ריקוד זוגות: זמנים קטנים - זוכרים

adaeast

New member
ריקוד זוגות: זמנים קטנים - זוכרים../images/Emo35.gif../images/Emo8.gif

ריקוד בזוגות זמנים קטנים שחיבר נפתלי קדוש, בשנת 1995 (בביצוע טיפקס); אז אגלה לכם סוד, אבל אולי אתם יודעים כבר; בבית דני בימי ג' יש סדנת זוגות; לריענון ריקודים כאלה - מאמצע החיים - טובים ומשובחים... ומה זאת המודה האחרונה הזאת? גם בהדר יוסף בימי ג' עם רוני וטוביה יש סדנת זוגות... גם שם מלמדים את ריקודי האיכות! אמש, ניסיתי את הסדנה בבית דני - עם אשר אושרי. לא היתה צפיפות וניתן ללמוד בכיף; שבוע קודם הוא לימד את הריקוד דינרוס; אני למדתי את הגירסה של ניצה ואשר לימד את הגירסה השניה (שכחתי של מי...) והריקוד בהחלט קליט. למדנו תוך כדי ההרכזות של אשר וההדגמה במרכז. נחזור לריקוד זמנים קטנים אחלה! איך אהבתי את הריקוד פעם היה נעים להיזכר! אולי אאמץ את הסדנה הזאת, למה לא?
 

AyeleDance

New member
נרקד לפעמים...איפה היה פעם אחרונה???

רקדתי בשבוע שעבר, אבל לא זוכרת היכן... <font color="#8000FF">עוד נסיון </font>
 
כן!. כן! כן!!! ../images/Emo99.gif

בדיוק היום סיפרתי לחברה רוקדת על כך, שרקדנו את הריקוד הנ"ל במרתון של ירון בן שמחון ביום שישי האחרון. ריקוד מתוק מאוד, קליל, פשוט ושמח במיוחד, שנע לצליליו של קובי אוז. מה צריך יותר מזה?!
אני בעדו.
 

AyeleDance

New member
גם אני בעדו!! ותודה שהזכרת לי...

והאם נכון שראיתי אותך לרגע בחדר?
 
זמנים קטנים גם בב"ש../images/Emo127.gif

חזרתי מההרקדה בב"ש, שגיא עזרן האגדי החליף את רפי זיו , רגע לפני שעזבתי רקדו את זמנים קטנים אכן ריקוד יפה.
 
שגיא עזרן ../images/Emo47.gif

ואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו איזה כייף, זמנים קטנים רוקדים אותו אצלנו בהרקדות של רפי זיו,,,,,,,,,,, קרן ושגיא פששששששששששששש אני שלא רוקדת זוגות ראיתי אותכם רוקדים אותו והבנתי שזה לא כל כך מסובך . שגיא תודה רבה רבה רבה רבה על הערב המצויין, ומה לעשות חייבת קצת
אורלי דנינו
 

rak dan

New member
אור את ללא זוגות? אז אין לי צ'אנס אצלך! ../images/Emo8.gif

 

adaeast

New member
אור - כדאי לך לרקוד זוגות...

ולזכות ברק-דן כרקדן!
 

rak dan

New member
אור ניפגש באמצע הדרך ? ../images/Emo99.gif../images/Emo24.gif../images/Emo8.gif

 

adaeast

New member
שרוני, חבל שאינך יכולה להגיע לשם...

את שגיא ראיתי בהדרכה כשהחליף את דודו במגדלי ת"א ואכן הוא מגוון בריקודים מכל הזמנים...הוא גם בוחר אחד אחד ולא מכניס לחוגיו כל ריקוד, כך לפחות מסר לי - כך מסר לי עזרא כרמל: "הגירסה השניה קצת דינרוס לפי השיר תביא קצת דינרוס . מחבר הריקוד השני הוא ישראל שבתאי שגר ומרקיד שנים בבית שאן. את הריקוד הזה רוקדים הרבה אצל טוביה ורוני בהדר יוסף ביום ג. ירון קורא לשני הריקודים דינרוס ,אבל זה מבלבל גם את המחשב, הריקוד המקובל היום הוא רק של ישראל שבתאי ולא של ניצה רז." בבית דני למדנו עם אשר את הגירסה של ישראל שבתאי (בעבר למדתי את הגירסה של ניצה ומאד אהבתי) שתי הגירסאות מוצלחות והשיר מדהים!
 
למעלה