ריכוז שאלות צפון

נ ו ם

New member
ריכוז שאלות צפון

כדי שיותר הודעות ישארו איתנו ולא יברחו אל המשך הפורום בלי לקבל מענה, אנא שרשרו את שאולותיכם לכאן. תודה, ושנה טובה נעם
 

Sepher

New member
ראש טוב בגליל העליון

שלום ברביעי חמישי ושישי הקרוב אני מתארח עם עוד שני חברים טובים בשאר יישוב. אנחנו שלושה בחורים בני 19 שמחפשים טיולים מאתגרים\פארקים\פינות חמד, אך לא מצועצעים והמוניים. עד עכשיו שמעתי עד חורשת טל שהוא פארק נחמד ליד גושרים, שניתן לדוג בו. למישהו יש משוב על המקום? ובנוסף, אילו עוד מקומות קרובים לשאר ישוב קיימים שניתן למצוא בהם סנפלינג\טיפוס הרים או כל פעילות אתגרית כזאת או אחרת? אתם יכולים לדלג על הראפטינג\גיפים\סוסים\אופניים , שכן את הפעילויות האלה יש לנו ביישוב עצמו. קחו בחשבון שאין לנו אוטו איתנו. תודה וגמר חתימה טובה
 

נ ו ם

New member
חורשת טל

המקום מאד יפה. בריכה צלולה ועצי אלון עתיקים יפהפיים. לא לנתי שם, הייתי בשעה מאד לא עמוסה (בבוקר יום חול, אני מניחה שבסופי שבוע צפוף שם מאד), ואני גם לא יודעת כמה זה עולה ולכן המשוב שלי קצת לוקה בחסר. בכל אופן מקום יפה. תהנו, נעם
 

harhanegev

New member
טיפוס אתגרי, חינם אין כסף:

יש לכם מסלול כמעט בלתי מטוייל בחרמון, בגובה בו עדיין לא מציקים למטיילים (בינתיים): נחל גובתה, מהבניאס עד לנחל חזורי. מדובר על ג'ונגל מוצל, מלא בעולם צומח עשיר מאוד, מאמץ את השרירים בכל חלקי הגוף היטב היטב, חוויה נופית מיוחדת וייחודית לחרמון. בהמשך הנחל עד נוה אטיב, לא ברורה לי מידת החוקיות ומדובר בסבך קשה וקוצני בהרבה (קוצים חודרי ג'ינס בסיטנאות). מעל נוה אטיב הנחל ממשיך ועולה עד אזור עמק בולען, אך לשם לא הייתי מציע להיכנס, מטעמים שישמחו להסביר לך בצה"ל.
 

אדו73

New member
גייזרים

שמעתי שיש גייזרים איפשהו באיזור, מישהו מכיר?
 
בישראל אין גייזרים.

יש תופעה אחרת, הנקראת גייזרים חופיים. ריכוז גבוה במיוחד מצאתי פעם בין נהריה לעכו. כדי לראות אותם יש לבוא בשיא השפל, כאשר יש גלים. הנפוצים יותר הם גייזרים חופיים המתפתחים בטבלאות גידוד. באותו חוף מצאתי גם גייזר חופי גדול בהרבה, בתוך סלע כורכר גדול. את הגייזר החופי הדרומי ביותר שאני מכיר ניתן לראות מהרכבת, קצת לפני המכון האוקיאנטגרפי בחיפה.
 

אדו73

New member
אני לא מתכוון לגייזרים

סטייל ניו זילנד אלא לביעבוע של קיטור מהאדמה, שמעתי שיש תופעה כזו ברמת הגולן איפשהו.
 
אין בארץ.

ישנו ה"גייזר" בשמיר, שם התפרצו מים חמים מהאדמה בעקבות קידוח, וישנם כמה מעיינות גיאותרמיים. בשום מקום אין התפרצות קיטור.
 

blackcat2

New member
הצעות לסיורים באזור עין יעקב, זרעית

שלום לכם אנחנו רוצים להגיע לעין יעקב או זרעית ליום וחצי. יש לכם רעיונות לטיולים באזור? מסלולי הליכה נעימים או/ואתרי היסטוריה/תרבות? תודה רבה ושנה טובה
 

אסף י 1

New member
מי קהל היעד ?

האם אתם מעוניינים בהליכה רגלית או אתרים ? יש המון מה לראות בסביבה, וכדאי לתעדף
 

מתיל

New member
לאוהבי טיולים וגם תיאטרון

קראתי ב www.funtasty.co.il/Product.asp?Pid=10005&Cat2Cat1ID=50&Cat2ID=30 שיש אטרקציה חדשה בעמק, טיול שהוא גם תיאטרון. סיור מומחז בעמק, מעניין!
 

tov tov10

New member
המלצות למסלולי טיול בצפון באופנוע

אני בעל אפנוע דו שימושי וחושב לעשות טיול של יומיים בצפון הארץ. רציתי לדעת איפה ניתן להשיג הצעות למסלולים בכביש או בשבילים עדינים (אין לי ניסיון רב ברכיבת שטח...), הפניות לאתרים או סתם אנשים טובים שבא להם לייעץ בעצמם. תודה!!!!
 

sitvaniyot

New member
מלכודות למטיילים בצפון, לקראת סוכות

חזרתי מיומיים בגולן והגליל העליון. נסעתי עם חברה כבדת ראיה בעלת ת. עוור. ז.א. טיולים בנחלים לא ממש התאימו לנו. 1. לינות בחג - בעלי הצימרים והמלונות רוצים אורחים רק ל2-3 לילות. זכותינו, לקבוע את משך הלינה. הצימר הכי זול הוא 350 ש"ח לזוג ללילה, אז מה מפריע להם להחליף מצעים פעם נוספת? כמה כבר עולה מכונת כביסה? פלא ששליש מהחדרים נשארו ריקים? אנחנו רצינו חדר לילה אחד בלבד. אחר חיפושים רבים מצאנו. 2. אגמון החולה - לאחר כל הפרסומים, חשבתי שטוב יהיה לגשת למקום חדש. אם אתם מחפשים אטרקציות, אני מאמינה שתהינו. נוסעים באופניים מכל מיני סוגים, כולל רב מושביים שאפשר להושיב בהם משפחה שלימה. אפשרות נוספת רכב גולף, חשמלי, שעה וחצי 140 שקל. ברר... יקר. העדפנו אוטובוס ב20 שקל מחיר הנחה לאזרח ותיק. האוטובוס אמור לעבור בין התחנות כל חצי שעה ולהסיע לתחנה הבאה יש גם הסבר מוקלט. נשמע טוב? בפועל, עלינו עליו ב9:30 נסענו בכיף לתחנה מספר 3, צפייה בציפורי האגם. צפינו, נהיננו, והמתנו לאוטובוס. אחרי שעה, המדריכה שהיתה במקום חייגה עבורינו לאוטובוס. חשבתם שיגיע? נאדה. זוג נחמד קיבוצניקים מרמת השופט נתן לנו טרמפ. כך המשכנו. בדרך ראינו פעם אחת את האוטובוס בכיוון ההפוך. את סוף הדרך, עשינו כבר ברגל. בשטח אין טיפת צל פרט לחורשה הקרובה ליציאה. בקיצור, גם שילמנו, גם לא קיבלנו שירות, אבל בהחלט לא שכחנו להתלונן במקום. ובקשר לתעודת עיוור, פה לא מכירים בה. 3. פארק הירדן - המחיר 50 שקל למכונית. בסדר, אם באים לבלות שם כל היום. אבל מה בקשר למי שרוצה להיות שם רק שעתיים? 25 שקל לשעה? אפילו במרכז תל אביב תמצאו חניה זולה מזו.
 
גם אני קצת התאכזבתי מהאגמון

אבל - כשהיינו שם רק לפני שבועיים, שאלתי במפורש האם התשלום על הרכב ששוכרים מוגבל בזמן - ואמרו שלא. ככה שזה לא מדויק. אנחנו שכרנו אופניים לזוג, עלה 110 ש"ח (קצת יקר) אבל לא הוגבלנו בזמן והיינו יום שלם באגמון. האכזבה היא כי בניגוד לפרסומים, בכלל עדיין לא הגיעו ציפורים לאגמון. יש ממש מעט, אבל עדיין מאוד יפה ונעים שם.
 
למעלה