רכבות בשישי -איזו הכי פחות עמוסה?

מצב
הנושא נעול.

average1

New member
רכבות בשישי -איזו הכי פחות עמוסה?

רכבות בשישי -איזו הכי פחות עמוסה?
הרי ביום שישי הרכבות עמוסות למדי בחיילים עייפים החוזרים לביתם..אבל באיזה שעה הרכבות (בדרך כלל) הכי פחות עמוסות? מדובר על רכבת מת"א (השלום) ללב המפרץ..הרכבת של 10:50 ריקה למדי..השאלה היא האם הרכבות שאחרי (הרכבות של 12 עד 15..) גם ריקות? או שאאלץ להידחס בין עשרות אלפי חיילים?
תודה מראש
 

ה דרומי

New member
שווה לבדוק את האלו שבסוף היום

רכבות בשישי -איזו הכי פחות עמוסה?
הרי ביום שישי הרכבות עמוסות למדי בחיילים עייפים החוזרים לביתם..אבל באיזה שעה הרכבות (בדרך כלל) הכי פחות עמוסות? מדובר על רכבת מת"א (השלום) ללב המפרץ..הרכבת של 10:50 ריקה למדי..השאלה היא האם הרכבות שאחרי (הרכבות של 12 עד 15..) גם ריקות? או שאאלץ להידחס בין עשרות אלפי חיילים?
תודה מראש
שווה לבדוק את האלו שבסוף היום
יענו האחרונות אז רוב החילים כבר בביתם שלהם.
 

super shay

New member
אחרי 12 כבר אין כ"כ לחץ.. בכיון הזה

רכבות בשישי -איזו הכי פחות עמוסה?
הרי ביום שישי הרכבות עמוסות למדי בחיילים עייפים החוזרים לביתם..אבל באיזה שעה הרכבות (בדרך כלל) הכי פחות עמוסות? מדובר על רכבת מת"א (השלום) ללב המפרץ..הרכבת של 10:50 ריקה למדי..השאלה היא האם הרכבות שאחרי (הרכבות של 12 עד 15..) גם ריקות? או שאאלץ להידחס בין עשרות אלפי חיילים?
תודה מראש
אחרי 12 כבר אין כ"כ לחץ.. בכיון הזה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה