טיפול אישי
עצות כלליות: 1. מומלץ להסיר נעלים ולשחרר בגדים הדוקים כגון: עניבה, חגורה, חזיה - זה עוזר לרגיעה. זכור: רייקי עובר דרך בגדים, תחבושות וגבס. אין צורך להסיר פרטי לבוש. 2. חשוב לא להצליב ידיים או רגלים במשך הטיפול כיוון שזה חוסם את ניקוז האנרגיה החוצה. 3. להניח את הידיים בעדינות אין צורך ללחוץ, החזק אצבעותיך סגורות אך ללא מתח, יש להחזיק כל תנוחה במשך 3 דקות לפחות. 4. מומלץ לפני ואחרי כל טיפול לבקש את הטוב ביותר עבורכם – מעין תפילה או ברכה לבחירתכם. הטיפול: ניתן לבצע עם מגע וללא מגע ישיר : 3 תנוחות = 9 דקות. תנוחה מס´ 1 : ידיים מאחורי הראש. יעיל ל: רגיעה, בעיות שינה, כאבי ראש, מחלות עיניים, התקררות, התעטשויות, מחלות בטן, פחד, אסטמה, תסמונת נשימת יתר (היפר ונטילציה) בחילות, הקאות. תנוחה מס´ 2 : ידיים על העיניים. יעיל ל: עייפות, לחץ, התקררות, סינוסים, מחלות עיניים, חוסר יציבות, רעילות, אלרגיות, מחלות כרוניות, תסכול, קוצר ראיה. למרכיבי משקפיים עלולים להיות מופתעים שהמספר יקטן. תנוחה מס´ 3 : ידיים על צ´אקרת מקלעת השמש. יעיל ל: קיבה, שלווה פנימית, מחלות פנימיות, קלקול קיבה, צרבת, דיכאון, טחורים, חילוף חומרים. מומלץ לבצע את הטיפול האישי לפחות פעמיים ביממה: בבוקר לפני הקימה ובלילה לפני השינה. מומלץ להוסיף את כל הסדרה או חלקים ממנה בכל עת. ככול המרבה הרי זה משובח !!! אין צורך בריכוז בעת הטיפול. אפשר לצפות בטלוויזיה או להאזין למוסיקה וכו´... כמו כן אין צורך לשלוט במחשבות. זכרו רייקי זורם בגופנו גם בשעות השינה וכדאי לנצל זמן זה!!!! בהצלחה אור וטוב אוריאל מעוז