ריטלין בחופש ...

  • פותח הנושא 2 1 2
  • פורסם בתאריך

2 1 2

New member
ריטלין בחופש ...

האם דיברתם על כך? אני מתלבטת מצד אחד כל הזמן מסבירה לכוכב שלי שהכדור רק לעזרה להקשבה ואינו משפיע על היותו ילד טוב או רע מצד שני עוד יום כמו אתמול ואני או הוא "מתאשפזים" הבוקר ביקשתי/אמרתי/הסברתי לו לקחת ריטלין והוא ביקש שלא. הסברתי לו מנקודת בי"ס כמו שקל לך להקשיב למורה בזמן השיעורים יהיה לך קל לשמוע ולהקשיב לי בבית. לא עזר לי! כרגע הנחתי לו והוא הבטיח להקשיב. עושה ניסיון אבל מתלבטת...
 
לילדי ה-H נראה לי מומלץ לקחת

בחופש, באמת אין טעם לאשפז את אמא רק בגלל הסיוט הגדול ! גם לך,גם לילד יהיה החופש קצת פחות סיוט ויותר נחמד, אם יטול תרופה כל יום. בנושא תרופות, אני לא משאירה פתח לשיקול דעת שלהם. צריך ודי. ואת זה אומרת לך אמא שעד לפני כמה שנים, העדיפה לספוג הכל (והיה מה לספוג), ובלבד שלא יטול תרופה בחופשים. הסבל והתסכול מהחוויות השליליות שהוא אוסף, וגם המשפחה סביבו- לא שוים את זה.
 

שרה16

New member
נותנת בימי פעילות (כמו קיטנה)

בזמנו נאמר לי שחשוב להשאיר כמה שבועות בשנה ללא ריטאלין.האם גם כיום יש את האסכולה הזו.
 

meivari

New member
לקיטנה -חובה עבור H

אחרי שנתיים שבהם הילד נזרק מהקיטנות אחרי 7-10 ימים בשל בעיות התנהגות (גיל5 -6 לפני האיבחון), אני לא לוקחת סיכונים! בקיטנה אין מסגרת נוקשה והילד ההיפר שלי פשוט מאבד שליטה וחוגג ללא כל חשבון. למרות גילו הצעיר הילד נפגע מאוד המהלך של הרחקתו מהקיטנה בשנה שעברה והוא משתף פעולה בלקיחת הרטאלין. לADD אני לא נותנת רטאלין מאחר והוא נהנה ולא מפריע לסביבה גם ללא טיפול. חופש נעים ורגוע meivari
 
בעיות בקיטנות צפויות יותר לא רק

בשל השגרה הרפויה, אלא גם בשל שפע הגירויים אשר מהמם אותם (את ה-Hים),ובשל העובדה שהצוות או צעיר וחסר סבלנות וכלים להתמודד עם בעיות משמעת, או מנהלי קיטנות שגם להם אין סבלנות או כלים או חשק להתמודד עם בעיות התנהגות.
 

זהבה נ

New member
2 1 2 אם לא דיברנו אז נתחיל לדבר

אני הייתי נותנת בקיטנה ולאחר מיכן הינו עושים הפסקה של שבועיים אם היינו מחזיקים מעמד ולא נשברים לאחר כשבוע. חשוב לי לציין לא תמיד כל תלמיד נוטל ריטלין ולכן לא כל תרופה ניתן להפסיק או מותר להפסיק אותה כי יש תרופות שההפסקה שלהן אינו מומלץ ויכול להיות מסוכן אם מפסיקים בבת אחת. אני גם אכניס את השאלה שלך לשרשור השאלות לדר' איריס מנור ביום שישי הקרוב ונוכל לקרוא מה דעתה המקצועית בנושא. להשתמע.
 

2 1 2

New member
זהבה - תודה.

לשאול את ד"ר מנור הייתה לי גם כוונה.
 
למעלה