ריענון אוטומטי פסיכי!!!

rastotman

New member
ריענון אוטומטי פסיכי!!!

הפורום ניפתח לי לזמן שמספיק כדי לקרוא בדיוק חצי הודעה, והופ! מרענן את עצמו- איך אפשר להפסיק את זה? ועוד משהו, איך אני יכולה לשכנע את הפורום להיפתח אצלי בלוגיקל ולא בג`יבריש כמו שהוא ניפתח בזמן האחרון?
 

@poet

New member
דבר, דבר

הכל כמובן כמו תמיד תלוי בהגדרות של הדפדפן tools internt opstions ושם תחפש auto refresh enable disable לגבי העברית האם זה קורה רק בתפוז או בכל אתר שמקודד ב hebrew logical?
 

rastotman

New member
שאני אחפש? מה פתאום!

האמת היא שהיחשתי שזה שם איפושהו, אבל אני לא מוצאת! אני לא בטוחה בקשר ללוגיקל, באיזה אתר זה טיפה הציק לי עם ויזואל, אבל לא ניתקלתי בעוד גושי אותיות בשום מקום שהוא לא פורום פה. אבל עם נצליח להישתלט ביחד על האוטוריפרש, אני אחיים עם ללחוץ מדי פעם על קידוד. :)
 
למעלה