ישראל - החודש נפרקו בנמל אשדוד שני רכבי עיתוק חדשים מתוצרת חברת Unilok האירית.

הרכבים הם דו-מצביים, ויכולים לנסוע גם על מסילה וגם על כביש (אם כי לדעתי אין להם עדיין מספרי רישוי) ומיועדים לשימוש חטיבת הנייד של רכבת ישראל, אחד בדרום (לוד, באר שבע) ואחד בצפון (חיפה, קישון). כושר הגרירה שלהם הוא כ-600 טון כך שיוכלו להתמודד לפחות עם כל מערך רכבת קומתיים שלם, כולל קטר.

אין לי עדיין פרטים מלאים, אבל הכלים החדשים הם כנראה מסדרה E55s של היצרן ונכון לשבוע שעבר עוד לא היו רשומים עליהם מספרים או כל זיהוי אחר של רכבת ישראל.

התמונות המצורפות צולמו בנמל אשדוד ב-3 במרץ 2015 ומופיעות כאן באדיבות דוברות רכבת ישראל.



 

פאגוט

New member
חן תמונות נוספות

רכבי עיתוק חדשים על מסילות ארצנו

תגידו 'תתחדשו' לרכבת ישראל - החודש נפרקו בנמל אשדוד שני רכבי עיתוק חדשים מתוצרת חברת Unilok האירית.

הרכבים הם דו-מצביים, ויכולים לנסוע גם על מסילה וגם על כביש (אם כי לדעתי אין להם עדיין מספרי רישוי) ומיועדים לשימוש חטיבת הנייד של רכבת ישראל, אחד בדרום (לוד, באר שבע) ואחד בצפון (חיפה, קישון). כושר הגרירה שלהם הוא כ-600 טון כך שיוכלו להתמודד לפחות עם כל מערך רכבת קומתיים שלם, כולל קטר.

אין לי עדיין פרטים מלאים, אבל הכלים החדשים הם כנראה מסדרה E55s של היצרן ונכון לשבוע שעבר עוד לא היו רשומים עליהם מספרים או כל זיהוי אחר של רכבת ישראל.

התמונות המצורפות צולמו בנמל אשדוד ב-3 במרץ 2015 ומופיעות כאן באדיבות דוברות רכבת ישראל.
חן תמונות נוספות
בדרך אליך בדוא״ל כולל טבליות יצרן
 

פאגוט

New member
אני לא יכול

רכבי עיתוק חדשים על מסילות ארצנו

תגידו 'תתחדשו' לרכבת ישראל - החודש נפרקו בנמל אשדוד שני רכבי עיתוק חדשים מתוצרת חברת Unilok האירית.

הרכבים הם דו-מצביים, ויכולים לנסוע גם על מסילה וגם על כביש (אם כי לדעתי אין להם עדיין מספרי רישוי) ומיועדים לשימוש חטיבת הנייד של רכבת ישראל, אחד בדרום (לוד, באר שבע) ואחד בצפון (חיפה, קישון). כושר הגרירה שלהם הוא כ-600 טון כך שיוכלו להתמודד לפחות עם כל מערך רכבת קומתיים שלם, כולל קטר.

אין לי עדיין פרטים מלאים, אבל הכלים החדשים הם כנראה מסדרה E55s של היצרן ונכון לשבוע שעבר עוד לא היו רשומים עליהם מספרים או כל זיהוי אחר של רכבת ישראל.

התמונות המצורפות צולמו בנמל אשדוד ב-3 במרץ 2015 ומופיעות כאן באדיבות דוברות רכבת ישראל.
אני לא יכול
להעלות לכאן תמונות. צולמו במוסך לוד לפני שעה בדיוק. עדיין ללא מספרים. על המכונה רשום E55 איך כנראה לפי האתר של היצרן אכן הן E55s אגב באתר מופיע 2000 טון. יש הסבר ?
 

Rubim88

New member
up to

אני לא יכול
להעלות לכאן תמונות. צולמו במוסך לוד לפני שעה בדיוק. עדיין ללא מספרים. על המכונה רשום E55 איך כנראה לפי האתר של היצרן אכן הן E55s אגב באתר מופיע 2000 טון. יש הסבר ?
up to
מדובר במקרה קיצון, גרירת קרונות עם התנגדות נסיעה קטנה יחסית במסילה מישורית. לפי הנתונים הטכניים הכלי מספק כוח גרירה מקסימלי של 122kN~ (עם גלגלי פוליאוריתן בעלי מקדם חיכוך גבוה בהרבה ממתכת), בשילוב עם ההספק הנמוך(140kW מנוע - קצת פחות מזה בגלגל) זה מספיק לגרור רכבות של 2000 טון במהירות חד ספרתית בקמ"ש. באחד הצילומים שהבאת נראה שהגלגלים ברכבים הספציפים האלו הם ממתכת ולא פוליאוריתן מה שמסביר את כושר הגרירה הנמוך יותר.
 

