רישיון לקטנוע 125 סמ"ק

אהוד א1

New member
אכן קראו לו כך. נחש מדוע?

הבן אדם ארוך.מאוד ארוך.בתקופת כהונתו כעורך מוטו זכה לכינוי "האורך" וכך גם היה שם הטור שלו-"דבר האורך". עדיין,הבן אדם ארוך ולכן כתבתי ש"הארוך ופ' עזבו...".קפיש?
 

Hell ad

New member
צודק ביותר. אבללל.

אבל אין שום דבר שהוא לא נכון בהודעה שלי. לא רשמתי דברים שהם לא נכונים. אמרתי סה"כ שאו שזה תקף ל500 או שלא. סה"כ היה צריך מישהו שיגיד אם כן או לא. חוץ מזה, כל ההודעה שלי נכונה. לכן אני לא מבין למה הוא "תקף" אותי בצורה כזאת. ואני מבין אותך שאתה רוצה לשמור על רמה גבוהה, אבל אתה לא רוצה ליצור פורום שרק אנשים "מוסמכים" כותבים בו נכון?
 

S A T L A N

New member
לצערי אני לא חושב...

שכלל ציבור הפורום מסכים איתך, לצערי! בכל אופן כתיבת דברים לא נכונים לפעמים מזיקה, ולכן רצוי שלהמנע מכך!
 

alfred

New member
אם כך פני הדברים...

הרי שיש מקום להבהרה. נכון שלא היתה סיבה לתקוף, לפחות לא סיבה הנראית לעין. על זה אלפרד מתנצל. אין, ולא היה לו שום דבר כנגד אלעד. מהותה של ההודעה נכונה אמנם, אבל עניין ה"ביטוח" הקפיץ את אלפרד. בדיעבד, אולי, לחינם. רק על מנת להבהיר: מה שצרם לאלפרד היה העובדה שכל המלל התייחס לקטגורייה הקטנה, בעוד האיש שואל, בבירור, על 125 (שחוקיה, כידוע, שונים בתכלית). חן חן לאלעד על הנכונות לעזור. אלפרד מוחל על כבודו ומתנצל שוב. על עצות בנוסח "ההוא מבאר שבע", אלפרד באמת שלא מתכוון להגיב. היום אלפרד פייסני. מחר אולי לא.
 

S A T L A N

New member
הניסוח באמת שלא יפה!

ודרך אגב אולי לא שמעת! אבל יש מורה בבאר שבע, אתה שעה וחצי על הקטנוע וניגש לטסט. חוקי? זה בטוח לא! אבל זה כן קורה בארצנו!
 
למעלה