ריקודים וחתונה "שבלונית"

כוכי 1

New member
להסביר לו שאמנם זה הערב שלכם,

אבל האנשים שבאים לכבד אתכם ולשמוח איתכם (וגם לתת צ'קים) רוצים גם הם להנות, והם מן הסתם לא ייהנו מהמוזיקה שהוא אוהב, אז שיתחשב גם בגורם הזה. הוא רוצה להיות מיוחד ושתהיה לו חתונה שאף אחד עוד לא היה בה? יופי. כנראה שזה מה שיהיה, אבל זו תהיה חתונה שאנשים יזכרו לרעה ולאו דווקא לטובה.
 

otherthings

New member
אמרתי לו...

והתשובה: את עושה את זה בגלל מה שיגידו? את לא חושבת שבחתונה שלנו צריך להיות מה שאנחנו אוהבים? בקיצור, כנראה שיהיה מעפאן
 

1נרקיס

New member
לא אמרת בכלל מה את אוהבת

את אוהבת את המוזיקה שלו? את מתחברת אליה? היית רוצה לשמוע אותה בחתונה שלך? זה לא יכול להיות רק מה שוהא רוצה, לא?
 

kitsi666

New member
אצלנו

היה הסכם עם הדיג'יי, אמרנו לו שישים שנות ה- 70-80 שעה-שעתיים ראשונות והכנו לו דיסק עם המוסיקה שאנחנו אוהבים (כמובן עם מיקס כדי שיהיה מקצועי) לשעות היותר מאוחרות.
 

kitsi666

New member
הוא שם את מה שביקשנו בהתחלה

אח"כ כשביקשנו שישים את הדיסק שלנו הוא לא מצא אותו :( אבל הסתדרנו בסוף... אני חושבת שאם אתם לא מעוניינים בדי ג'יי אתם יכולים להכין כמה דיסקים ממוקססים (יש תוכנה בשביל זה) דיסק אחד לקבלת פנים,אחד לשעתיים הראשונות של הריקודים ואחד לשעות המאוחרות בשביל הבעל. אם אתם צורבים את זה על דיסק די-וי-די אתם יכולים לשים עליו 3 שעות של מוסיקה ככה ש 3 דיסקים כאלו יכולים בהחלט להספיק לכל הערב.
 

otherthings

New member
אוקיי ו....

מה את עושה כשאת רואה שאף אחד לא מתחבר לזה, ויש לך שניים שמנסים לרקוד ומתפדחים כי הם לבד ?
 

kitsi666

New member
אם המוסיקה הזו תתחיל

לקראת סוף החתונה (שעה-שעה וחצי אחרונות) כולם כבר יהיו שיכורים וירקדו כמעט לכל דבר
 

דינגומט

New member
אם אתם כבר מכינים דיסקים..

אז בשביל מה לעזאזל אתם צריכים דיג'יי? שימו מערכת הגברה פיצוץ ופשוט תלחצו על PLAY...זה מה שאנחנו עושים ותאמינו לי שזה יוצא הרבה יותר זול..
 

otherthings

New member
השאלה אם האורחים יזרמו עם זה

מה עושים אם האורחים לא יזרמו?
 

kitsi666

New member
נכון מאוד! אבל במקרה שלנו

הדי ג'יי היה חבר ובא בחינם.
 
גם אנחנו לא אוהבים או מתחברים

למוזיקה שיש ברוב החתונות, ואם זה היה תלוי בנו אז בחתונה שלנו היו מתנגנים דיסקים של אריק איינשטין, שלום חנוך ורוקפור ברצף אבל - צריך לדעתי לצאת מהמחשבה שבחתונה אמורה להתנגן "המוזיקה שהכי אוהבים" רק כי זה היום שלך שמאפיין אותך. צריך לחשוב על שירים שעושים לך ולאורחים שלך שמח, ולא לשירים שאתה אוהב להשמיע לעצמך בבית במערכת. אז אפשר אולי למצוא את דרך האמצע. אנחנו מתכוונים לתתת לדיג'יי שלנו הוראה לא לנגן את "לטינו" בשום פנים ואופן, אבל גם בטוחה שאנחנו יכולים למצוא שירים שמחים ומקפיצים שגם אנחנו וגם האורחים שלנו נהנה לרקוד לצליליהם.
 

Baytzon

New member
יש לי הצעה

שלום לך ! גם אני כמוך, מתחתן לעתיד. אני וזוגתי מטורפים על מוזיקה מיוחדת/אלטרנטיבית/ביזארית/לא "מיין סטרימית" ובאמת תיכננו שבחתונה שלנו תהיה רק מוזיקה שאנו רוצים. התקליטן יקבל רשימה והוא ינגן רק אותה. לאט לאט הבנו כי באמת אם לא תהיה מוזיקה שקצת תדבר לכולם, החתונה תהיה מבאסת. לכן הסכמנו שבשעה וחצי הראשונות של החתונה תהיה מוזיקה קצת כללית יותר, כמובן באישור שלנו, אבל משעה 11 מתחילה הקרחאנה הפרטית שלנו. נכון שמי שאוהב אתכם באמת ירקוד לצלילי גוג ומגוג וישמח והכל יהיה טוב, אבל זה יהיה אחוז לא גדול מהאורחים. לכן, הייתי מציע לך להסביר לחברך כי בהתחלה לא תהיה ברירה, אבל אחרי שעה וחצי של ריקודים, שישמיע איזה מוזיקה שהוא רוצה, ואני די בספק אם הוא יהיה מספיק בהכרה כדי לתקלט בעצמו.... אל תריבו בגלל זה - פשרה זו התשובה !
 

otherthings

New member
אנחנו לא רבים בגלל זה

בכלל, ואני גם הייתי מעדיפה שלא יהיו השירים שאנחנו לא רוצים. מצד שני שלא יבאס ושאנשים ישמחו.
 

karinns

New member
למה שלא תנסי להסביא לו שזה הורס לך

את החתונה של עצמך? שזה לא קטע של האורחים אלא גם קטע שלך וצריך למצוא פשרה בין הרצונות של שניכם. הוא הרי אוהב אותך ורוצה שגם את תהני אז אולי אם הוא יבין שזה הורס לך את החתונה (דגש עליך ולא על האורחים) הוא ינסה להתפשר.
 

otherthings

New member
הוא יודע שגם אני לא אוהבת את הרגיל

אני לא רוצה שאנשים יתבאסו, זה הכל
 

בנניטה

New member
בשביל מה להביא דיג'יי...

אם "מרשים" לו לנגן רק מה שברשימה? לא יותר זול להביא איזה שכן שיודע לתפעל את המיכשור והוא רק ילחץ play וינגן את הדיסק שהכנתם??
 
למעלה