ריצת ליל ירח 23.9- המסלולים מצורפים

RUNWAY1

New member
ריצת ליל ירח 23.9- המסלולים מצורפים

אנו מזכירים כי בתאריך 23.9, יום חמישי הקרוב (מוצאי חג ראשון של סוכות) נקיים ריצת ליל ירח רביעית אצלנו בחנות המסלולים: מסלול הליכה/ריצה 5.5 ק"מ מסלול ריצה 10 ק"מ מסלול ריצה 14 ק"מ פרטים נוספים מצורפים נתראה בחמישי! אתם מוזמנים להצטרף לקבוצה של RUNWAY בפייסבוק: http://www.facebook.com/group.php?gid=118060054883230&ref=ts
 

מור שלז

New member
נראה שווה! אנחנו נהיה שם! ושאלה קטנה...

קודם כל אני שמחה לראות כאן וגם במסרים שלפורום הולכת להיות נציגות נכבדה בריצת הלילה הקרובה. בקצב הזה נראה שיהיה לנו עוד מפגש פורום ביום חמישי
ודורון, שואלת שוב את השאלה שנשאלה כאן: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2139&MessageId=145197466 האם אפשר לרכוב את המסלול של ה-14 באופני שטח?
 

RUNWAY1

New member
אפשר גם לשחות

אין שום בעיה המסלול הפעם נח מאד לרכיבה לריצה ולשחיה אז מה שתבחרו ובקיצור אין שום בעיה לרכוב את המסלול של ה14 יחסית נח הפעם
מחכה לכם דורון
 
למעלה