רכבות בשישי -איזו הכי פחות עמוסה?
רכבות בשישי -איזו הכי פחות עמוסה?
הרי ביום שישי הרכבות עמוסות למדי בחיילים עייפים החוזרים לביתם..אבל באיזה שעה הרכבות (בדרך כלל) הכי פחות עמוסות? מדובר על רכבת מת"א (השלום) ללב המפרץ..הרכבת של 10:50 ריקה למדי..השאלה היא האם הרכבות שאחרי (הרכבות של 12 עד 15..) גם ריקות? או שאאלץ להידחס בין עשרות אלפי חיילים?
תודה מראש
רכבות בשישי -איזו הכי פחות עמוסה?
הרי ביום שישי הרכבות עמוסות למדי בחיילים עייפים החוזרים לביתם..אבל באיזה שעה הרכבות (בדרך כלל) הכי פחות עמוסות? מדובר על רכבת מת"א (השלום) ללב המפרץ..הרכבת של 10:50 ריקה למדי..השאלה היא האם הרכבות שאחרי (הרכבות של 12 עד 15..) גם ריקות? או שאאלץ להידחס בין עשרות אלפי חיילים?