פאגוט

New member
זהו שהגלגלים דווקא לא ממתכת

up to
מדובר במקרה קיצון, גרירת קרונות עם התנגדות נסיעה קטנה יחסית במסילה מישורית. לפי הנתונים הטכניים הכלי מספק כוח גרירה מקסימלי של 122kN~ (עם גלגלי פוליאוריתן בעלי מקדם חיכוך גבוה בהרבה ממתכת), בשילוב עם ההספק הנמוך(140kW מנוע - קצת פחות מזה בגלגל) זה מספיק לגרור רכבות של 2000 טון במהירות חד ספרתית בקמ"ש. באחד הצילומים שהבאת נראה שהגלגלים ברכבים הספציפים האלו הם ממתכת ולא פוליאוריתן מה שמסביר את כושר הגרירה הנמוך יותר.
זהו שהגלגלים דווקא לא ממתכת

 

פאגוט

New member
היום בדקתי בידים.. זה לא ברזל. 100%

אנחנו מדברים על אותם גלגלים?
הם נראים גלגלי רכבת סטנדרטים מפלדה - כשרוב הגלגל צבוע בשחור ואילו ההיקף עם שכבת החלודה האופיינית, גלגלי פוליאוריתן או גומי הם בכלל שחורים
היום בדקתי בידים.. זה לא ברזל. 100%
כאן אולי אפשר להתרשם יותר טוב. למרות שהמטרה של הצילום - מדחס אויר

 

Rubim88

New member
איך זה מרגיש? קצת אלסטי?

היום בדקתי בידים.. זה לא ברזל. 100%
כאן אולי אפשר להתרשם יותר טוב. למרות שהמטרה של הצילום - מדחס אויר
איך זה מרגיש? קצת אלסטי?
הכי מדויק יהיה לבדוק פשוט עם נקישת גוף מתכתי אחר, בכל מקרה גם אם זה סוג מסוים של חומר בעל מקדם חיכוך גבוה אין סתירה בין נתון היצרן לנתון שרשם חן מכיוון שיש trade off בין מהירות וכוח לפי חוק הפיזיקה "הספק = כוח * מהירות" וזו יכולה להיות פשוט קביעת נקודת עבודה רצויה לצרכי הרכבת. אגב המדחס בתמונה הוא הידרואלי..
 

פאגוט

New member
כתבתי אויר? חמממ

איך זה מרגיש? קצת אלסטי?
הכי מדויק יהיה לבדוק פשוט עם נקישת גוף מתכתי אחר, בכל מקרה גם אם זה סוג מסוים של חומר בעל מקדם חיכוך גבוה אין סתירה בין נתון היצרן לנתון שרשם חן מכיוון שיש trade off בין מהירות וכוח לפי חוק הפיזיקה "הספק = כוח * מהירות" וזו יכולה להיות פשוט קביעת נקודת עבודה רצויה לצרכי הרכבת. אגב המדחס בתמונה הוא הידרואלי..
כתבתי אויר? חמממ
לא מרגישים ביד אלסטיות כמובן. להקיש עם גוף מתכתי בציוד חדש של הרכבת -- יכול להיות מעניין איך יש לי ילדים לפרנס ובזמננו כשאנשים מגניבים בכיסים של מכנסיים את המנועים של IC3 לך תסביר אחר כך שאתה לא חמור. רואים אבל בתמונות יום שזה לא מתכתי.

 

פאגוט

New member
לצערי אין לי זמן מעבר לדקות בודדות לראות את הכלים

איך זה מרגיש? קצת אלסטי?
הכי מדויק יהיה לבדוק פשוט עם נקישת גוף מתכתי אחר, בכל מקרה גם אם זה סוג מסוים של חומר בעל מקדם חיכוך גבוה אין סתירה בין נתון היצרן לנתון שרשם חן מכיוון שיש trade off בין מהירות וכוח לפי חוק הפיזיקה "הספק = כוח * מהירות" וזו יכולה להיות פשוט קביעת נקודת עבודה רצויה לצרכי הרכבת. אגב המדחס בתמונה הוא הידרואלי..
לצערי אין לי זמן מעבר לדקות בודדות לראות את הכלים
אני מרביץ כמה צילומים ועוזב. היום במיוחד התקרבתי כדי לחזור לעיניים הגלגלים
 

פאגוט

New member
עדיין במוסך לוד. הכלי הצפוני יותר ״הסתובב״?

up to
מדובר במקרה קיצון, גרירת קרונות עם התנגדות נסיעה קטנה יחסית במסילה מישורית. לפי הנתונים הטכניים הכלי מספק כוח גרירה מקסימלי של 122kN~ (עם גלגלי פוליאוריתן בעלי מקדם חיכוך גבוה בהרבה ממתכת), בשילוב עם ההספק הנמוך(140kW מנוע - קצת פחות מזה בגלגל) זה מספיק לגרור רכבות של 2000 טון במהירות חד ספרתית בקמ"ש. באחד הצילומים שהבאת נראה שהגלגלים ברכבים הספציפים האלו הם ממתכת ולא פוליאוריתן מה שמסביר את כושר הגרירה הנמוך יותר.
עדיין במוסך לוד. הכלי הצפוני יותר ״הסתובב״?

 

פאגוט

New member
תמונה

רכבי עיתוק חדשים על מסילות ארצנו

תגידו 'תתחדשו' לרכבת ישראל - החודש נפרקו בנמל אשדוד שני רכבי עיתוק חדשים מתוצרת חברת Unilok האירית.

הרכבים הם דו-מצביים, ויכולים לנסוע גם על מסילה וגם על כביש (אם כי לדעתי אין להם עדיין מספרי רישוי) ומיועדים לשימוש חטיבת הנייד של רכבת ישראל, אחד בדרום (לוד, באר שבע) ואחד בצפון (חיפה, קישון). כושר הגרירה שלהם הוא כ-600 טון כך שיוכלו להתמודד לפחות עם כל מערך רכבת קומתיים שלם, כולל קטר.

אין לי עדיין פרטים מלאים, אבל הכלים החדשים הם כנראה מסדרה E55s של היצרן ונכון לשבוע שעבר עוד לא היו רשומים עליהם מספרים או כל זיהוי אחר של רכבת ישראל.

התמונות המצורפות צולמו בנמל אשדוד ב-3 במרץ 2015 ומופיעות כאן באדיבות דוברות רכבת ישראל.
תמונה

 

פאגוט

New member
עוד תמונה


רכבי עיתוק חדשים על מסילות ארצנו

תגידו 'תתחדשו' לרכבת ישראל - החודש נפרקו בנמל אשדוד שני רכבי עיתוק חדשים מתוצרת חברת Unilok האירית.

הרכבים הם דו-מצביים, ויכולים לנסוע גם על מסילה וגם על כביש (אם כי לדעתי אין להם עדיין מספרי רישוי) ומיועדים לשימוש חטיבת הנייד של רכבת ישראל, אחד בדרום (לוד, באר שבע) ואחד בצפון (חיפה, קישון). כושר הגרירה שלהם הוא כ-600 טון כך שיוכלו להתמודד לפחות עם כל מערך רכבת קומתיים שלם, כולל קטר.

אין לי עדיין פרטים מלאים, אבל הכלים החדשים הם כנראה מסדרה E55s של היצרן ונכון לשבוע שעבר עוד לא היו רשומים עליהם מספרים או כל זיהוי אחר של רכבת ישראל.

התמונות המצורפות צולמו בנמל אשדוד ב-3 במרץ 2015 ומופיעות כאן באדיבות דוברות רכבת ישראל.
עוד תמונה


 

פאגוט

New member
כביש-מסילה


רכבי עיתוק חדשים על מסילות ארצנו

תגידו 'תתחדשו' לרכבת ישראל - החודש נפרקו בנמל אשדוד שני רכבי עיתוק חדשים מתוצרת חברת Unilok האירית.

הרכבים הם דו-מצביים, ויכולים לנסוע גם על מסילה וגם על כביש (אם כי לדעתי אין להם עדיין מספרי רישוי) ומיועדים לשימוש חטיבת הנייד של רכבת ישראל, אחד בדרום (לוד, באר שבע) ואחד בצפון (חיפה, קישון). כושר הגרירה שלהם הוא כ-600 טון כך שיוכלו להתמודד לפחות עם כל מערך רכבת קומתיים שלם, כולל קטר.

אין לי עדיין פרטים מלאים, אבל הכלים החדשים הם כנראה מסדרה E55s של היצרן ונכון לשבוע שעבר עוד לא היו רשומים עליהם מספרים או כל זיהוי אחר של רכבת ישראל.

התמונות המצורפות צולמו בנמל אשדוד ב-3 במרץ 2015 ומופיעות כאן באדיבות דוברות רכבת ישראל.
כביש-מסילה


 

פאגוט

New member
מספרי היצרן עם מספרי מנועים

רכבי עיתוק חדשים על מסילות ארצנו

תגידו 'תתחדשו' לרכבת ישראל - החודש נפרקו בנמל אשדוד שני רכבי עיתוק חדשים מתוצרת חברת Unilok האירית.

הרכבים הם דו-מצביים, ויכולים לנסוע גם על מסילה וגם על כביש (אם כי לדעתי אין להם עדיין מספרי רישוי) ומיועדים לשימוש חטיבת הנייד של רכבת ישראל, אחד בדרום (לוד, באר שבע) ואחד בצפון (חיפה, קישון). כושר הגרירה שלהם הוא כ-600 טון כך שיוכלו להתמודד לפחות עם כל מערך רכבת קומתיים שלם, כולל קטר.

אין לי עדיין פרטים מלאים, אבל הכלים החדשים הם כנראה מסדרה E55s של היצרן ונכון לשבוע שעבר עוד לא היו רשומים עליהם מספרים או כל זיהוי אחר של רכבת ישראל.

התמונות המצורפות צולמו בנמל אשדוד ב-3 במרץ 2015 ומופיעות כאן באדיבות דוברות רכבת ישראל.
מספרי היצרן עם מספרי מנועים



 
אלו לא מספרי היצרן של הכלים

מספרי היצרן עם מספרי מנועים
אלו לא מספרי היצרן של הכלים
ראשית, תודה על התמונות הנוספות ועד העדכון לגבי התוכנית להשתמש בכלים בשלב זה רק בלוד ובבאר שבע.

שנית, הלוחיות שצילמת אינן של יצרן הכלים אלא של יצרן מיכלי האוויר הדחוס.
 

פאגוט

New member
אופס. לילה סוף משמרת. קורה...

אלו לא מספרי היצרן של הכלים
ראשית, תודה על התמונות הנוספות ועד העדכון לגבי התוכנית להשתמש בכלים בשלב זה רק בלוד ובבאר שבע.

שנית, הלוחיות שצילמת אינן של יצרן הכלים אלא של יצרן מיכלי האוויר הדחוס.
אופס. לילה סוף משמרת. קורה...
לגבי השימוש העתידי,כתבתי שהמידע הוא מאחד המכונאים במקום והוא עדיין לא רשמי. למרות שבד״כ דברים כאלה מתבררים בסופו של דבר כנכונים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מה אתה אומר על המגמה להחליף קטרי עיתוק

רכבי עיתוק חדשים על מסילות ארצנו

תגידו 'תתחדשו' לרכבת ישראל - החודש נפרקו בנמל אשדוד שני רכבי עיתוק חדשים מתוצרת חברת Unilok האירית.

הרכבים הם דו-מצביים, ויכולים לנסוע גם על מסילה וגם על כביש (אם כי לדעתי אין להם עדיין מספרי רישוי) ומיועדים לשימוש חטיבת הנייד של רכבת ישראל, אחד בדרום (לוד, באר שבע) ואחד בצפון (חיפה, קישון). כושר הגרירה שלהם הוא כ-600 טון כך שיוכלו להתמודד לפחות עם כל מערך רכבת קומתיים שלם, כולל קטר.

אין לי עדיין פרטים מלאים, אבל הכלים החדשים הם כנראה מסדרה E55s של היצרן ונכון לשבוע שעבר עוד לא היו רשומים עליהם מספרים או כל זיהוי אחר של רכבת ישראל.

התמונות המצורפות צולמו בנמל אשדוד ב-3 במרץ 2015 ומופיעות כאן באדיבות דוברות רכבת ישראל.
מה אתה אומר על המגמה להחליף קטרי עיתוק
מסורתיים בכלים כאלה? האם הם יכולים לתת מענה מלא במקום קטרי עיתוק?
 

Rubim88

New member
השאלה היא מה בדיוק הדרישה והצורך

מה אתה אומר על המגמה להחליף קטרי עיתוק
מסורתיים בכלים כאלה? האם הם יכולים לתת מענה מלא במקום קטרי עיתוק?
השאלה היא מה בדיוק הדרישה והצורך
הם אמנם יכולים להחליף קטרי עיתוק בטווח גדול של שימושים ויש להם יתרונות לא מעטים(גרירת עומסים גדולים בעזרת גלגלי גומי/פולימרים, עלות רכישה ותפעול נמוכים ועוד..) אבל לא יכולים לתת מענה מלא כשזה מגיע לשימושים שדורשים מהירות גדולה(=הספק גבוה).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה