רייד אחרון במשחק, סיומת נהדרת ../images/Emo13.gif.
אחרי 4 שנים וחצי, הגיע הזמן לעזוב את WOW (דווקא ביציאת ההרחבה החדשה
). עוד חודש מתחיל לימודים באוניברסיטה, 5 ימים בשבוע, יוצא מהבית ב-6 בבוקר וחוזר ב-8 בערב. לא יהיה לי זמן לנשום, שלא לדבר על לשחק ב-WOW
לא יכולתי לסיים בצורה טובה יותר מהיום, כשסוף סוף הצטרפתי לפאג שהצליח להוריד 10 בוסים ב-ICC (עד היום הצלחתי להגיע רק לבוס הרביעי בפאגים), הייתי הפאלאדין/פלאט היחיד כך שקיבלתי 5 חפצים חדשים ברמה 264! ה-GS קפץ מ-5300 ל-5700 כמעט
החברה היו נהדרים, וכמה רצו שאצטרף גם לגילדה שלהם. כמה חבל שכל זה לא קרה בחודשים האחרונים, כשהייתי נואש לגילדה טובה, אפילו לפאגים שיצליחו להתקדם מעבר לבוס הרביעי! בכל אופן, העיקר שאני עוזב את המשחק בהרגשה טובה, ואם עדיין יהיה קיים בעוד שנתיים (אחרי שהעומס בלימודים ירד) אולי אני אחזור שוב לפאלא
. שיהיה לכולכם בהצלחה, ותיהנו מההרחבה הקרובה. ואני יודע שקופץ לכם משום מקום והניק שלי לא מוכר כאן, תמיד העדפתי לקרוא באנונימיות ולא השתתפתי יותר מדי
.
אחרי 4 שנים וחצי, הגיע הזמן לעזוב את WOW (דווקא ביציאת ההרחבה החדשה