ריצ'יס תכשיטים| Richis jewelry

richie11

New member
אנחנו קוראים לו "ריצ'י", זה שתמיד העיניים לכיוון שלו, המנהיג, זה שמושך את כל תשומת הלב בלי לבקש אותה. ריצ'י אסרטיבי דומיננטי מוביל ומשפיע בכל מקום שהוא נמצא בו, הוא לא מתאמץ להיות מישהו שהוא לא , ריצ'י נאמן לדרך שלו.

אפשר למצוא אותו בעבודה, בבית ספר, בבסיס, במגרש הכדורגל ואפילו ברחבת הריקודים.

איך תזהו אותו אתם שואלים? ריצ'י הוא הבחור שכל הבנות רוצות להיות איתו וכל הגברים רוצים להיות כמוהו, אתם כבר יודעים על מי אנחנו מדברים…

שימו לב, לכל ריצ'י שאתם מכירים יש תכונות משותפות שעושות אותו כזה, ביטחון עצמי אמיתי, כזה שמגיע מהידיעה הפנימית שאין לו מתחרים.

מנהיגות שלא משאירה מקום לשאלות, תמיד אפשר לסמוך עליו שיעשה את העבודה. כריזמטיות שופעת, כזאת שאי אפשר לעמוד בפניה.

התכונה האחרונה של ריצ'י- היא סגנון ייחודי שלא תמצאו אצל אף אחד אחר, לכל ריצ'י יש את הדריפ שלו שמבדיל אותו מכל השאר, כזה שמספר את הסיפור בלי מילים, בקיצור הדריפ הייחודי הוא הביטוי החיצוני של הביטחון העצמי, המנהיגות והכריזמה שעושות את ריצי לכזה.

בדיוק בגלל זה החלטנו שאנחנו לא נהיה עוד סתם חנות תכשיטים חסרת תועלת, שמנו לעצמנו כמטרה לעזור ללקוחות שלנו למצוא את הסטייל הייחודי שלהם המתאים להם ביותר שיגרום לריצ'י הפנימי שלהם לפרוץ החוצה.

איך?

בריצ'יס לכל דריפ יש את הסיפור שלו, ואנחנו עושים הכל כדי שלכם יהיה פשוט וקל למצוא את הדריפ שהכי מתאים לסטייל לאופי ולסיפור שלכם ויבליט את הריצ'י שלכם, אז למה אתם מחכים? בעוד כמה לחיצות אתם כבר תבינו על מה אנחנו מדברים.

מתחילים פה

 
למעלה