ריקודים וחתונה "שבלונית"

otherthings

New member
ריקודים וחתונה "שבלונית"

בן הזוג שלי מתכוון לתקלט בחתונה בעצמו, ולשים לאורחים שלנו שירי גוג ומגוג של להקות ישראליות שאף אחד לא מכיר. או להביא אומנים מהלהקות הללו להופיע. הבעיה בעיניי שהדברים הללו לא יעניינו אף אחד. מצד אחד, יש סיכון שאף אחד לא יקשיב לאומנים בכלל והם ינגנו כמו נגני רחוב. מצד שני בכל זאת אנשים מצפים לבוא לחתונה ואחרי הארוחה להשתולל ברחבת הריקודים. הוא טוען שהוא לא רוצה חתונה שבלונית עם מוסיקה לטינית מזרחית ודאנס מה שמקובל עלי אבל אני רוצה שהחתונה תהיה שמחה, שזה לא יהיה רק אוכל והביתה. אני גם לא רוצה שהאורחים יתבאסו יותר מדי. איך אפשר לעשות חתונה שמחה, בלי ריקודים ותקליטן "שבלוני" ושהחתונה עדיין תהיה שמחה ובעלות סבירה של האופציה שבאה להחליף את התקליטן?
 

talial24

New member
לדעתי רק לקחת תקליטן

איך חבר שלך יכול גם להיות תקליטן וגם לרקוד באירוע הייתי פעם באירוע שבה התקליטן לבקשת הזוג שם מוסיקה שונה שלא מאפיינת אירועים ואף אחד לא קם לרקוד עד שלא הגיעה המוסיקה הסטנדרטית אני בתור אחת ששונאת מוסיקה מזרחית מבינה שאם אין מוסיקה מזרחית ומוסיקה משנות ה- 70 או משהו כזה מקפיצה אנשים לא יקומו לרקוד!!! כמובן שאם אתם רוצים משהו קצת שונה אפשר לקחת להקה ואז זה גם יפה עם התזמורת והכל אבל לדעתי להקה עולה יותר.
 

otherthings

New member
ביעוס

זה בדיוק מה שאני חושבת בקשר לחבר שלי איך הוא ירקוד, אז הוא כנראה לא ירקוד זה לא משנה. אני מנסה לאט לאט לטפתף לו שזה לא ילך ותהיה נפילה אבל בינתיים הוא לא שומע. הלהקות שהוא רוצה להביא עושות שירי גוג ומגוג וגם זה לא בדיוק יתרום לחתונה שמחה.
 

1נרקיס

New member
אבל לא רק שהוא לא ירקוד

הוא גם לא יוכל להסתובב בין האורחים וליהנות מהאירוע שלו. איזו מין מחשבה זו שהחתן יעבוד בחתונה של עצמו...?
אני מבינה שהוא רוצה חתונה מיוחדת ולא רק שירים סטנדרטיים, אבל אפשר למצוא די.ג'יי שיהיה בראש שלכם וימצא את דרך המלך.
 

otherthings

New member
זה הקטע

הוא לא רוצה תקליטן וגם לא מעניין אותו שהוא לא יוכל להסתובב בין האורחים שלא ממש מעניינים אותו. אני חושבת שאני צריכה להביא אותו לכזו חתונה שיראה מה זה נפילה
 

orit49

New member
אצל אחותי בחתונה

בן זוגה גם התנגד למוסיקה הסטנדרטית ששמים בחתונות, אז הוא הביא תקליטנית ששמה לבקשתו רק ג'אז וכל מני יצירות שאף אחד לא מכיר ולא ממש עושות חשק להשתולל על רחבת הריקודים. התוצאה היתה: מעט ריקודים (מתוך חובה לזוג) ושעת סיום מוקדמת... בשבוע שעבר הם חגגו ברית לבנם ושוב, התנאי לעריכת המסיבה היה שלא יהיה תקליטן (מצד בעלה כמובן). הוא הביא להקה שניגנה ותופפה מוסיקה נחמדה מאוד, אך לא מרקידה, ושוב- אוכלים והביתה... כשאחותי שאלה אותי למה תמיד הולכים מוקדם באירועים שלהם, אמרתי לה שזו הסיבה...
 

otherthings

New member
אבל אני לא רוצה אוכלים והביתה

ומה שאתם לא מבינים זה שהוא רוצה מוזיקה של גוג ומגוג. זה דברים שאף אחד לא מכיר, שירי אבל של דני הדר למשל. אף אחד לא ירקוד כזה דבר. ואם הוא יביא אומנים זה היה אחד מהם.
 

nishlup

New member
מה? מי זה דני הדר?../images/Emo153.gif

תשמעי גם אני לא ממש בעד על הבררה הרגילה.... אבל נראה לי שהוא הולך לדפוק לכם את הארוע... קחו תותחית על כמו נעמה יוגב מטתה, וסגרו עניין... ככה גם תהיה לכם מוזיקה מיוחדת וגם לא יברחו לכם האורחים.
 

רונקלה

New member
לא לא ושוב לא

ממש רעיון גרוע שהוא יתקלט בחתונה של עצמו! אם הוא מעוניין במוזיקה מסוימת, אז תהפכו עולמות עד שתמצאו את הדיג'י שיתחבר אליכם (או שאתם תתחברו אליו), שיתקלט בדיוק את המוזיקה שבן זוגך רוצה. יש המון תקליטנים בשוק, מקצועיים ופתוחים לרעיונות שלכם. העניין הוא לא רק שהוא לא ירקוד! הוא בכלל לא יהיה בחתונה של עצמו! (ולא נראה לי שאת מתחתנת עם עצמך...) אם הוא מחפש משהו לא סטנדרטי, אז לא חייבים דיג'י, אפשר להביא להקה טובה- זה עושה שמח (הלהקה מלהיבה את הקהל, ולא סתם מנגנת כמו "נגני רחוב") אנשים דווקא מתלהבים מלהקות, זה משהו שחוזר עכשיו... לא משנה מה תחליטו בסוף, דיג'י או להקה...רק תורידי אותו מהרעיון הגרוע של לתקלט בעצמו!!!
 

1נרקיס

New member
אם האורחים לא מעניינים אותו

אז מה כן מעניין אותו באירוע? שהוא ישים מוזיקה שהוא בלבד אוהב ואף אחד לא יתחבר אליה?
 

דפנלולה

New member
הייתי בחתונת אייטיז

כלומר כל המוזיקה, ללא יצא מן הכלל הייתה של שירי שנות השמונים, לבקשת הזוג כמובן. היה קצת מוזר (כל החתונה הייתה מוזרה-מיוחדת: שתי חופות) אבל היה כיף ואנשים רקדו. אולי לא לתוך הלילה, אבל הזוג ממש ממש נהנה
 

otherthings

New member
זה רעיון טוב

אבל הוא לא יסכים לדעתי. הוא רוצה את מה שהוא שומע.
 

T i k t a k i t

New member
אצלנו מתוכנן,בין היתר...

שירי 60-70-80 ועוד איזה אוסף שירים משנת 96 מסיבות סנטימנטליות ומויזקה ישראלית גם. בלי מזרחית בלי מוזיקה לטינית בלי דאנס/טראנס כי אנחנו לא אוהבים את כל הנ"ל במיוחד......ויודעים שאפשר לרקוד גם בלי "ריינינג מן"
 

כוכי 1

New member
../images/Emo45.gif מסכימה עם כל מילה.

גם אני לא אוהבת מוזיקת חתונות סטנדרטית וגם אני לא רציתי שבחתונה שלי תהיה מוזיקה מזרחית וכו', אבל היה לי ברור שהטעם שלי הוא הטעם שלי בלבד, וכמעט כל האורחים שלי יברחו אם זה מה שיצטרכו לשמוע. אז בסופו של דבר ירדתי מזה והבנתי שעדיף ש-200 איש ייהנו מהמוזיקה ולא רק אני, נתנו לדי.ג'יי יד חופשית והוא שם מזרחית (לייט!), היפ הופ, קצת טראנסים ובקיצור כל מה שהרקיד אנשים, מה ששמר לנו באמת על רחבה מלאה כל הערב וגם אנחנו לא הפסקנו לרקוד. אפשר שתהיה חתונה ללא ריקודים בכלל, גם זו אופציה מעולה למי שרוצה, אבל אם רוצים שירקדו אז צריך לשים את מה שאנשים אוהבים ולא להתפלא אם לא רוקדים כששמים להם דברים שהם לא אוהבים.
 

otherthings

New member
איך לגרום לו להבין שזה לא ילך?

זה כמו לדבר עם הקיר. בינתיים ביקשתי ממנו לחשוב על רעיונות איך לעשות שתהיה לנו חתונה שמחה נראה מה הוא יציע
 

רונקלה

New member
הצעה

תציעי לו להיפגש עם דיג'י כלשהו, לא משנה מי, העיקר שישב מולו בעל מקצוע, ויסביר לו שהוא טועה. אם יש לכם מנהל אירוע של המקום, שאתם סומכים עליו, אפשר גם להיפגש איתו, סתם לייעוץ (תבואי באמת להתייעץ, אל תנסי להוכיח לו שאת צודקת) אולי כשהוא ישמע מבעל מקצוע, שיש לו ניסיון באירועים, הוא ישתכנע. לפעמים, ואני יודעת שככה זה אצלי, מה שבא מאיתנו (הכלות המטורפות) יוצר קצת אנטי בצד השני...והאגו לא מאפשר להם להגיד "מאמי, את צודקת ואני טעיתי"... הוא צריך לשמוע את זה ממשהו אחר, שאתם סומכים עליו. ואגב, עוד עצה בחינם- אל תנסי לערב את ההורים שידברו איתו, כי זה רק יעשה לך עוד בעיות...
 

otherthings

New member
מה את אומרת

ההורים שלו גם בעד זה (חושבים שיצא להם חסכון עלק) עצבים...
 

1נרקיס

New member
אבל זה לא ערב דיסקים בבית

זה ערב שאתם מביאים אליו כמה מאות אורחים, ורובם, ככל הנראה, לא יאהבו את המוזיקה הזו. מה גם ששירי אבל נשמעים לי "בלתי רקידים" בעליל.
 
למעלה