הפורום ניפתח לי לזמן שמספיק כדי לקרוא בדיוק חצי הודעה, והופ! מרענן את עצמו- איך אפשר להפסיק את זה? ועוד משהו, איך אני יכולה לשכנע את הפורום להיפתח אצלי בלוגיקל ולא בג`יבריש כמו שהוא ניפתח בזמן האחרון?
הכל כמובן כמו תמיד תלוי בהגדרות של הדפדפן tools internt opstions ושם תחפש auto refresh enable disable לגבי העברית האם זה קורה רק בתפוז או בכל אתר שמקודד ב hebrew logical?
האמת היא שהיחשתי שזה שם איפושהו, אבל אני לא מוצאת! אני לא בטוחה בקשר ללוגיקל, באיזה אתר זה טיפה הציק לי עם ויזואל, אבל לא ניתקלתי בעוד גושי אותיות בשום מקום שהוא לא פורום פה. אבל עם נצליח להישתלט ביחד על האוטוריפרש, אני אחיים עם ללחוץ מדי פעם על קידוד.