רירית וסטימולציה ללא מחזור

gluten free

New member
רירית וסטימולציה ללא מחזור

מה אתן אומרות או יודעות על סבב כזה מוזר:
אחרי שאיבה ע"ב טבעי, בלי הפריה ובלי החזרה (אז כמובן שלא הייתה תמיכה)----- מתחילה אסטרופם כהכנה לסבב הבא----- וסת של יום אחד (ומגלים באותו יום גם ציסטה של 3.5 ס"מ), מתחילה גם טסטומקס לסבב הבא +מפסיקה אסטרופם--- מתחילה גלולות למשך 8 ימים--- הציסטה קטנה משמעותית, בדיקות דם מראות שההורמונים ברצפה (אסטרוגן 76, פרוג 1.2)----מפסיקה את הגלולות וממשיכה טסטומקס לעוד יומיים---- היום מקבלת שוב דימום וסת חלש חלש. בלי גלולות, בלי טסטומקס או אסטרופם.. סתם עוד וסת הורמונלית מוזרה... (מבר חוה אמרו שבטח תתחיל וסת אחרי גלולות)
עכשיו- הנחו אותי להתחיל מחר את הסטימולציה של: 300 פרגובריס (יקר ה
הזה!) + הורמון גדילה.

נשמע לי כמו בלגן... לא ברור לי איפה אני על פני המחזור... מה המצב... איך מתחילים סטימולציה פתאום.. לא בדיוק מחזור...
בטח הרירית תסבול...
מה קורה כאן?
אשמח להארות ותובנות... מה מנסה הד"ר להשיג?

תודה יקרות ושבת שלום
 

Cuenquitta

New member
אל דאגה , נשמע בסדר

את אחרי דיכוי של הגלולות, לוסת שלך כבר אין שום משמעות (וגם הדימום עכשיו הגיוני אחרי הפסקת גלולות). זה זמן מצוין להתחיל סטימולציה ואין שום סיבה לחשוב שצפויה בעיה כלשהי ברירית. השיבושים שייכים לסבב הקודם עם כל המורכבות שהיתה בו, אפשר לשכוח מזה ולהתקדם קדימה. אגב, אצלי הפרוגבריס בשילוב הטסטומקס וכו עזר להפיק עוברים הרבה יותר יפים אם זה מעודד. הרבה הצלחה יקירה, הלוואי וזה הסבב שלכם!
 

נועה312

New member
אצלי כל פעם הפסקת גלולות גרמה לדימום

לקחתי גלולות בכל שלושת סבבי השאיבות, לא בדקתי הורמונים תוך כדי, וההפסקה שלהן גרמה להופעת וסת נוספת אז גם לי זה נשמע תקין. אני מקווה שהד"ר ישיג לך בסבב הזה עוברים טובים והריון תקין.
 

gluten free

New member
תודה מרגיעות יקרות


באמת קיבלתי "מיני וסת" ביום שבת והיום מתחילה סטימולציה.
נראה מה ייצא...........

&nbsp
 
למעלה